AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Eksen min og jeg har vært fra hverandre i 5 mnd nå. Jeg savner han veldig, men vet at jeg ikke vil tilbake til det vi hadde, for det var mye krangling og uenigheter. Han har nå i tre måneder tryglet om å få meg tilbake. Han har tatt seg sammen sier han, og han har sluttet å drikke i helgene og begynt å være mer aktiv og ta noen joggeturer i uken. Jeg har pratet med han og han vil virkelig ta seg sammen og sier han ikke klarer å få meg ut av hodet og han var så dum som lot meg gå. Er dette noe andre har opplevd? har dere gått tilbake? hva skjedde isåfall? Ville dere gått tilbake hvis det var dere i denne situasjonen? Anonymous poster hash: 6c23d...8ca
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Jeg tenker at det er avhengig av 2 ting: - Har du fortsatt de samme følelser for han? - Tror du på at det kan bli annerledes nå? Du kan aldri vite om det blir et bedre forhold, hvis du ikke prøver. Men, hvis han trygler og ber fordi han er avhengig av deg og ikke fordi han virkelig forstår problemet og har løst det, så ville jeg droppe det. Er sikkert like mange par som finner sammen igjen som de som ikke gjør det, så det er veldig vanskelig å vite om du burde eller ikke. Men det verste som kan skje, er at du merker at det ikke er bedre og går fra han igjen. Anonymous poster hash: 9a08f...875
Peter42 Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Mye rare spørsmål og svar i dette forumet, men... Han har etter det du forteller vist en endring. Det betyr jo ikke at den blir varig, men... Har du det bedre med deg selv nå enn da dere var sammen? Ønsker du å ta han tilbake fordi han trygler eller fordi han betyr mye for deg? Peter
lager83 Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Viss du er glad i han så hvorfor ikke gi han en sjanse ..... Som noen over sa det verste som kan skje er at det blir slutt igjen, å da vet du hvertfall at det var riktig. Mange ser ikke sine egne feil mens di er i forholdet. Men når man får ting litt på avstand å ser seg selv "utenfra" så går det ofte opp et lys. Kan godt hende det ikke er varig, men kan like godt hende han har skjønt alvoret :D... Jeg sier kjør på!
Kvinne87Rogaland Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 "The past has nothing new to say" Det ble slutt av en grunn, og min filosofi er alltid å se fremover og ikke terpe på noe som ikke funket i utgangspunktet. Da roter du opp i gamle vonde følelser, og drar ut noe som du heller bør komme deg forbi. Det er hvertfall mitt synspunkt! Man har bare ett liv, og det å kaste vekk årevis av ungdommen på noe som ikke er rett blir veldig synd senere når du ser deg tilbake... Men du må følge hjertet og magefølelsen (og litt hodet) - det er bare du som kan ta dette valget... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå