AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Kjæresten min har vært utro. Ikke fysisk (som jeg vet) men han har sendt meldinger til flere x-damer hvor han sier at han savner de og hvor lyst han har på de. GROV sexprat. Dette er en voksen mann. I fylla blir han ufin mot meg, han blir utrolig sjalu og sur rett og slett. Etter at jeg fant ut av disse episodene valgte jeg etter tusen lovnader om at det ikke skulle skje igjen og at det er meg han elsker å la oss få en sjanse til. Men jeg har vanskelig for å stole på han. Og kjenner at jeg blir fort sjalu. To uker etter denne hendelsen skulle vi på ferie til Sverige. Vi hadde med oss to 13-åringer. En dag vi hadde vært på tur fant vi ut at vi skulle sitte ute og høre på live musikk på veien hjem, og han ville ta seg noen pils. Jeg ville ikke det. Jeg kjørte. Hotellet våres lå bare noen minutter unna småbyen vi var i og barna fikk lov til å være noen timer alene der på kvelden mens vi var ute. Mens vi satt der sa jeg til han at jeg synes han skulle la det bli med et par øl siden jeg vet hvordan han kan bli når han drikker og fordi vi hadde barn med oss. Det hørte han ikke på, det ble flere og flere øl. Klokken elleve sa jeg at nå var det nok, nå skulle vi dra hjem. Da var han full. Jeg fikk han ikke med meg og gikk ut av puben. Jeg snur meg når jeg kommer ut og ser at han tar tak i ei pen jente og sier noe til henne. Pga. alt tullet så stikker det litt. Jeg går inn og sier at nå drar vi virkelig, så går jeg ut igjen og venter, jeg ser utifra at han reiser seg går bort til jenta enda en gang og sier noe til henne. Da er tålmodigheten min slutt, han driter i at han skulle ta det med ro med drikkingen og jeg har store problemer med å stole på han, så når han kommer ut sier jeg litt skarpt. "Hva var det der for noe? Hva sa du til henne da?" "å herregud" svarer han. Han går på toalettet og kommer ut igjen, vi går forbi puben og han ser og ser akkurat der jenta sitter. Jeg sier "vil du inn igjen til hun der, eller?" Han blir kjempesint og sier at jeg er syk i hodet osv...forbanna slik som jeg fryktet. Vi kommer inn i bilen og jeg er ganske så provosert og opphisset. Jeg spør igjen hva det der var for noe om han ikke kan si hva han måtte si til denne jenta to ganger. "Det har ikke du noe med" svarer han. Vi fortsetter å diskutere og han er kjempesint. Derfor kjører jeg forbi hotellet, jeg vil at vi ordner opp før vi skal inn til barna. Jeg vil ikke at de skal se han verken full eller sint. Han roper hvorfor i h....jeg kjører forbi, men jeg fortsetter å kjøre og forklarer hvorfor. Da drar han i håndbrekket så bilen svinger rundt. Jeg blir livredd, jeg har vært i en bilulykke før, han var full og selvom han i ettertid påstår at han hadde oversikt så kunne ikke han vite om det kom en bil i fullfart foran eller bak oss. Jeg blir så sint at jeg klapper til han på kinnet, han bykser ut av bilen og løper vekk.. Jeg kjører skjelvende til hotellet, spiller en omgang kort med barna og later som ingenting. Hva synes dere om denne situasjonen? synes dere at jeg fremprovoserte at han skulle bli så sint? jeg er helt klar på hva jeg mener her, men har ikke fått et unnskyld eller noenting fra kjæresten. Da han kom hjem etter ca to timer sa han at dette forholdet var over og slettet meg fra facebook. Dagen etter var det akkurat som ingenting var skjedd fra hans side. Trenger synspunkter... Anonymous poster hash: b8474...715
Serenity_ Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Dette burde du flykte fra asap. So deg ferdig med sånn skit. Det finnes såå mange gode, snille, morsomme, flinke, varme og kjærlige menn der ute! Og en sånn mann er det du fortjener ....ikke denne sutrete lille respektløse dritten av en fyr..! Si takk for deg, slett han selv fra facebook ( siden det er så viktig for guttungen), og ikke se deg tilbake! Lykke til med resten av sommeren, borte fra denne taperen
Chloe- Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Jeg ville ALDRI blitt værende med en mann som - sender slibrige meldinger til ekser - drar ut alene for å bli full på kveldstid i ferien - åpenlyst sjekker opp andre damer foran øynene mine - ikke forstår at man ikke kan være full og hissig foran barn - setter meg i fare i trafikken - bruker avslutning av forhold som trussel i fylla - ikke innser sine feil dagen derpå. Og hvertfall ikke en som utøver ALLE overfornevnte punkter! 1
got2go Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Denne episoden hadde vært den siste spikeren i kista for min del. La han ha deg slettet på facebook og gå videre. Dette er så uakseptabel og ødeleggende oppførsel at det gir ingen rom for unnskyldning. Han driter jo tydeligvis langt i deg og er respektløs så det holder.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Dette kan du ikke finne deg i. Tenk på barna, de kommer først!Anonymous poster hash: fc0d8...1f1
Crobern Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 OMG! Hvor gamle er dere? Så utrolig barnslig oppførsel fra hans side, og hvorfor er du sammenmed en du ikke stoler på? En slik episode som du nevner i begynnelsen av innlegget hadde fått meg til å pakke sakene mine og komme meg vekk.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Oi. Det er mye man kanskje kunne tilgitt, men å drikke seg drita når man skal være sammen med barn og å ta kontroll over en bil i fart når man er full - det bør være kroken på døra umiddelbart med mindre han kan vise til adferdsforstyrrelser pga en hjernesvulst. Bli kvitt ham. Anonymous poster hash: 626b2...4c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå