Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er sjelden man ser ei dame som ikke ser bra ut, ha en hunk av en mann. Stemmer det at damer ikke vil ha for kjekk mann fordi de frykter at yngre jenter/ damer skal stjele han, eller at han er utro med ei som er ung og strøken?:)

Man ser jo ofte menn som ikke ser så bra ut, ha hotte jenter ved sin side. Da får de skinne og får fortsatt masse oppmerksomhet. Så lenge disse mennene gir de trygghet og har godt med penger, så har jo dama han rundt lillefingeren, fordi han vet at han mest sannsynlig aldri vil få sjangsen til å være med ei sånn dame igjen.:)

Anonymous poster hash: de808...f46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det handler mye mer om at kvinner generelt er mer opptatt av materialistiske ting og trivialiteter over sex. Derfor vil kvinner med gode kort på utseende fronten bruke det til å komme seg opp og frem fremfor å prioritere sex med kjekke menn de kan få i senga bare av å knipse.

• Liker 1
Skrevet

Det tviler jeg på at de gjør. Tror heller de er stolte. Jeg har i hvert fall følt det sånn med damene jeg har vært sammen med ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det handler mye mer om at kvinner generelt er mer opptatt av materialistiske ting og trivialiteter over sex. Derfor vil kvinner med gode kort på utseende fronten bruke det til å komme seg opp og frem fremfor å prioritere sex med kjekke menn de kan få i senga bare av å knipse.

Ja men hvorfor ikke finne en rik kjekkas da? De burde jo kunne få i pose og sekk. Men hvis mannen ser ut som en gresk gud, så vil hun bli usikker på han, fordi hun vet hvor mange tilbud en sånn mann vil få. Ingen damer liker å være i skyggen av mannen sin, spessielt utseendemessig.. De kan fint leve med at han er rik og har bra sosiale antenner, men hun blir vel usikker av å se at han får så ekstremt mye oppmerksomhet?:)

Skrevet

Ja men hvorfor ikke finne en rik kjekkas da? De burde jo kunne få i pose og sekk. Men hvis mannen ser ut som en gresk gud, så vil hun bli usikker på han, fordi hun vet hvor mange tilbud en sånn mann vil få. Ingen damer liker å være i skyggen av mannen sin, spessielt utseendemessig.. De kan fint leve med at han er rik og har bra sosiale antenner, men hun blir vel usikker av å se at han får så ekstremt mye oppmerksomhet? :)

Fordi det er vanskeligere å holde på en rik kjekkas? Kjekk eller ikke, pengene er og blir det viktige her.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke rik,men har passelig med penger selv-så trenger ikke å prioritere menn med penger-når jeg har nok selv.Til å leve trygt og godt.

Derfor prioriterer jeg de mennene som jeg begjærer mest og tenner best på,og som gir meg best sex : )

Dvs. menn jeg syns er kjekke og har god kjemi med,og gjerne litt godt utstyr : ) Om han eier mindre enn meg...gjør ingenting : )

Anonymous poster hash: abdb2...466

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er vanskeligere å holde på en rik kjekkas? Kjekk eller ikke, pengene er og blir det viktige her.

Så du er en golddigger med andre ord? En så attraktiv mann vil jo så klart ha ei strøken dame, men finnes jo unntak sikkert. Virker som det er best om mannen er på ca samme nivå som dama, fordi da får de ca like mye oppmerksomhet.:)

Skrevet

Så du er en golddigger med andre ord? En så attraktiv mann vil jo så klart ha ei strøken dame, men finnes jo unntak sikkert. Virker som det er best om mannen er på ca samme nivå som dama, fordi da får de ca like mye oppmerksomhet. :)

De fleste kvinner som har lett tilgang på menn prioriterer det å klatre sosioøkonomisk, det er sånn de fungerer. Jeg er ikke kvinne.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke rik,men har passelig med penger selv-så trenger ikke å prioritere menn med penger-når jeg har nok selv.Til å leve trygt og godt.

Derfor prioriterer jeg de mennene som jeg begjærer mest og tenner best på,og som gir meg best sex : )

Dvs. menn jeg syns er kjekke og har god kjemi med,og gjerne litt godt utstyr : ) Om han eier mindre enn meg...gjør ingenting : )

Åhh så bra da:)

Jeg har også bra med penger og går såklart etter de jentene som tenner meg veldig.;) De må ha fin kropp, passelig store pupper, sprettrumpe og være sprudlende og blid. Sexen har helt klart mye å si, og hvis hun er slapp i musa, så gidder jeg ikke i lengden. Men jeg gjør det fordi jeg kan, og skjønner ikke hvorfor jenter ikke tør å finne seg kjekke menn, bortsett fra du tydligvis;)

AnonymBruker
Skrevet

Åhh så bra da:)

Jeg har også bra med penger og går såklart etter de jentene som tenner meg veldig. ;) De må ha fin kropp, passelig store pupper, sprettrumpe og være sprudlende og blid. Sexen har helt klart mye å si, og hvis hun er slapp i musa, så gidder jeg ikke i lengden. Men jeg gjør det fordi jeg kan, og skjønner ikke hvorfor jenter ikke tør å finne seg kjekke menn, bortsett fra du tydligvis;)

What???Sier du at jenter ikke tør å finne seg kjekke menn??Stemmer det ???Virkelig???

Jeg elsker sex og kjekke menn.Kunne aldri ha tatt til takke med noe second best når jeg kan få kjekke menn med superbra utstyr : ) elske elsker ELSKER sånne menn : ) Og de elsker meg : ) Er kunn sånne menn jeg får.De tar meg-og holder meg opptatt-heldigvis for meg : )

AnonymBruker
Skrevet

What???Sier du at jenter ikke tør å finne seg kjekke menn??Stemmer det ???Virkelig???

Jeg elsker sex og kjekke menn.Kunne aldri ha tatt til takke med noe second best når jeg kan få kjekke menn med superbra utstyr : ) elske elsker ELSKER sånne menn : ) Og de elsker meg : ) Er kunn sånne menn jeg får.De tar meg-og holder meg opptatt-heldigvis for meg : )

Så sykt bra da;) Kos deg masse. Er så digg når jentene ikke klarer å motstå meg..:P

Deilig å være godt utstyrt, bra med penger, fin bil og digg krop:) Nyt livet alle sammen..

AnonymBruker
Skrevet

Så sykt bra da;) Kos deg masse. Er så digg når jentene ikke klarer å motstå meg.. :P

Deilig å være godt utstyrt, bra med penger, fin bil og digg krop:) Nyt livet alle sammen..

Hei Mr....jeg gir fan i de andre damene..

Så lenge JEG får NOK sex...

Blir kunn sint på han.Dersom han gir meg for lite...da tenker jeg han knuller en annen dame...siden jeg får så lite ( alltfor lite )

Jeg gir egentlig fan i den dama.Knull han viss du har lyst.Bare ikke for MYE...

Må bli litt igjen til meg også : ) : )

Ikke slit han ut....med andre ord.Da er jeg fornøyd.

AnonymBruker
Skrevet

Hei Mr....jeg gir fan i de andre damene..

Så lenge JEG får NOK sex...

Blir kunn sint på han.Dersom han gir meg for lite...da tenker jeg han knuller en annen dame...siden jeg får så lite ( alltfor lite )

Jeg gir egentlig fan i den dama.Knull han viss du har lyst.Bare ikke for MYE...

Må bli litt igjen til meg også : ) : )

Ikke slit han ut....med andre ord.Da er jeg fornøyd.

Raring

Anonymous poster hash: d6529...99a

AnonymBruker
Skrevet

Raring

Anonymous poster hash: d6529...99a

Hvis en mann er kjekk og godt utstyrt!

Så er han født til å være min DILDO : )

Yeahhh : )Det visste dere liksom ikke ???he he

Skrevet

Jeg har aldri savnet oppmerksomhet fra det motsatte kjønn selv, men ble sjokkert over hvor pågående og skruppelløse kvinner kan være de årene jeg var sammen med en fyr av typen "gresk gud". Har ikke tall på hvor mange episoder det var av at han f.eks ble overfalt i prøverom og at han intetanende ble grabbet i skrittet mens han gikk blandt hylleradene i butikken. Det så ikke ut til å mitt nærvær var til hinder heller.

Jeg vil påstå at kvinner er går menn en høy gang når det gjelder tilnærmelser, for de tror jo at alle vil stikke kjeppen i dem der og da hvis de trekker ned trusene og bøyer seg fram.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en mann er kjekk og godt utstyrt!

Så er han født til å være min DILDO : )

Yeahhh : )Det visste dere liksom ikke ???he he

Hehe tenk så heldig du er;) Synd ingen får oppleve noe lignende som det du og jeg får oppleve;) Life is good

AnonymBruker
Skrevet

What? Jeg har sett vanvittelige mange eksempler der typen er den pene, og damen den "stygge"... :klo:

Anonymous poster hash: f1f7e...788
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri savnet oppmerksomhet fra det motsatte kjønn selv, men ble sjokkert over hvor pågående og skruppelløse kvinner kan være de årene jeg var sammen med en fyr av typen "gresk gud". Har ikke tall på hvor mange episoder det var av at han f.eks ble overfalt i prøverom og at han intetanende ble grabbet i skrittet mens han gikk blandt hylleradene i butikken. Det så ikke ut til å mitt nærvær var til hinder heller.

Jeg vil påstå at kvinner er går menn en høy gang når det gjelder tilnærmelser, for de tror jo at alle vil stikke kjeppen i dem der og da hvis de trekker ned trusene og bøyer seg fram.

Ja er jo morsomt å se de "såkalte" strøkne damene tror de kan få meg. Er så digg å bare si sorry du er ikke min type. Setter jo krav å irriterer meg over alle jentene som tror de de fine uten å være det..

AnonymBruker
Skrevet

What? Jeg har sett vanvittelige mange eksempler der typen er den pene, og damen den "stygge"... :klo:

Anonymous poster hash: f1f7e...788

Oja er svært sjeldent jeg ser det. De som har skikkelig hotte menn, er ofte fine selv:)

AnonymBruker
Skrevet

sant det der...damer er mer innbildske enn menn...

Så sånne menn-får gjennomgå av damene.De blir utpult rett og slett...Og lever som en "vandrende dildo" så lenge helsa tillater det...men når de blir eldre.Dæven-da er de utpeisa og slitne...særlig mentalt...

I know.Jeg snakker av erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...