Bambic Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Jeg har funnet den perfekte kjolen! Jeg mister pusten litt når jeg ser den, og klarer ikke få den ut av hodet mitt. I tillegg koster den kun den nette sum av 900,- på eBay (gratis frakt, men toll+fortolling kommer i tillegg). Men, jeg merker meg at tilbakemeldingene rundt omkring er så delt. Noen er kjempefornøyde, andre angrer stort og ender opp med å kjøpe en ny kjole til mangfoldige tusen. Har sett i tidligere forum at flere her inne har kjøpt bryllupskjolen sin på nett, uten å utbrodere noe særlig mer enn det. Er det noen som kan dele erfaringen sin med meg (og kanskje alle andre som lurer på dette)? Hvor kjøpte dere, hvilken sider anbefales (- og hvilken anbefales IKKE?), ble dere fornøyde, var kjolene slik som dere forventet, hvordan er stoffene som ble brukt...?
sajk Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Hei! Jeg bestilte min brudekjole fra www.jjshouse.com da ble den sydd etter mine mål. Da ble prisen 1100kr. Også kom tollen på 700kr. Jeg valgte bevisst en kjole med snöring i ryggen, for da går det jo ann å justere litt selv om den ikke skulle sitte perfekt! (bare et tips) og jeg bestilte underskjört i tillegg. Har lagt merke til at det ofte ikke fölger med! (når jeg lette etter kjole på nett) Det kostet 100 kr i tillegg. Det er jo ikke sååå mye penger så jeg tok sjansen, kunne jo kjöpe en ny om jeg ikke likte den. Når jeg fikk kjolen syns jeg den var finere en på bilde!! Jeg er så fornöyd og gleder meg til å bruke den! Så utrolig fin! I tillegg har de kjempegod sevice. Det var nemlig et lite hull i underskjörtet. på 1 cm, mistenker at jeg kanskje klarte å lage det selv. Men er ikke sikkert. Sendte de en mail og et bilde og da kunne jeg sende tilbake underskjörtet og få nytt. Eller få tilbake 20%. Syns det var veldig greit jeg. Hullet syns jo ikke uansett ; ) Kan jeg få se kjolen din? Endret 14. juli 2014 av sajk
Bambic Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2014 Hei! Jeg bestilte min brudekjole fra www.jjshouse.com da ble den sydd etter mine mål. Da ble prisen 1100kr. Også kom tollen på 700kr. Jeg valgte bevisst en kjole med snöring i ryggen, for da går det jo ann å justere litt selv om den ikke skulle sitte perfekt! (bare et tips) og jeg bestilte underskjört i tillegg. Har lagt merke til at det ofte ikke fölger med! (når jeg lette etter kjole på nett) Det kostet 100 kr i tillegg. Det er jo ikke sååå mye penger så jeg tok sjansen, kunne jo kjöpe en ny om jeg ikke likte den. Når jeg fikk kjolen syns jeg den var finere en på bilde!! Jeg er så fornöyd og gleder meg til å bruke den! Så utrolig fin! I tillegg har de kjempegod sevice. Det var nemlig et lite hull i underskjörtet. på 1 cm, mistenker at jeg kanskje klarte å lage det selv. Men er ikke sikkert. Sendte de en mail og et bilde og da kunne jeg sende tilbake underskjörtet og få nytt. Eller få tilbake 20%. Syns det var veldig greit jeg. Hullet syns jo ikke uansett ; ) Kan jeg få se kjolen din? Har tenkt mye på det med snøring selv, men utifra det jeg vil ha - så ser jeg ikke helt at det kan passe inn. Må vel kanskje bare være ekstra nøye med målebåndet, og bli venn med en skredder før bryllupet! Godt å høre en positiv erfaring. Jeg har jo godt over 1 år til bryllupet, men tenker at det kan være lurt å bestille kjolen i så god tid som mulig, sånn at det faktisk kan være mulig å skaffe en "nødløsning" hvis det viser seg at kjolen ikke er som jeg forestiller meg. Jeg er jo ikke SÅ nøye på det, men er jo greit at kjolen har ordentlige sømmer og er laget av relativt gode stoffer som ikke oser "billig" ... Har hørt mye positivt om lightinthebox, men ettersom de ikke har akkurat den kjolen jeg sikler på - så hjelper jo det lite. Ikke det beste bildet jeg får lagt ved her - men det er det som finnes på ebay. (Det gjør meg også litt "nervøs", at det ikke finnes ordentlige nærbilder av kjolen på nettet)
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Hei! Jeg bestilte min brudekjole fra www.jjshouse.com da ble den sydd etter mine mål. Da ble prisen 1100kr. Også kom tollen på 700kr. Jeg valgte bevisst en kjole med snöring i ryggen, for da går det jo ann å justere litt selv om den ikke skulle sitte perfekt! (bare et tips) og jeg bestilte underskjört i tillegg. Har lagt merke til at det ofte ikke fölger med! (når jeg lette etter kjole på nett) Det kostet 100 kr i tillegg. Det er jo ikke sååå mye penger så jeg tok sjansen, kunne jo kjöpe en ny om jeg ikke likte den. Når jeg fikk kjolen syns jeg den var finere en på bilde!! Jeg er så fornöyd og gleder meg til å bruke den! Så utrolig fin! I tillegg har de kjempegod sevice. Det var nemlig et lite hull i underskjörtet. på 1 cm, mistenker at jeg kanskje klarte å lage det selv. Men er ikke sikkert. Sendte de en mail og et bilde og da kunne jeg sende tilbake underskjörtet og få nytt. Eller få tilbake 20%. Syns det var veldig greit jeg. Hullet syns jo ikke uansett ; ) Kan jeg få se kjolen din? Jeg har samme erfaring med jjshouse som deg. Ingen hull i min kjole da, men ellers. Bestilte en med spagettistropper. Stroppene var litt lange, men det fikset mamma lett for meg. Anonymous poster hash: bccef...522
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Har tenkt mye på det med snøring selv, men utifra det jeg vil ha - så ser jeg ikke helt at det kan passe inn. Må vel kanskje bare være ekstra nøye med målebåndet, og bli venn med en skredder før bryllupet! Godt å høre en positiv erfaring. Jeg har jo godt over 1 år til bryllupet, men tenker at det kan være lurt å bestille kjolen i så god tid som mulig, sånn at det faktisk kan være mulig å skaffe en "nødløsning" hvis det viser seg at kjolen ikke er som jeg forestiller meg. Jeg er jo ikke SÅ nøye på det, men er jo greit at kjolen har ordentlige sømmer og er laget av relativt gode stoffer som ikke oser "billig" ... Har hørt mye positivt om lightinthebox, men ettersom de ikke har akkurat den kjolen jeg sikler på - så hjelper jo det lite. Ikke det beste bildet jeg får lagt ved her - men det er det som finnes på ebay. (Det gjør meg også litt "nervøs", at det ikke finnes ordentlige nærbilder av kjolen på nettet) Jeg skal love deg at kjolen ikke kommer til å se slik ut. Blant annet blondene kommer til å være helt forskjellige fra bildet. De har aldri det samme materialet å jobbe med! Anonymous poster hash: d1942...75c 3
Karenina Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Kommer til å kjøpe kjole på nett selv, og tenker bare at det får gå som det går! Skal ikke gifte meg før til våren, og tenkte å bestille nå snart, og så kjenner jeg en syerske som kan hjelpe til, evt sy ny kjole, om det skulle være nødvendig.
Bambic Skrevet 19. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2014 Etter å ha funnet ut at den orginale kjolen jeg ønsket meg var en "Wanda Borges" (brasiliansk designer) til mangfoldige tusen - sendte jeg bare en mail til ebay selgeren og spurte om h*n kunne sende meg bilde av den ekte kjolen. Droppet iallefall å kjøpe kjolen etter at jeg så hva jeg faktisk kunne forvente meg i posten. Kjolen var fin nok, men oste nok litt billige blonder av den. Visste ikke at man bare kunne be om å få se bilder av ekte vare, men nå som jeg vet skal jeg sende ut mail i flust hvis jeg kommer over noe annet jeg liker. Men først tar jeg meg nok en tur til en brudesalong og ser hva jeg finner der først .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå