AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Er så redd han skal dø eller at det skal bli slutt. Er så ufattelig redd.. Elsker han så mye at det gjør vondt Anonymous poster hash: fad13...b6b
Gjest chisandra Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Har ikke noe fornuftig å si annet enn at det høres veldig slitsomt og vondt ut å ha det sånn. Blir jo hemmende i hverdagen. Er det kun han du er så redd for å miste eller er det alle du er glad i?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Jeg har det også sånn Anonymous poster hash: 9047b...e58
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Har ikke noe fornuftig å si annet enn at det høres veldig slitsomt og vondt ut å ha det sånn. Blir jo hemmende i hverdagen. Er det kun han du er så redd for å miste eller er det alle du er glad i? Han.. Jeg klarer ikke dette ord på det. Er så utrolig slitsomt og vondt. Er så redd jeg aldri skal få se han igjen. Aner ikke hvorfor jeg tenker slik så ofte. Han er alt for meg og han er livet mitt. Anonymous poster hash: fad13...b6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå