AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Jeg vil gjøre disse øvelsene 3 ganger i uka. Knebøy Markløft Benkpress stang Nedtrekk Skulderpress Sittende/stående roing Planken Men jeg vil gjerne ha de i supersett. Er det lurest å sette opp supersett med en øvelse for overkropp og en for underkropp? Flere øvelser jeg skulle hatt med?Anonymous poster hash: 36872...934
Inwe Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Jeg kjører supersett i forhold til hva som er best på treningsstudioet. Noen ganger to øvelser for underkropp/overkropp sammen andre ganger en fra hver kategori. Gjerne en tung øvelse og en lett. Her ville jeg antagelig kjørt det sånn: Markløft-glutebrigde Knebøy-planken Benkpress-roing (ville valgt enhåndsroing på benk) Nedtrekk-skulderpress La til glutebrigde for å aktivere rumpa litt før knebøyene. Her er det to øvelser på ca samme muskelgruppe sammen, men da tar du for deg både støttemuskulatur og hovedmuskelen i samme sett (iallefall sånn ca). Det er selvfølgelig tyngre enn og ta pt forskjellige muskelgrupper i samme sett. Ville forsåvidt delt det opp litt da du har tre baseøvelser i en økt, men det er smak og behag. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Jeg kjører supersett i forhold til hva som er best på treningsstudioet. Noen ganger to øvelser for underkropp/overkropp sammen andre ganger en fra hver kategori. Gjerne en tung øvelse og en lett. Her ville jeg antagelig kjørt det sånn: Markløft-glutebrigde Knebøy-planken Benkpress-roing (ville valgt enhåndsroing på benk) Nedtrekk-skulderpress La til glutebrigde for å aktivere rumpa litt før knebøyene. Her er det to øvelser på ca samme muskelgruppe sammen, men da tar du for deg både støttemuskulatur og hovedmuskelen i samme sett (iallefall sånn ca). Det er selvfølgelig tyngre enn og ta pt forskjellige muskelgrupper i samme sett. Ville forsåvidt delt det opp litt da du har tre baseøvelser i en økt, men det er smak og behag. Takk for svar! TsAnonymous poster hash: 36872...934
Supraspinatus Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Jeg vil gjøre disse øvelsene 3 ganger i uka. Knebøy Markløft Benkpress stang Nedtrekk Skulderpress Sittende/stående roing Planken Men jeg vil gjerne ha de i supersett. Er det lurest å sette opp supersett med en øvelse for overkropp og en for underkropp? Flere øvelser jeg skulle hatt med?Anonymous poster hash: 36872...934 Hvorfor finne opp hjulet/kruttet på nytt? Prøv http://startingstrength.wikia.com/wiki/The_Starting_Strength_Novice/Beginner_Programs Du vil nok få bedre progresjon om du bruker et program som er utprøvd gang etter gang enn å finne opp ditt eget uten at du har noe inngående kjennskap til hvordan du skal legge opp progresjonen. Individualisering er først et tema når du har fått en viss mengde erfaring eller når du pådrar deg skader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå