AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Henta en pakke i dag som var fra kondomeriet. Jeg synes han i posten så sinnsykt mye på meg og stirra mens han så på pcen. Jeg klarte ikke la være å sa "Jada, jeg vet at du kan se at det er fra kondomeriet, du trenger ikke late som noe annet.. " Han så skikkelig stygt på meg og sa "Hæ, det tar tid å taste inn nummeret altså." og henta pakken min fra hylla. Blæ........ Pinlig. Tør nesten ikke gå dit igjen. Anonymous poster hash: f3cf2...dff 13
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Haha! Genialt! Anonymous poster hash: d56ba...d6c 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Når man er voksen forstår vel de fleste at man har et eller annet sexliv, enten alene eller sammen med noen. Han har nok sex han også, med seg selv eller andre, så at han skulle oppføre seg slikt er jo bare idiotisk. Anonymous poster hash: 78586...85a 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Henta en pakke i dag som var fra kondomeriet. Jeg synes han i posten så sinnsykt mye på meg og stirra mens han så på pcen. Jeg klarte ikke la være å sa "Jada, jeg vet at du kan se at det er fra kondomeriet, du trenger ikke late som noe annet.. " Han så skikkelig stygt på meg og sa "Hæ, det tar tid å taste inn nummeret altså." og henta pakken min fra hylla. Blæ........ Pinlig. Tør nesten ikke gå dit igjen. Anonymous poster hash: f3cf2...dff Hvis det tar deg lengre lengre tid som ung gutt å taste inn nummeret enn det tar damer i alderen 50+ (jeg henter mye pakker, altså, og tastinga deres varer aldri lenge nok til å starte en samtale) så bør du revurdere saker og ting. Ja, de kan se det er fra kondomeriet. Ja, det var nok derfor han stirret. Anonymous poster hash: b0244...ccf
Hypnotica Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Hahahaha! Nei, Ts da! Ikke tenk på det, neste gang du kommer er det glemt. Tenk på alle kundene de har innom daglig.
Hypnotica Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Og for å si det sånn; Jeg har ikke hentet pakke fra kondomeriet "anonymt" på posten, jeg har faktisk turt å være inni butikken flere ganger Tenk det du! Å bli ekspedert INNE på kondomeriet mens damene SER deg og PRATER med deg blide og smilende om produktene sine. Null stress. Har også hatt med meg en viss ting i kofferten gjennom reiser 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Jeg vet løsningen! Bestill noe fra kondomeriet igjen, vent til han samme er på jobb før du henter pakken og så smiler du bredt. Blir gøy!Anonymous poster hash: f48f3...e26 5
Betasuppe Skrevet 14. juli 2014 #8 Skrevet 14. juli 2014 Henta en pakke i dag som var fra kondomeriet. Jeg synes han i posten så sinnsykt mye på meg og stirra mens han så på pcen. Jeg klarte ikke la være å sa "Jada, jeg vet at du kan se at det er fra kondomeriet, du trenger ikke late som noe annet.. " Han så skikkelig stygt på meg og sa "Hæ, det tar tid å taste inn nummeret altså." og henta pakken min fra hylla. Blæ........ Pinlig. Tør nesten ikke gå dit igjen.Anonymous poster hash: f3cf2...dff Dårlig kundeservice å se stygt på kunden. Velkommen til Norge! 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #9 Skrevet 14. juli 2014 Haha, det tar ikke tid å taste nummeret, det scanner man bare og trykker på enter før kunden skriver under. Så rart av han, jeg tenker aldri over hvor kunden får pakke fra... Anonymous poster hash: e7ad8...1f0
Gjest Lille-pus Skrevet 14. juli 2014 #10 Skrevet 14. juli 2014 Det er vel kanskje en viss mulighet for at det i utgangspunktet ikke skulle så mye til før kunden følte at den ansatte glodde på henne/ham tenker jeg Det kan være rart med det når den som henter vet at det er noe kunden selv kanskje (?) synes er litt småflaut, - og da kan enhver lille forsinkelse oppfattes som om noen undersøker noe Ekspeditøren gav vel blanke i hvor pakken var fra tenker jeg. Ellers er det å anbefale å gå i butikken, men jeg vet at ikke alle har et utsalg i nærheten. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #11 Skrevet 14. juli 2014 Jeg vet løsningen! Bestill noe fra kondomeriet igjen, vent til han samme er på jobb før du henter pakken og så smiler du bredt. Blir gøy!Anonymous poster hash: f48f3...e26 Haha, søstra mi har bestilt noe derfra, så jeg får be hun smile til han når hun skal hente den.. Eller så får jeg si at jeg vil hente den for henne og gjøre det selv. (Vi er tvillinger) Anonymous poster hash: f3cf2...dff 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #12 Skrevet 14. juli 2014 Og for å si det sånn; Jeg har ikke hentet pakke fra kondomeriet "anonymt" på posten, jeg har faktisk turt å være inni butikken flere ganger Tenk det du! Å bli ekspedert INNE på kondomeriet mens damene SER deg og PRATER med deg blide og smilende om produktene sine. Null stress. Har også hatt med meg en viss ting i kofferten gjennom reiser Noen av oss(er ikke ts) bor i gokk,og har den "luksusen" at vi bare kan stikke innom endel butikker,så derfor må man bestille på nettet. Har ingenting med at man ikke tør å gå inn i butikken nødvendigvis. Jeg syns jo forresten det er mindre flaut enn det ts beskriver,men får håpe at det bare var en misforståelse eller at han på posten var en dust. Anonymous poster hash: badea...eb3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #13 Skrevet 14. juli 2014 Noen av oss(er ikke ts) bor i gokk,og har den "luksusen" at vi bare kan stikke innom endel butikker,så derfor må man bestille på nettet. Har ingenting med at man ikke tør å gå inn i butikken nødvendigvis. Jeg syns jo forresten det er mindre flaut enn det ts beskriver,men får håpe at det bare var en misforståelse eller at han på posten var en dust. Anonymous poster hash: badea...eb3 "Jeg syns jo forresten det er mindre flaut å gå inn i butikken". Glemte et par ord der ja Anonymous poster hash: badea...eb3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #14 Skrevet 14. juli 2014 Men Kondomeriet sender pakker som er veldig nøytrale, og det står ikke at det er fra Kondomeriet på dem. Ikke noe teip eller lignende. Har selv vært og hentet pakke på posten som er helt anonym Anonymous poster hash: 5cc68...ffe
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #15 Skrevet 14. juli 2014 Men Kondomeriet sender pakker som er veldig nøytrale, og det står ikke at det er fra Kondomeriet på dem. Ikke noe teip eller lignende. Har selv vært og hentet pakke på posten som er helt anonym Anonymous poster hash: 5cc68...ffe Ja, men det står vel på dataen? Anonymous poster hash: f3cf2...dff
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #16 Skrevet 14. juli 2014 Det står KNB eller noe sånt på pakkene, og alle som har jobbet litt på Posten skjønner selvsagt hvor pakken kommer fra.Anonymous poster hash: f48f3...e26
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #17 Skrevet 14. juli 2014 Men Kondomeriet sender pakker som er veldig nøytrale, og det står ikke at det er fra Kondomeriet på dem. Ikke noe teip eller lignende. Har selv vært og hentet pakke på posten som er helt anonymAnonymous poster hash: 5cc68...ffe Anonym, du liksom. Selvsagt vet de hvor pakken kommer fra.Anonymous poster hash: f48f3...e26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå