AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Jeg har en person på Facebook som jeg ikke er venne med. Om jeg søker etter vedkommende så kommer hun opp mellom mine venner, og det er ikke et slikt tegn bak navnet til vedkommende, som det er om en ikke er venn med en person. Hva er årsaken til dette ? Anonymous poster hash: 53fe9...843
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Jeg har en person på Facebook som jeg ikke er venne med. Om jeg søker etter vedkommende så kommer hun opp mellom mine venner, og det er ikke et slikt tegn bak navnet til vedkommende, som det er om en ikke er venn med en person. Hva er årsaken til dette ? Anonymous poster hash: 53fe9...843 Har du vært mye på profilen hennes kan det være årsaken. Anonymous poster hash: b7d38...88a
Gjest Tiaen Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Opplever det samme. Slettet en ex-veninne fordi hun er en psykopat. Skriver jeg inn èn bokstav på facebook, så kommer hun som første alternativ. Betyr vel at hun stalker meg veldig mye? Eller er det bare tilfeldig..? Har ikke vært på profilen hennes på over et halvt år..
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Har du vært mye på profilen hennes kan det være årsaken. Anonymous poster hash: b7d38...88a Nei har ikke det. Men er vi plutselig venner vi da ? Får hub den samme beskjede som meg evt? Hva er greia? Anonymous poster hash: 53fe9...843
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Jeg har en person på Facebook som jeg ikke er venne med. Om jeg søker etter vedkommende så kommer hun opp mellom mine venner, og det er ikke et slikt tegn bak navnet til vedkommende, som det er om en ikke er venn med en person. Hva er årsaken til dette ?Anonymous poster hash: 53fe9...843 Kan det være dette som startet den siste konflikten i midtøsten? De er ikke venner, men de kommer opp i hverandres vennelister likevel på Facebook? Jeg bare spør...... Anonymous poster hash: 7a1e9...13f 5
Infinite Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Opplever det samme. Slettet en ex-veninne fordi hun er en psykopat. Skriver jeg inn èn bokstav på facebook, så kommer hun som første alternativ. Betyr vel at hun stalker meg veldig mye? Eller er det bare tilfeldig..? Har ikke vært på profilen hennes på over et halvt år.. Det trenger ikke nødvendigvis å være stalking. Hvis du var mye inne på profilen hennes før (da dere var facebook-venner), så tror jeg facebook husker det, og derfor kommer hun opp som første alternativ selv om dere ikke lenger er facebook-venner. Endret 16. juli 2014 av Infinite
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 Tror det går an å stille inn sånn at andre ikke kan sende deg venneforespørsel, kunne i hvert fall det før. Kanskje det er det hun har gjort?Anonymous poster hash: ff775...402
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå