AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Poenget er at det skal sitte på lenge? Med vanlig neglelakk holder mine negler seg ca 1uke, etter det så flasser de (og da må jeg jo ta det av) men i tillegg så har jo neglene vokst såpass på en uke at det ser jo ikke så pent ut lengre... Med gellack så sitter lakken lengre, men blir det ikke stygt når neglene uansett vokser?Anonymous poster hash: c0638...f3a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Har sett flere som gjør dette når de kommer til kanariøyene og lurt på om jeg skulle gjøre det selv. Men som du sier neglene vokser, og det ser litt rart ut. En som bodde samme sted som meg og jeg snakket med hadde gjort dette med det samme hun kom ned 6 uker tidligere. Neglene var vokst ganske langt ut, uten lakkering av etterveksten. Så litt rart ut. Der hvor hun hadde lakk var der ikke en eneste ripe eller avflassing / bruksslitasje, så ved første øyekast så det lekkert ut, når du så nærmere etter ble det snålt. Når jeg wå begynte å se nærmere på andre der nede hvor mange har dette så så jeg store lommer uten lakk pga ettervekst.Anonymous poster hash: 9f0a4...135
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå