Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For dei kulturelt interesserte av oss, det kjem nye episodar av Hitchhikers Guide to the Galaxy, i følge The Guardian. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thank you! (for all the fish)

Skrevet

jeg vet ikke om det er meg som misforstår her....men det er ikke NYE episoder av HHGTTU. Det er vel bare en radioinnspilling av de bøkene som allerede er skrevet...?

Eller...

Skrevet
jeg vet ikke om det er meg som misforstår her....men det er ikke NYE episoder av HHGTTU. Det er vel bare en radioinnspilling av de bøkene som allerede er skrevet...?

Eller...

Det originale høyrespelet stemmer lausleg overeins med første boka. No kjem oppfølgjarane basert på dei neste bøkene, ja. Men det vil jo vera nye episodar av høyrespelet, det.

Hadde Adams vore i live, så hadde nok ikkje bøker og høyrespel stemt heilt overeins - som vanleg. Korleis det vil bli no veit eg ikkje, men uansett - det vil bli nye episodar av høyrespelet :hoppe::tommelsmil::klappe::danse::sjarmor:

(For min del har eg bøkene, eg har høyrespelet, eg har tv-serien, eg har versjonen som vart gitt ut på plate, eg har infocom-spelet - satsar på eg får tak i desse nye episodane òg ;))

Skrevet

Tv-serie!?

Vil også ha tv-serie - og radiohørespill. Hvor få du tak i dem?

Gjest Elenath
Skrevet

Vi kjøpte serien på play.com

Har hørt at det skal lages film av den også, men det er sikkert foreløpig bare løse rykter.

Skrevet

Vi har også TV-serien, men jeg synes den er utrolig dårlig, jeg gadd ikke se alt engang. Bøkene er helt klart best.

Skrevet

TV-serien ber nok preg av å ikkje ha det største budsjettet, men eg set no pris på han eg. (All grafikken på dataskjermen til guiden er forresten handteikna - og ikkje på datamaskin. :))

Høyrespelet kan du få kjøpt t.d. på Amazon.co.uk.

Sjølv har eg det på tape (utan desse ekstra tinga) og kunne tenkt meg å få det over til mp3. Ein gong.

Versjonen som vart gitt ut på LP i si tid - tja - er nok råd å finna den òg ein stad. Får prøva å få'an over på mp3 den òg :)

Det gøye med alle desse versjonane, er at dei er ulike :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...