Dvn Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Heisann. Det har seg sånn at jeg bestilte pizza med utkjøring, da den ble levert så funket ikke bank terminalen. Det var ikke dekning, jeg vet ikke om den går på samme dekning som mobil isåfall er det full dekning her. Idag ringte de meg opp og vil ha meg til å komme ned til der de holder til å betale fullpris. Jeg spurte fint om jeg kunne få sluppet å betale kjøren ut, fordi med all trøblingen så kunne jeg jo like greit henta selv den dagen. Han mente at det ikke var noens feil, og at jeg må betale for kjøren og alt, og at jeg måtte stå for og komme meg ned selv. Jeg mener jeg burde få utkjøringen gratis, fordi nå må jeg jo uansett ned dit og betale. Eller er jeg helt på jorde? Høres kanskje gjerrig ut, men det er snakk om litt penger og jeg jobber deltid, med ikke den feiteste lønnen.
Gjest iGirl Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Her er det bare å sette hardt mot hardt, du er villig til å betale for halvparten av hele beløpet dersom du faktisk må dra dit og betale. Og du drar dit akkurat når det passer deg.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Heisann. Det har seg sånn at jeg bestilte pizza med utkjøring, da den ble levert så funket ikke bank terminalen. Det var ikke dekning, jeg vet ikke om den går på samme dekning som mobil isåfall er det full dekning her. Idag ringte de meg opp og vil ha meg til å komme ned til der de holder til å betale fullpris. Jeg spurte fint om jeg kunne få sluppet å betale kjøren ut, fordi med all trøblingen så kunne jeg jo like greit henta selv den dagen. Han mente at det ikke var noens feil, og at jeg må betale for kjøren og alt, og at jeg måtte stå for og komme meg ned selv. Jeg mener jeg burde få utkjøringen gratis, fordi nå må jeg jo uansett ned dit og betale. Eller er jeg helt på jorde? Høres kanskje gjerrig ut, men det er snakk om litt penger og jeg jobber deltid, med ikke den feiteste lønnen. Feil skjer, jeg for min del ville ha kommet meg ned dit fortest mulig og betalt. Greit nok at du ikke vasser i penger, men du hadde tydeligvis penger nok til å bestille pizza i utgangspunktet? Vel, da betaler du. Anonymous poster hash: 58c50...8b8 1
Chloe- Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Enten så får de komme til deg med bankterminalen, eller så bør du få betale kun pizza - ikke utkjøringen. Aller helst burde de ikke tatt etterbetalt i det hele tatt, med mindre det var en stor ordre. 13
Dvn Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Det her har faktisk skjedd meg før også, da fra ett annet sted. Og en større ordre, de gadd ikke lage noe sak av det og ga meg alt gratis. Nå har jeg snakket med sjefen der nede, og sa han ikke hadde mulighet og komme med bankterminal. Han sa: Du skal vell sikkert til byen imorgen uansett, da kan du komme her og betale. Men han mener at det er ingens feil, at bankterminal dems ikke funket og begynte og prate om systemet som ikke funket bla bla bla.. Ordren er på 300kr forresten. Er det noe jeg burde gjøre når jeg kommer dit imorgen for å gjøre opp? Endret 14. juli 2014 av Dvn
Chloe- Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Betal for pizzaen, men ikke utkjøring. Du har jo endt opp med å kjøre den samme strekningen selv nå. Men sånn til en annen gang ville jeg hatt kontanter på meg, siden du tydeligvis bor på et sted med dårlig dekning(?).
Dvn Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Betal for pizzaen, men ikke utkjøring. Du har jo endt opp med å kjøre den samme strekningen selv nå. Men sånn til en annen gang ville jeg hatt kontanter på meg, siden du tydeligvis bor på et sted med dårlig dekning(?). Helt feil! Her er det full dekning. Sjekka tilogmed tlf og visste mannen at her var det fullt opp med dekning. Terminalen bare klikka, og sto fast i ''Klarerer dekning'' ellerno i den duren. Aldri hatt problemer med og betale her før. Endret 14. juli 2014 av Dvn
Gjest iGirl Skrevet 14. juli 2014 #8 Skrevet 14. juli 2014 så lenge de leverer i området hvor TS bor er det vel ikke hennes problem å passe på at de har dekning på terminalen?? 10
Dvn Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #10 Skrevet 14. juli 2014 Kan også legge ved at ved ordren via tlf spurte de meg om jeg betalte med kort eller kontant, og da sa jeg selvfølgelig kort.
