Fame Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Jeg har 3 måneder gratis med altibox. Vil de si bare tv eller både tv og Internett? Og vil det si at jeg kan leie så mange filmer jeg vil helt gratis?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Dere som har Altibox, får dere inn FEM? Mormor har Altibox og vil gjerne se på FEM, men siden jeg bor på andre siden av landet, så vet jeg ikke hvordan jeg skal hjelpe. Vet dere hva hun kan gjøre? Jeg har canal digital Anonymous poster hash: 227c0...308 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Dere som har Altibox, får dere inn FEM? Mormor har Altibox og vil gjerne se på FEM, men siden jeg bor på andre siden av landet, så vet jeg ikke hvordan jeg skal hjelpe. Vet dere hva hun kan gjøre? Jeg har canal digital Anonymous poster hash: 227c0...308 Vi har altibox og kanal fem Anonymous poster hash: 8eec2...0a1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Vi har altibox og kanal fem Anonymous poster hash: 8eec2...0a1 Hvilken kanal? :) Om jeg sier at mormor skal trykke på 5 og 5, altså 55, så hadde hun klart det Anonymous poster hash: 227c0...308
Klar*a Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Jeg har 3 måneder gratis med altibox. Vil de si bare tv eller både tv og Internett? Og vil det si at jeg kan leie så mange filmer jeg vil helt gratis? Jeg har 3 mnd gratis med både tv og nett, burde stå i avtalen din hva du har. Ang leie av film så aner jeg ikke, men ville trodd det kostet ekstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå