Smilefjeset87 Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Noen som vet om Castle sesong 7 har kommet ut noen plasser?
Polly Ester Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Castle sesong 7 kommer til høsten en eller annen gang Tidligere sesonger har pleid å starte mellom 18. og 25. september så man regner med at sesong 7 vil følge mønsteret.
Smilefjeset87 Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2014 Du så sesongavslutningen i går du også? Ja
sofie777 Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Du vet at skuespillerne og de bak kameraet også skal ha ferie og at det tar litt tid fra de lager episodene til de er klar for tv, litt avhengig av spesialeffekter og slikt? Det tar minst et par måneder. Mindre om det er sitcom, mer om det er en serie med mye cgi. Endret 14. juli 2014 av sofie777
Polly Ester Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Jeg så sesongavslutningen for lengelenge siden, så jeg har ventet lenger enn dere... Syns det var veldig godt å lese at det er en ny sesong, så jeg vet at han overlever. Har lest flere teorier til hva som skjedde og hva som skjer videre. Hva tror dere? 1
Cordelia Skrevet 15. juli 2014 #8 Skrevet 15. juli 2014 Det var noen venner av denne mafiabossen som tok hevn. Han kom seg ut av bilen, og leker død, eller flyr rundt i skogen med hukommelsestap. Har han hukommelsestap, så kommer han sikkert til ei øda hytte eller en gård med et rart ektepar. Eller så blir han innlagt på et sykehjus som er så langt ute i gokk at de ikke har vett til å informere myndighetene om han(ikke et vondt ord om gokk i virkeligheten selfølgelig)
Polly Ester Skrevet 15. juli 2014 #9 Skrevet 15. juli 2014 Ja, jeg har også litt tro på den der med hukommelsestap. Og så møter han sitt "number one fan" som holder han fanget så han kan skrive en ny bok, som skal handle om dem to og så doper hun han ned og knuser anklene hans... hehehe... neida... Men, jeg har litt troen på det med hukommelsestap.
Cordelia Skrevet 15. juli 2014 #10 Skrevet 15. juli 2014 Ja, jeg har også litt tro på den der med hukommelsestap. Og så møter han sitt "number one fan" som holder han fanget så han kan skrive en ny bok, som skal handle om dem to og så doper hun han ned og knuser anklene hans... hehehe... neida... Men, jeg har litt troen på det med hukommelsestap. Ja,de hadde jo ripp off fra den filmen med han som ser et mord fra vinduet sitt mens han er rekonsvalesent. Så man vet aldri. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå