Gå til innhold

OH SHIT! Min mann var utro med en 18 år yngre kvinne!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste gjennom 10 år var utro med en 18 år yngre kvinne (jente) på 19 år for noen dager siden. Selv er jeg 28 og heelt satt ut. Han er en ordentlig fyr som alltid har vært så tålmodig og snill. Føler meg forøvrig helt på bånn nå - nesten helt verdiløs - da denne jenta han var utro med var både pen, slank og veldig begavet. Jeg har lagt på meg en del de siste årene, og vi har riktig nok ikke hatt sex det siste året grunnet at jeg mangler lyst. (pga. av noe medisin, samt at jeg ikke føler meg særlig attraktiv i kroppen min) ...Hva gjør jeg nå? Er forholdet over?

Da jeg konfronterte han med dette sa han at han ikke kunne ha et forhold til denne jenta uansett, da hun var så ung, og at han synes at jeg er den peneste. Det skjedde også i alkoholpåvirket tilstand. Men jeg klarer ikke å tro han, og er redd jeg vil slite med mindreverdighetskompleks resten av min tid...

Anonymous poster hash: 5f312...867
Videoannonse
Annonse
Gjest nysgjerrigp
Skrevet

Jeg ville revurdert det forholdet.

Skrevet

Uansett årsak til utroskapen, hadde ikke jeg klart hverken å tilgi eller gå videre med en mann som utøvde et så stort svik mot meg.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville revurdert det forholdet.

Samme her.

Anonymous poster hash: eb4a9...a8f

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan møtte han jenta? Ute på byen? Hvordan vet du at hun er begavet og vakker? Så du henne?

Anonymous poster hash: f6a7a...ebd
  • Liker 2
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

En gang utro - alltid utro (som oftest). Han høres ut som en falsk idiot, så du fortjener noe bedre enn det der. La han bare gå med tenåringer, så ender han opp alene tilslutt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke at alkoholpåvirket tilstand er en unnskyldning. Man vet som regel hva man vil, og mannen til ts var utro. Alkohol er bare et middel som får folk til å lettere gjøre ting de ikke ville ha turt å gjøre hadde de vært edru.

Anonymous poster hash: 100e1...0ae

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan møtte han jenta? Ute på byen? Hvordan vet du at hun er begavet og vakker? Så du henne?

Anonymous poster hash: f6a7a...ebd

På bygdafest. Vi bor i samme bygd, og jeg vet godt av henne. Vi er venner på facebook. Men hadde aldri kunne forestilt meg henne som en potensiell hore som ligger med andres menn, hun er utad veldig hyggelig. Husker da hun ble født.... Ser faktisk på henne "barn" enda, selv om hun egentlig ikke er det...

ts

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg synes ikke at alkoholpåvirket tilstand er en unnskyldning. Man vet som regel hva man vil, og mannen til ts var utro. Alkohol er bare et middel som får folk til å lettere gjøre ting de ikke ville ha turt å gjøre hadde de vært edru.

Anonymous poster hash: 100e1...0ae

Helt sant. Elsker man noen så sier man nei til folk som prøver seg på fylla.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver veldig lite rundt akkurat det som hendte.

Jeg har tro på at mennesker kan gjøre feil. Hvis han mangler nærhet og sex i forholdet, også ble full, kan det ha vært en glipp.

Jeg sier IKKE at utroskap skal tilgis, men at det skjer betyr ikke automatisk at gutten er en usmakelig, ubrukelig, uverdig, idiotisk drittsekk. Men utrolig manglende dømmekraft kan man si han har.

Ta en ordentlig lang prat med han, og vurder om forholdet er verdt å satse på.

Anonymous poster hash: 041d7...722
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt at du blir utrolig såret, og dette er ikke ment for å legge noe ansvar over på deg eller forsvare det han gjorde - men;

Her er det to som har ført til problemer i forholdet. Du, og han.

Du har ikke vært tilgjengelig for flørting, sex og seksuell nærhet(og sikkert mislikt å bli kost med på kroppen siden du misliker den selv) i ett helt år - det er kjempelenge!

Så gjør han en feiltakelse ved å ha sex med noen andre fremfor deg.

Jeg tror ikke dette handler om hennes utseende - du henger deg totalt opp i det.

Jeg tror, uavhengig av utroskapen - at han savner deg, og at han savner å ha et normalt forhold.

Deres forhold er jo ikke normalt slik det er nå.

Jeg skjønner godt at du har hatt det vanskelig ifht sex, og at du føler dette går utover din selvtillit - men jeg tror det er verdt å huske på at hans selvtillit sikkert heller ikke ble skyhøy etter å ha blitt avvist i ett helt år.

Dersom han er den som har avvist deg etterhvert som du endret deg kroppsmessig blir det jo noe annet.

Anonymous poster hash: e4d15...335
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver veldig lite rundt akkurat det som hendte.

Jeg har tro på at mennesker kan gjøre feil. Hvis han mangler nærhet og sex i forholdet, også ble full, kan det ha vært en glipp.

Jeg sier IKKE at utroskap skal tilgis, men at det skjer betyr ikke automatisk at gutten er en usmakelig, ubrukelig, uverdig, idiotisk drittsekk. Men utrolig manglende dømmekraft kan man si han har.

Ta en ordentlig lang prat med han, og vurder om forholdet er verdt å satse på.

Anonymous poster hash: 041d7...722

Skriver lite detaljert i frykt for å bli gjenkjent... Men for å si det sånn - det var ikke sånn som "bare" skjedde har jeg fått inntrykk av. En venninne av meg fortalte at de var mye sammen på den festen, og at de gikk hjem sammen. (Visst nok uten at de flørtet åpenlyst.) Så fikk jeg høre at de to ble observert gående mot hennes hus (hun bor i et lite hus sammen med moren.) i halvfem-tiden om morgenen. Det tok tid å krefter å finne ut av hva som faktisk skjedde, men etter å ha orientert meg skikkelig var det ingen annen mulighet enn at de to hadde tilbrunget over to timer sammen ALENE - en SÅ ung jente!! Jeg konfronterte han, og han la seg straks flat og skjønte at han ikke kunne komme seg unna med noen sannsynlig løgn. Er rett og slett KNUST! Føler meg verdikøs og svært lite attraktiv. Hadde aldri trodd det om HAN. Han er kjent som en hyggelig og ordentlig "gokar" med god moral - absolutt ingen player...

Vi har riktig nok hatt endel problemer i forholdet, blant annet dette med manglende sex, og også en del flere ting. F.eks. er vi uenig i hvor mye og når det er greit med besøk osv.. Han sier han ikke vet hva han skal si, og har beklaget så mye... mange ganger.

ts

Skrevet

På bygdafest. Vi bor i samme bygd, og jeg vet godt av henne. Vi er venner på facebook. Men hadde aldri kunne forestilt meg henne som en potensiell hore som ligger med andres menn, hun er utad veldig hyggelig. Husker da hun ble født.... Ser faktisk på henne "barn" enda, selv om hun egentlig ikke er det...

ts

Skjønner at du er såret, men den var litt drøy. Vær sint på mannen din! Hun kunne holdt seg unna, men hore???

Om forholdet er over kan bare du svare på. Klarer du å leve med dette? Kan du stole på han igjen?

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en kvinne her inne fortalt at hun ikke hadde hatt sex med mannen sin på ett år, tror jeg hun hadde møtt forståelse om hun hadde fått seg noe et annet sted.....

Anonymous poster hash: bda82...373

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Utroskap er galt uansett, men jeg kan skjønne at mannen er såret og ensom og sultefôret på nærhet om han ikke har fått lov til å ha sex med den han elsker på et helt ÅR! Dette ville jeg faktisk tilgitt, tror jeg. Og så ville jeg forsøkt å starte med blanke ark, parterapi og kanskje psykolog eller lignende til deg alene, ettersom det høres ut som dine personlige problemer er årsaken til en del av vanskene. Kanskje dette kan bli springbrettet som får dere ut av det haltende forholdet dere hadde, og klarer å skape noe bedre.

Anonymous poster hash: e54ac...955

• Liker 4
Gjest Newbitch
Skrevet

Han mente han ikke kunne komme seg unna med en trolig løgn?

Løp kvinne, hva annet lyver han om?!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hm....

?

AnonymBruker
Skrevet

han liker deg som du er , ellers hadde han ikke vært sammen med deg :) jeg synes du burde revurdere forholde, utroskap er ikke greit..

Anonymous poster hash: 7321c...b0f
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg skjønner godt at du blir utrolig såret, og dette er ikke ment for å legge noe ansvar over på deg eller forsvare det han gjorde - men;

Her er det to som har ført til problemer i forholdet. Du, og han.

Du har ikke vært tilgjengelig for flørting, sex og seksuell nærhet(og sikkert mislikt å bli kost med på kroppen siden du misliker den selv) i ett helt år - det er kjempelenge!

Så gjør han en feiltakelse ved å ha sex med noen andre fremfor deg.

Jeg tror ikke dette handler om hennes utseende - du henger deg totalt opp i det.

Jeg tror, uavhengig av utroskapen - at han savner deg, og at han savner å ha et normalt forhold.

Deres forhold er jo ikke normalt slik det er nå.

Jeg skjønner godt at du har hatt det vanskelig ifht sex, og at du føler dette går utover din selvtillit - men jeg tror det er verdt å huske på at hans selvtillit sikkert heller ikke ble skyhøy etter å ha blitt avvist i ett helt år.

Dersom han er den som har avvist deg etterhvert som du endret deg kroppsmessig blir det jo noe annet.

Anonymous poster hash: e4d15...335

Dette er meget fornuftige ord.

Konstant avvisning i et år... og jeg tipper (spekulerer litt nå) at din egen avsky mot din egen kropp ikke heller har bidratt til å gjøre hverdagens små kjærlige berøringer og kontakt noe enklere.... det har kanskje vært lite av det også?

Om kvinner kunne innsett og forstått hvor mye kjærlighet som demonstreres med en stiv en... Der tror jeg vi som kjønn har langt igjen i læringen vær på generell basis...

Jeg vil tippe at utsultet på varmen av et annet mennskes hud, myke hender som stryker, øyne som gløder ved det de ser... alt dette var et sårt savn som fikk utløp der og da.

Det trenger ikke være slutte på noe mellom dere, men kanskje dere burde diskutert mulgheten før det ble slik?

Kanskje en av dere burde tatt det opp til rolig diskusjon, slik at det var mulig å legge noen rammer som ikke var truende for noen av dere?

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...