Chloe- Skrevet 14. juli 2014 #11 Skrevet 14. juli 2014 Helt feil! Her er det full dekning. Sjekka tilogmed tlf og visste mannen at her var det fullt opp med dekning. Terminalen bare klikka, og sto fast i ''Klarerer dekning'' ellerno i den duren. Aldri hatt problemer med og betale her før. Åja, mente å lese at det hadde skjedd deg før, men da med en bestilling fra et annet firma.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #12 Skrevet 14. juli 2014 Feil skjer, jeg for min del ville ha kommet meg ned dit fortest mulig og betalt. Greit nok at du ikke vasser i penger, men du hadde tydeligvis penger nok til å bestille pizza i utgangspunktet? Vel, da betaler du.Anonymous poster hash: 58c50...8b8 Haha, så så lenge folk har råd til det skal det liksom være fritt frem for butikker og restauranter å ta betalt for tjenester de strengt tatt ikke leverer? Anonymous poster hash: 8b447...910 10
Dvn Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #13 Skrevet 14. juli 2014 Åja, mente å lese at det hadde skjedd deg før, men da med en bestilling fra et annet firma. Skrev litt feil, det har skjedd før at terminal ikke har funka men det var da ikke pga. dekning.
Melkebarten Skrevet 14. juli 2014 #14 Skrevet 14. juli 2014 Uansett om det var dekning eller ikke, går det ikke an og ta det offline? Jeg hadde ikke betalt for utkjøring, det at det i det hele tatt spør om full pris vitner om dårlig service, hadde ikke handlet der igjen.
Glitnir Skrevet 14. juli 2014 #15 Skrevet 14. juli 2014 Jeg hadde gitt dem klar beskjed om at de fikk komme til deg med bankterminalen om de ville ha betalt, og forventet et visst avslag på regninga. De kan ikke tilby utkjøring og deretter forlange at du kommer dit og betaler. At terminalen ikke funker er butikkens risiko, og uansett er dette ekstremt dårlig kundeservice av butikken. 6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #16 Skrevet 14. juli 2014 så lenge de leverer i området hvor TS bor er det vel ikke hennes problem å passe på at de har dekning på terminalen?? Det behøver ikke være området, som regel er det huset/blokka som sperrer signalene. Jeg jobber med å kjøre ut pizza selv, og dette høres ikke ut som en god løsning. Vi kjører tilbake uten ekstra kostnad for kunden når sånne ting skjer, og vanligvis kjører vi det på reserveløsning. Jeg hadde nektet å komme innom, det er de som feiler i utgangspunktet, og som vil ha noe fra deg. Anonymous poster hash: 4ac29...1ab
Dvn Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #17 Skrevet 14. juli 2014 Hva kan skje om jeg ikke kommer innom? Bare sånn at jeg vet.
Pottepalme Skrevet 14. juli 2014 #18 Skrevet 14. juli 2014 Du skal selvfølgelig ikke betale for utkjøring! Jeg hadde nekta.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #19 Skrevet 14. juli 2014 Hva kan skje om jeg ikke kommer innom? Bare sånn at jeg vet. I verste fall kan de vel sende en regning på beløpet. Men legger de på noe ekstra kan du trekke fra dette, og henvise til at det er de som er vanskelige her. Anonymous poster hash: 4ac29...1ab
Anglofil Skrevet 14. juli 2014 #20 Skrevet 14. juli 2014 (endret) De kunne ha skrevet opp kortnummeret og tastet inn dette manuelt på terminalen. Her er de bare vrange. Mobile terminaler med simkort kan dessverre oppleve å miste dekning fra tid til annen, men det er i så fall ikke kundens feil. Bruker man kort med BankAxept lagres transaksjonen på terminalen, er det kredittkort vil det stort sett ikke være mulig (med noen unntak, men kommer an på innstillingene). Uansett, du skal ikke lastes for dette. Mvh Yvonne Endret 14. juli 2014 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå