Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Surfa nettopp rundt på sukker og så etter damer. Kom over noen interessante damer som hadde ganske god inntekt på rundt 30 som er målgruppa mi.

Jeg så på matchtreet at jeg fikk rødt blad(rødt blad=dårlig match) på økonomi og materialistisk med de. Jeg tjener nokså gjennomsnittlig selv og har et normalt forbruk. Kan jeg da ha sjanse på ei dame som har høy lønn om jeg ikke har det selv?

Anonymous poster hash: 775cd...5d8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Man kommer lengst med utseende og personlighet.

Anonymous poster hash: ab8bd...0cd
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hva samboeren tjener så lenge han jobber. Vi har uansett separat økonomi, og det har vi hatt i ti år.

Skrevet

Nei, så lenge han klarer å betale for seg selv å ikke må låne penger av folk i hytt og pine, så driter jeg i hva han tjener.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg (kvinne) er ingeniør og samboer (mann) taxisjåfør :-p Så ja, det bør være fullt mulig.

Anonymous poster hash: 3d205...f54

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du med interessante damer mener pene damer, og de i tillegg har høy lønn, vil det sikkert være mange av dem som sikter høyt. Det vil være enklere å treffe en slik dame irl, på nettet er det vanskelig å stikke seg ut i mengden og lett å ikke se to ganger på alle som er gjennomsnittlige.

Anonymous poster hash: 99606...a53

• Liker 1
Skrevet

Jeg bryr meg ikke så lenge han kan forsørge seg selv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Nei, bryr meg ikke så lenge mannen kan betale for seg selv og sine utgifter. Vi har delvis felles økonomi, hvor vi betaler halvparten hver på husleie, strøm, internett, mat, barnehage osv. Så lenge han kan betale sin andel er det likegyldig for meg hvor mye han sitter igjen med.

Skrevet

Har ingenting å si.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en ung jente, 21 år, tjener rundt 400 000, eier 2 leiligheter i Oslo + fin bil..

Kjæresten 29 år min har ingenting, inkasso på over 200 000, han har lønn på 300 000. Han holder på å gjøre opp inkasso greiene sine. MEN jeg tenker jo på dette vær dag, det irriterer meg.

Føler det blir heeelt feil, er ikke vandt til at mannen har mindre enn meg. Har alltid hatt kompiser som er kjempe rike liksom..

Anonymous poster hash: 05087...af6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Surfa nettopp rundt på sukker og så etter damer. Kom over noen interessante damer som hadde ganske god inntekt på rundt 30 som er målgruppa mi.

Jeg så på matchtreet at jeg fikk rødt blad(rødt blad=dårlig match) på økonomi og materialistisk med de. Jeg tjener nokså gjennomsnittlig selv og har et normalt forbruk. Kan jeg da ha sjanse på ei dame som har høy lønn om jeg ikke har det selv?

Anonymous poster hash: 775cd...5d8

Det økonomiske og karrieremessige er jo ikke uvesentlig. Men det betyr ikke at du trenger å tjene en million i året for å date ei jente som tjener det samme, heller at du må drive med noe du trives med, ha god jobbsikkerhet og grei lønn. Jeg liker å bruke elektrikere som eksempel, en god håndtverker med en stabil lønn på rundt 450 000 som kommer til å ha god jobbsikkerhet så langt frem i tiden som du kan tenke deg og har normale arbeidstider uten spesielle helserisikoer. Han kan date så og si hvem han vil.

Anonymous poster hash: e9c55...86d

Skrevet

Kunne ikke brydd med mindre, sålenge det ikke er slik at jeg må forsørge han

Gjest Artistina
Skrevet

Det viktigste er selvsagt at han jobber og har en jobb han trives med - men det er ikke til å stikke under en stol at inntektens størrelse har litt å si.

Dersom man er alene så legger man opp livet etter det, men om man er to voksne og får barn så trenger man en større plass å bo, ofte trenger man to biler og da trenger familien skikkelig inntekt for å få hjulene til å gå rundt uten å måtte bekymre seg for økonomien hver dag.

Skrevet

For meg har ikke mengden inntekt så mye å si. Hvordan hans økonomiske sans er derimot er alfa omega. Folk som bruker mer enn de har og sprenger kredittkortene sine er deal breaker for meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For mange kvinner er det helt ok med en gjennomsnittlig inntekt. Det er jo massevis av menn der ute med gjennomsnittlig inntekt som har samboere eller er gift. Men hvis du tar sikte på en kvinne som tjener godt krever hun mer. Spesielt hvis du i tillegg vil ha en fysisk attraktiv kvinne.

Jeg kunne nok ikke datet en mann som hadde mindre enn meg. Da mener jeg ift. utdannelse, formue og alt. Det ville virke som et skritt tilbake. Man skal jo legge seg opp mer og mer og la alt vokse ettersom man går mot 30, og når man slår seg til ro vil jo de fleste ha sin "match" eller bedre. Ingen vil gå ned i livsstil med noen man dater heller.

Anonymous poster hash: 792ca...266
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en ung jente, 21 år, tjener rundt 400 000, eier 2 leiligheter i Oslo + fin bil..

Kjæresten 29 år min har ingenting, inkasso på over 200 000, han har lønn på 300 000. Han holder på å gjøre opp inkasso greiene sine. MEN jeg tenker jo på dette vær dag, det irriterer meg.

Føler det blir heeelt feil, er ikke vandt til at mannen har mindre enn meg. Har alltid hatt kompiser som er kjempe rike liksom..

Hey ;)

Er du liten, blond og søt i tillegg så har vi en deal ;)

Anonymous poster hash: e5b6e...468

AnonymBruker
Skrevet

Hey ;)

Er du liten, blond og søt i tillegg så har vi en deal ;)

Anonymous poster hash: e5b6e...468

Haha :P Heeeelt motsatt av liten og blond ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min tjener ikke like mye som meg, men er veldig glad og trives på jobben. Det er det viktigste for meg. Og det at han ikke kaster bort penger på ting han (vi) ikke trenger. Vi er heldigvis veldig like der. Når alt kommer til alt er det kjærligheten og omsorgen han har for meg som betyr noe. At han alltid er der for meg.

Anonymous poster hash: 100ce...e9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal være helt ærlig, selv om det sikkert ikke er helt ok å si høyt: ja, inntekt har en viss betydning for meg. Høyere utdanning medfører høyere lønn, og jeg har selv høy utdanning og ønsker noen på samme nivå i forhold til diskusjoner og samtaler. Min erfaring er at like barn leker best (og ja, jeg har prøvd begge deler) :) Man kan godt ha høyere utdanning og tjene lite, men da vil jeg lure på hva har denne personen "gjort galt" for å henge etter andre med tilsvarende utdannelse.

Det handler også om forbruk. Jeg ønsker en mann som både ønsker og har råd til de samme tingene som meg selv, og tjener han langt mindre enn meg blir det dårligere råd til reising og aktiviteter. Det er ikke så viktig at han tjener mye i kroner og øre, men at han tjener omtrent det samme som meg.

Men TS, vil du virkelig date/bli sammen med noen som du ikke matcher på det materialistiske plan? Høres ut som en dårlig plan økonomisk sett for dere begge, ikke bare med tanke på inntekt. Tenker mer på utgifter og økonomisk styring. Og hva er grunnen til at dere tjener så ulikt? Ønsker du en date med veldig mange flere års utdanning enn deg?

Anonymous poster hash: 52ee3...fe6
  • Liker 3
Gjest Knuse
Skrevet

Så lenge han har en jobb han trives i og han kan forsørge seg selv, så spiller det overhodet ingen rolle hva han måtte ha i inntekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...