Gjest supernova_87 Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Hvem ville vært de kule gutta, og bertene? Eller de populære? Fotballnerden? Nerdsa? Han politikerinteresserte som var elevrådsrepresentant? De alternative? Er det noen som skiller seg ut som du tenker at dersom dette hadde vært en skole (eller lignende) så hadde han vært av de populære, eller er det en gjeng her du føler er poppis, eller kjernen? Kom med hvilken "type" som helst og si hvem du syns passer der? Endret 14. juli 2014 av Raindrops
Gjest Hvithai Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Er det ikke litt kjipt å si hvilke brukere man tror ville vært mindre flinke sosialt eller utstøtt? Endret 14. juli 2014 av Hvithai
Gjest supernova_87 Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Er det ikke litt kjipt å si hvilke brukere man tror ville vært mindre flinke sosialt eller utstøtt? Jo, okei! Du har rett! Det var ikke helt sånn jeg mente det, burde jo formulert meg bedre! Takk for det, skal endre på det nå!
Gjest Riskjeks Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Aner ikke. Hvilket vil si at jeg sannsynligvis hadde vært den utstøtte
Gjest Dude91 Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Tror jeg er flink til å støte ut meg selv. Haha.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Tror jeg er flink til å støte ut meg selv. Haha. For å støte ut seg selv, altså forårsake sin egen utstøtning, må det vel en diagnose som forkorter sosiale antenner til? Evt. noe annet som faller inn under paraplyen "psykisk". Trodde ikke helt det var der vi hadde deg? Anonymous poster hash: 88674...29f
Gjest Gunfreak Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Aner ikke hva jeg skulle være, på ekte ungdomskolen var jeg semi outsider, hadde jo venner og sånn, men var ikke populær ikke dro jeg på fester, damer brydde seg ikke om meg i det hele tatt, var rar og sær. Men har forandret meg bittelitte granne da.
Phobia Skrevet 14. juli 2014 #8 Skrevet 14. juli 2014 Jeg ville sannsynligvis vært alternativ/nerd/utstøtt.
Gjest Badabing Skrevet 14. juli 2014 #9 Skrevet 14. juli 2014 Aner ikke. Hvilket vil si at jeg sannsynligvis hadde vært den utstøtte Heller flink pike og god til å svare for seg i klassen. 1
Gjest Hvithai Skrevet 14. juli 2014 #10 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Tidius virker oppegående og kul så setter han som eneste? kule gutten i klassen. Edit Beeblebrox virker også kul. Evilposelosos virker som den kule som ikke bryr seg om å være populær Silfern virker som den kule som kan bli litt hissig(beklager silfern) Endret 14. juli 2014 av Hvithai
Gjest Emera Skrevet 14. juli 2014 #11 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Jeg hadde vært en av de usynlige, en av de som folk knapt la merke til. Endret 14. juli 2014 av Emera
Gjest Dude91 Skrevet 14. juli 2014 #12 Skrevet 14. juli 2014 (endret) diagnose som forkorter sosiale antenner Anonymous poster hash: 88674...29f Asperger. Det meste av det sosiale faller ikke naturlig og er tillært. Vi kan ofte "fake" nevrotypisme i mange sammenhenger. Endret 14. juli 2014 av Dude91
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #13 Skrevet 14. juli 2014 Hvorfor har ikke DU nevnt noen da Raindrops? Anonymous poster hash: 0ce05...e6b
Gjest supernova_87 Skrevet 14. juli 2014 #14 Skrevet 14. juli 2014 Hvorfor har ikke DU nevnt noen da Raindrops? Anonymous poster hash: 0ce05...e6b Jeg vet ikke, er ganske ny da, så føler ikke jeg vet helt enda hvem som er de typiske, og gjengen som liksom virker som kjenner hverandre godt her. Litt derfor jeg skrev tråden, var nysgjerrig på om det var et slags sånn hierarki, eller hva søren man kan kalle det, her inne!
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #15 Skrevet 14. juli 2014 Jeg vet ikke, er ganske ny da, så føler ikke jeg vet helt enda hvem som er de typiske, og gjengen som liksom virker som kjenner hverandre godt her. Litt derfor jeg skrev tråden, var nysgjerrig på om det var et slags sånn hierarki, eller hva søren man kan kalle det, her inne! Forvent MYE missforståelser med tanke på brukernavnet ditt En veldig kjent bruker her på forumet brukte dette i lang tid og forsvant for ikke lenge siden. Svært mange av gutta her inne var ganske hyppe på henne da hun var ganske, hmm hva skal man si - "aktiv" på det seksuelle plan? Anonymous poster hash: ff0b6...76c 9
Duckie Skrevet 14. juli 2014 #16 Skrevet 14. juli 2014 Jeg har hatt flere brukere med mye mer innlegg enn hva jeg har nå her tidligere. Og basert på dette vil jeg anta jeg fremstår som den samme her inne som jeg gjorde på skolen - den kjedelige lesehesten som ikke gjorde så mye ut av seg, og som ingen egentlig la merke til. De kule er sikkert de som henger på snikk-snakk og er gode venner. Ellers synes jeg faktisk det kan være vanskelig å sette folk i bås her inne (foruten de som utmerker seg negativt, men de har jeg ikke tenkt til å nevne). Er mange jeg tenker at sikkert er den og den typen når jeg leser innlegg av de, men så dukker de opp i en annen debatt med helt andre sider av seg. Tror man får med seg flere sider av folk her enn hva man fikk på skolen (ihvertfall for meg som kjente få).
Gjest supernova_87 Skrevet 14. juli 2014 #17 Skrevet 14. juli 2014 Forvent MYE missforståelser med tanke på brukernavnet ditt En veldig kjent bruker her på forumet brukte dette i lang tid og forsvant for ikke lenge siden. Svært mange av gutta her inne var ganske hyppe på henne da hun var ganske, hmm hva skal man si - "aktiv" på det seksuelle plan? Anonymous poster hash: ff0b6...76c Ja, det var en annen som nemnte dette her om dagen, at det var en annen bruker som hadde hatt dette nicket ... men jeg visste ikke at hun var sånn. MEN, til nå har jeg ikke fått noen misforståelser da? Og hva skal jeg egentlig gjøre med dette, slette brukeren, og begynne helt på nytt igjen?
Frk.K Skrevet 14. juli 2014 #18 Skrevet 14. juli 2014 Og hva skal jeg egentlig gjøre med dette, slette brukeren, og begynne helt på nytt igjen? Neinei, du trenger bare å bytte nick om det plager deg 1
Chloe- Skrevet 14. juli 2014 #19 Skrevet 14. juli 2014 Ja, det var en annen som nemnte dette her om dagen, at det var en annen bruker som hadde hatt dette nicket ... men jeg visste ikke at hun var sånn. MEN, til nå har jeg ikke fått noen misforståelser da? Og hva skal jeg egentlig gjøre med dette, slette brukeren, og begynne helt på nytt igjen? Her kan du bytte nick:http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=675480#entry14708994
Gjest supernova_87 Skrevet 14. juli 2014 #20 Skrevet 14. juli 2014 Neinei, du trenger bare å bytte nick om det plager deg Her kan du bytte nick:http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=675480#entry14708994 Okei, takk! Så dere også trodde jeg var en annen? Er hun så kjent at jeg burde skifte? Men hva søren skal jeg kalle meg, var så himla fornøyd med Raindrops jeg da! ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå