Colargol Skrevet 25. juni 2004 #1 Skrevet 25. juni 2004 Jeg har tenkt å få vokset legger og armer, i tillegg så tror jeg jeg kanskje skal tørre å få vokset en "brasiliansk" Men jeg har alltid vokset og barbert selv så jeg har ingen ide om hvor jeg kan gå å få det gjort. Jeg bor i Oslo, skal være i København i to uker framover og drar en tur til Trondheim etterpå, så alle stedene er aktuelle. Jeg er ute etter et sted som man føler seg bekvem på og som har et bra rykte på seg, men det må ikke være så dyrt at det brenner hull i lommeboken min da.. Fikk høre av ei venninne at hun betaler ca.550 tilsammen for brasiliansk, legger med lår og armhuler. Første gang koster litt mer. Hun bor ikke i nærheten så jeg kan ikke gå hos hennes dame, men noen andre som vet om bra steder??
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #2 Skrevet 25. juni 2004 Du må nesten slå opp i tlf.katologen, jeg har null peiling og ser ut som om det er ingen andre som har det heller!!
Catzy Skrevet 25. juni 2004 #3 Skrevet 25. juni 2004 Søk i forumet, så finner du muligens svar. Dette tror jeg kommer opp hver sommer. Søk på Brazilian, så får du garantert opp noe. Mener det er et sted som mange skryter av ved Colosseum, men husker ikke hva det heter. Og det er kanskje ikke så billig heller. Men de gjør Brazilian, tror jeg. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå