AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Har akkurat hentet opp kofferten min fra kjelleren, og den har en veldig "kjellerlukt". Vil ikke at den lukten skal overføres til klærene mine når jeg er ute og reiser. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan bli kvitt lukten? Setter stor pris på litt hjelp Anonymous poster hash: edf5e...f52
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Kjøp ny. Kast den gamle. Anonymous poster hash: 583df...86f
HvittHus Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Fyll en sprayflaske med kraftig eddikvann og spray lett over hele kofferten. Gjenta hvis lukten ikke blir borte etter første omgang.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Fyll en sprayflaske med kraftig eddikvann og spray lett over hele kofferten. Gjenta hvis lukten ikke blir borte etter første omgang. så får vi et nytt spørsmål om en stund, eddiklukt i koffert. Vil ikke ha eddiklukt på klærne. Eddik binder både lukt og farge. Kjellerlukt kan ikke fjernes, det burde være allment kjent.Anonymous poster hash: 583df...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå