AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Ei venninne av kjæresten min kom på besøk en dag når kjæresten min ikke var hjemme. Jeg slapp henne inn selv om jeg ikke liker henne så godt. Hun har alltid vert veldig påtrengende og etter meg. Hun satte seg tett inntil meg og jeg synes ikke det var så behageligt. Hun tok hånda si og gned utpå buksa mi. Jeg spurte hva pokker hun drev med men hun bare hysja på meg. Hun tok hånda ned i buksa og fant det hun ville. Begynte å runke meg og til slutt sugde me. Er sur på meg selv for at jeg ikke bare reiste meg opp og kasta hun ut. Er sur på meg selv for at jeg kom. Jeg ville ikke! Tørr ikke si det til kjæresten min. Er redd for at hun skal slå opp. Er det overgrep eller er det like mye min feil når jeg lot hun gjøre det? Kan gutter/menn bli utsatt for overgrep også? Eller kaller de det noe annet? Anonymous poster hash: 97b08...c4a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Sa du nei? Prøvde å dytte henne vekk? Gjorde noen motstand i det hele tatt? Var du ute av stand til å samtykke slik at hun burde visst bedre?Anonymous poster hash: d409a...008
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 overgrep? eller ønsketenking? Ønsketenking? Har du kjæreste så har du kjæreste og ikke drømme om at andre vil ha deg. Men skulle ønske det bare var en ønsketenking likevel. Anonymous poster hash: 97b08...c4a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Sa du nei? Prøvde å dytte henne vekk? Gjorde noen motstand i det hele tatt? Var du ute av stand til å samtykke slik at hun burde visst bedre?Anonymous poster hash: d409a...008 Spurte hva hun drev med og dyttet hånda hennes bort. Anonymous poster hash: 97b08...c4a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Jeg vet ikke! Som jeg skrev " Er sur på meg selv for at jeg ikke bare reiste meg opp og kasta hun ut." Anonymous poster hash: 97b08...c4a
Cathrine88 Skrevet 14. juli 2014 #8 Skrevet 14. juli 2014 Gutter kan selvsagt oppleve overgrep, men dette høres ikke ut som et. Så lenge du ikke var beruset eller ute av stand til å samtykke av andre grunner, følte deg redd, truet eller at hun har makt over deg på en eller annen måte - for eksempel ved å være sjefen eller fostermoren din. Og det er hun jo ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #9 Skrevet 14. juli 2014 Lurer du seriøst på det?Anonymous poster hash: 106a5...952
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå