Gjest Florencee* Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Noen vil kanskje si at jeg er litt smålig, men det får bare være! Er det noen der som har noen morsomme tips til hvordan man kan skremme en gammel mann som har brukt en ungjente som dørmatte? Altså, en som er full av piss, og lyver om absolutt alt! Jeg har nå innsett at jeg må komme meg vekk fra han, noe som faktisk er ganske lett, siden han aaaaldri er i Norge, rømmer gjerne landet etter vi har hatt en koselig uke, sier han skal være borte i 3 uker, blir borte i 5 mnd. (Dette er jo litt pga jobb, osv, MEN likevel) jeg vil gjerne at han skal kjenne det "stikke" litt, eller skremme han litt. hoho.. Så, noen morsomme tips?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 LITT smålig? Har du ikke noe bedre å finne på?Anonymous poster hash: a146c...521 1
Gjest Florencee* Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 LITT smålig? Har du ikke noe bedre å finne på?Anonymous poster hash: a146c...521 Njaaa, Joda.
Gjest Newbitch Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Du blir "gravid". Tar bilder etterhvert som magen "vokser" (som bare er gravidpute) 3
Gjest Florencee* Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Du blir "gravid". Tar bilder etterhvert som magen "vokser" (som bare er gravidpute) Hm. Godt forslag! Men, føler det er kanskje litt ekstremt? Og det krever mye tid..
Gjest Newbitch Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Neida. Da får du sakte, men sikkert fucket til livet hans. Etterpå nekter du ham kontakt med barnet 1
Gjest Florencee* Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Neida. Da får du sakte, men sikkert fucket til livet hans. Etterpå nekter du ham kontakt med barnet Ganske sikker på at det rabler for han da, ja! Men, så dukker han opp på døra her om 10 mnd og forlanger å møte dette barnet? Da hadde jeg liksom sitte greit i klisteret. Morsom, gal og ond tanke, jeg lo godt! takk for tips
Gjest Newbitch Skrevet 14. juli 2014 #8 Skrevet 14. juli 2014 Da har du sendt barnet på kostskole I Frankrike, fordi du ikke vil han skal vokse opp med en psykopat far
Gjest Florencee* Skrevet 14. juli 2014 #9 Skrevet 14. juli 2014 Da har du sendt barnet på kostskole I Frankrike, fordi du ikke vil han skal vokse opp med en psykopat far
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #10 Skrevet 14. juli 2014 Putt reker i gardinstengene hans, så karse i det persiske teppet hans, sprett knapper og glidelåser løs fra alle skjorter og bukser, ring frøken ur på New Zealand når han skal reise bort i to uker og la røret ligge av. Spraylakkér bilen hans babyrosa. Neste gang han skal reise med fly, få tak i en metallplate og skjær ut i nøyaktig pistilform og gjem i foret på håndbagasjen hans. Bestill 100 hagenisser i hans navn fra nytt og nyttig-katalogen, og meld ham inn i alle bokklubber og politiske partier du kan komme på. Meld ham på alt du finner på nettet og kryss av for at du ønsker å motta mail med gode tilbud på alt. Putt kløpulver inni dusjhodet hans. Få tak i en bit Glava og bruk den som teppebanker på lakenet hans. Gni litt parmesan inn i fronten på alle de rene underbuksene hans. Pass på at det ikke vises. Her kan du bli eksen fra helvete på en uke. Go for it! Anonymous poster hash: d3c72...62a 7
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #11 Skrevet 14. juli 2014 *pistolform ... Anonymous poster hash: d3c72...62a
Gjest Florencee* Skrevet 14. juli 2014 #12 Skrevet 14. juli 2014 Putt reker i gardinstengene hans, så karse i det persiske teppet hans, sprett knapper og glidelåser løs fra alle skjorter og bukser, ring frøken ur på New Zealand når han skal reise bort i to uker og la røret ligge av. Spraylakkér bilen hans babyrosa. Neste gang han skal reise med fly, få tak i en metallplate og skjær ut i nøyaktig pistilform og gjem i foret på håndbagasjen hans. Bestill 100 hagenisser i hans navn fra nytt og nyttig-katalogen, og meld ham inn i alle bokklubber og politiske partier du kan komme på. Meld ham på alt du finner på nettet og kryss av for at du ønsker å motta mail med gode tilbud på alt. Putt kløpulver inni dusjhodet hans. Få tak i en bit Glava og bruk den som teppebanker på lakenet hans. Gni litt parmesan inn i fronten på alle de rene underbuksene hans. Pass på at det ikke vises. Her kan du bli eksen fra helvete på en uke. Go for it! Anonymous poster hash: d3c72...62a Hahaha, Nå lo jeg godt Men jeg blir nok aldri eksen hans, da jeg frykter jeg heller har vært en ufrivillig elskerinne! Men her var det mye snadder!! Hoho!
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #13 Skrevet 15. juli 2014 Jeg er helt overasket og skjemmes rett og slett over å være kvinne når jeg leser noen tråder i dette forumet. Jeg trodde karakterer slik som Rose i two and a half men bare fantes på tv, men gud a meg det finnes faktisk slike kvinner. Hvis du er en kvinne og har blitt såret av en mann, så er faktisk den beste hevnen å komme deg over han, kutte all kontakt og ikke gi ham en tanke verdt. Finn deg en ny mann, og tenk så mye bedre du har det nå. Det å ta "hevn" med slike ting som beskrives i denne tråden her, og ellers i andre tråder slik som å fortelle ting til framtidige og nåværende kvinner er smålig, og du synker rett og slett ned på hans nivå. Du får nok et crazy og gal stempel med på kjøpet. Det å heve seg over, og aldri mer ta kontakt er den beste hevnen. Anonymous poster hash: 2e8c7...ca5 2
Timza Skrevet 15. juli 2014 #14 Skrevet 15. juli 2014 Greit nok at han kan være psykopat, men det å planlegge hevn på denne måten er da "way up there" det også. Trur dere passer som hand i hanske jeg. Like store idioter begge to. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #15 Skrevet 15. juli 2014 Jeg er helt overasket og skjemmes rett og slett over å være kvinne når jeg leser noen tråder i dette forumet. Jeg trodde karakterer slik som Rose i two and a half men bare fantes på tv, men gud a meg det finnes faktisk slike kvinner. Hvis du er en kvinne og har blitt såret av en mann, så er faktisk den beste hevnen å komme deg over han, kutte all kontakt og ikke gi ham en tanke verdt. Finn deg en ny mann, og tenk så mye bedre du har det nå. Det å ta "hevn" med slike ting som beskrives i denne tråden her, og ellers i andre tråder slik som å fortelle ting til framtidige og nåværende kvinner er smålig, og du synker rett og slett ned på hans nivå. Du får nok et crazy og gal stempel med på kjøpet. Det å heve seg over, og aldri mer ta kontakt er den beste hevnen.Anonymous poster hash: 2e8c7...ca5 Bullshit. En god hevn er undervurdert. Anonymous poster hash: 41c32...f4d 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #16 Skrevet 15. juli 2014 Du blir "gravid". Tar bilder etterhvert som magen "vokser" (som bare er gravidpute) Gratulerer. Der satte du siste steinen i det dårlige inntrykket jeg har hatt etter å ha lest dine innlegg innimellom her inne. Er du virkelig et så forferdelig menneske eller spiller du bare? Anonymous poster hash: 5c058...033 2
Gjest Florencee* Skrevet 15. juli 2014 #17 Skrevet 15. juli 2014 Jeg må le! Det er noen som tar dette for seriøst. Jeg er ikke så gal at jeg hadde funnet på å si at jeg var gravid, begå identitets tyveri, eller virkelig ødelegge for han! Jeg leste i en tråd at en jente sendte en dørmatte i posten til han, hvor hun hadde skrevet; Nå har du vel alt? Det var sånne type "pranks" jeg var ute etter. Skrev dette innlegget mest for å more meg litt, men maken til dømmende kvinnfolk OG mannfolk. Dette var første gang jeg skrev noe som helst her på KG, og måten noen her oppfører seg er virkelig helt merkelig! Har man ikke noe saklig og komme med, så holder man seg unna. tenk hva du vil, men hvem er du som sitter bak skjermen din 04.59 og kaller fremmede folk på Internett for idioter? Gå i deg selv! 1
Gjest Nikee Skrevet 15. juli 2014 #18 Skrevet 15. juli 2014 Jeg må le! Det er noen som tar dette for seriøst. Jeg er ikke så gal at jeg hadde funnet på å si at jeg var gravid, begå identitets tyveri, eller virkelig ødelegge for han! Jeg leste i en tråd at en jente sendte en dørmatte i posten til han, hvor hun hadde skrevet; Nå har du vel alt? Det var sånne type "pranks" jeg var ute etter. Skrev dette innlegget mest for å more meg litt, men maken til dømmende kvinnfolk OG mannfolk. Dette var første gang jeg skrev noe som helst her på KG, og måten noen her oppfører seg er virkelig helt merkelig! Har man ikke noe saklig og komme med, så holder man seg unna. tenk hva du vil, men hvem er du som sitter bak skjermen din 04.59 og kaller fremmede folk på Internett for idioter? Gå i deg selv! Den der var jo faktisk morsom!
Gjest Newbitch Skrevet 15. juli 2014 #19 Skrevet 15. juli 2014 Gratulerer. Der satte du siste steinen i det dårlige inntrykket jeg har hatt etter å ha lest dine innlegg innimellom her inne. Er du virkelig et så forferdelig menneske eller spiller du bare? Anonymous poster hash: 5c058...033 Du kategoriserer meg pga noen innlegg på internett?? Du må forresten ikke tro alt du leser på internett
Gjest Iben Skrevet 15. juli 2014 #20 Skrevet 15. juli 2014 Falsk voldtektsanmeldelse er vel det vanlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå