Fru Fomle Skrevet 25. juni 2004 #1 Del Skrevet 25. juni 2004 Æsj, vi har fått maur på kjøkkenet!! Det er små svarte sukkermaur, og vi har satt opp noen bokser med sånt som de skal ta med tilbake til tua. Men det tar jo så lang tid før det virker, føler at det blir bare flere og flere av dem... Passer på og rydde kjøkkenbenk og vask godt hver dag så det ikke skal være så mye og finne av godsaker. Men jeg har hørt at det finnes noe man kan putte i stikkontakten som skremmer dem vekk. Noen som har prøvd det eller vet hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 25. juni 2004 #2 Del Skrevet 25. juni 2004 Sånne produkter selger de vel gjerne i disse Select og Nytt & Nyttig katalogene? Eller kanskje en jernvarehandel eller Clas Ohlson har? > www.clasohlson.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pbrina Skrevet 25. juni 2004 #3 Del Skrevet 25. juni 2004 Har hørt at sukkermaur avskyr bakepulver, finn ut hvor de kommer fra og prøv og strø foran "ingangen" deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 25. juni 2004 Takk for tips. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 25. juni 2004 #5 Del Skrevet 25. juni 2004 Et alternativ til gift er å bruke en blanding av bakepulver og melis. De spiser det pga melisen (søtt) og dør pga bakepulveret (sveller). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. juni 2004 #6 Del Skrevet 25. juni 2004 Det aller beste jeg har funnet mot maur er Masta Kill Velg skadedyrbekjempelse - "Flue-insektsmiddel «Masta Kill»" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå