AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Kanskje teit å spørre dere her inne, men jeg er i overanalyseringsfasen av dating Har en kamerat som jeg har begynt å holde på med i det siste. Vi har bare hatt sex èn gang, og han overnattet og holdt rundt meg hele natten. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til alt sammen, da jeg i utgangspunktet tenkte at han bare var ute etter sex (han er 8 år eldre enn meg, jeg er i midten av 20-årene). Så jeg prøver å være tilbakeholden, men merker at jeg blir veldig glad når jeg får meldinger eller hører fra ham, og idag avlyste jeg faktisk en date med en annen fordi jeg følte det ble feil... Han er på hytten med noen kamerater nå, og jeg er på ferie. Jeg kommer hjem nå i uken, og i utgangspunktet skulle han være borte 5 dager lenger enn meg. Istedet kommer han hjem samme dag som meg, for å være med meg. Sier han gleder seg til å sovne med meg igjen, og tilbringe tid sammen. Vi tar omtrent like mye kontakt med hverandre, har litt kontakt gjennom dagen hver dag. Han har sagt han syntes jeg var "deilig" siden første gang han så meg (i vinter), men han holdt seg unna fordi jeg hadde noe på gang med en annen. Han har sagt han liker meg, men det kan tolkes på mange måter. I tillegg har han hatt sex med mange damer (over 30), så jeg tenker på en måte at det er bare det han er ute etter. Han sier jeg må glemme alle de andre damene (noe jeg har gjort, har ikke problemer med fortiden hans). Tidligere pulevenner jeg har hatt har jeg hatt mer sporadisk kontakt med, og har som oftest vært på mitt initiativ. De har ikke gitt meg noen komplimenter (annet enn seksuelle), og aldri overnattet. De ville sannsynligvis aldri avbrutt hyttetur med kompiser for å være med meg heller... Så nå lurer jeg på om det høres ut som han kan være interessert? Eller finnes det folk med pulevenner som holder på sånn? Merker jeg angrer litt på at jeg har hatt pulevenner, for det har fucket opp synet mitt på følelser og sex.. Anonymous poster hash: 7633c...876
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Høres ut som dere er en god match Takk, er jo lov å håpe! Anonymous poster hash: 7633c...876
Kvinne87Rogaland Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Bare det at han kommer hjem tidligere for å være med deg, og at han sier at han gleder seg til å sovne med deg gir inntrykk av at han er interessert og er seriøs. Man vet jo aldri med sånne gutter som kan si hva som helst for å få seg et ligg, men sidene dere allerede har hatt sex, og han likevel gjør dette, vil jeg tro at han er interessert i noe mer. Det er bare å prøve og se hvordan det går - du merker fort hvis han kun er ute etter en ting Lykke til!
Tba Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Ingen tvil om at han er interessert, ellers kommer han ikke hjem fra hyttetur fem dager før. Dessuten er en seriøs siden holdt avstand i vinter siden du hadde noe på gang selv om han likte deg.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Jeg håper dere har rett! jeg vet ikke hvordan han har vært mot alle de andre damene, så blir litt usikker.Anonymous poster hash: 7633c...876
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå