AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Jeg sliter selv med tidenes kjærlighetssorg og er bekymret for hva som skjer hvis venninnen min blir dumpa.. siden 99% av alle menn er utro. Jeg er stressa på hennes vegne, for jeg vet jo ikke når kjæresten kommer til å være utro. De har nettopp blitt sammen. Skjønner ikke at hun gidder, hvorfor bruke tid på en som kommer til å ende opp som en ex etterhvert uansett. Savner den single venninnen min jeg Er det flere som sliter med dette? Anonymous poster hash: 4faa6...43f
Gjest Newbitch Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Hun bør bare slå opp med en gang, utro er han likevel For å sørge for at hun slipper å være med han lenge, bør du ligge med han for å bevise at han ikke er til å stole på 11
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Hun bør bare slå opp med en gang, utro er han likevel For å sørge for at hun slipper å være med han lenge, bør du ligge med han for å bevise at han ikke er til å stole på Eh, nei han er ikke min type og jeg ligger ikke med andres kjærester. Syns bare hun kaster bort tiden sin når det mest sannsynlig blir slutt likevel. Hun har jo aldri tid til å være sammen med meg lenger! Jeg møte henne først! Anonymous poster hash: 4faa6...43f
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Enten et troll eller så er du 15 år. Anonymous poster hash: 53432...cbe 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Enten et troll eller så er du 15 år. Anonymous poster hash: 53432...cbe Hvorfor skriver du troll? Jeg er 32 og dette er IKKE tull. Jeg har et stort kontrollbehov og vil ikke at venninnen min skal bli såret av menn, sånn som jeg har blitt. Tiden hun kaster bort på han fyren kunne hun brukt på å ha det morsomt med meg! Anonymous poster hash: 4faa6...43f
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Herregud. Kanskje du har vært borti en mann eller fler som har vært utro, og hørt om mange andre som også har vært det. Det betyr da ikke at ALLE menn er utro?! Hadde vært noe HELT annet om du kjente mannen, og visste at han var av den utro typen. La hun være lykkelig, du. Anonymous poster hash: 65b99...66f
ZANET Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Skulle vært en statistikk som viste hvor mange "venninner" som har ødelagt venninners forhold av syke grunner som f.eks. dette. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #8 Skrevet 14. juli 2014 Herregud. Kanskje du har vært borti en mann eller fler som har vært utro, og hørt om mange andre som også har vært det. Det betyr da ikke at ALLE menn er utro?! Hadde vært noe HELT annet om du kjente mannen, og visste at han var av den utro typen. La hun være lykkelig, du. Anonymous poster hash: 65b99...66f Men tenk om det blir slutt og hun blir like gal som jeg ble? Jeg måtte gå til psykolog, ta antidepressiva og hele pakka. Jeg kjenner han ikke men vil ikke at hun skal bli såret.. Anonymous poster hash: 4faa6...43f
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #9 Skrevet 14. juli 2014 Skulle vært en statistikk som viste hvor mange "venninner" som har ødelagt venninners forhold av syke grunner som f.eks. dette. Hvorfor sier du syk grunn? De fleste menn bytter damer oftere enn jeg bytter truse. Da er det dumt at min venninne som er en flott jente kaster bort tid på en player. Anonymous poster hash: 4faa6...43f
Frk.K Skrevet 14. juli 2014 #10 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Snakk om å ikke kunne å klare å glede seg på andre sine vegne da.. Edit: Hun kan vel få lage sine egne erfaringer, i stedet for at du skal pjatte "tenk om" inn i hodet på hun. Endret 14. juli 2014 av Frk.K 1
dillyduzit Skrevet 14. juli 2014 #11 Skrevet 14. juli 2014 Unnskyld meg men dette er noe av det mest egoistiske jeg har lest her inne. Burde du ikke være glad på hennes vegne dersom hun er lykkelig? 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #12 Skrevet 14. juli 2014 Hvorfor sier du syk grunn? De fleste menn bytter damer oftere enn jeg bytter truse. Da er det dumt at min venninne som er en flott jente kaster bort tid på en player. Anonymous poster hash: 4faa6...43f Vet du at han er en player da? Anonymous poster hash: 7844b...2ed
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #13 Skrevet 14. juli 2014 Hvorfor skriver du troll? Jeg er 32 og dette er IKKE tull. Jeg har et stort kontrollbehov og vil ikke at venninnen min skal bli såret av menn, sånn som jeg har blitt. Tiden hun kaster bort på han fyren kunne hun brukt på å ha det morsomt med meg! Anonymous poster hash: 4faa6...43f Tror ikke du bryr deg det døyt om venninna di jeg. Du vil bare at hun ikke skal ha noen, slik du ikke har noen. Lær deg å finne lykke i deg selv i stedet, slik at du ikke trenger at andre har det (like) kjipt for at du skal ha det bra. Anonymous poster hash: 4e46b...aa1 2
skyflakes Skrevet 14. juli 2014 #14 Skrevet 14. juli 2014 Hvorfor skriver du troll? Jeg er 32 og dette er IKKE tull. Jeg har et stort kontrollbehov og vil ikke at venninnen min skal bli såret av menn, sånn som jeg har blitt. Tiden hun kaster bort på han fyren kunne hun brukt på å ha det morsomt med meg! Anonymous poster hash: 4faa6...43f Skal dere begge være single for evig tid da? Du bryr deg jo ikke om henne, du bryr deg om deg selv hvis du ikke unner henne å være lykkelig. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #15 Skrevet 14. juli 2014 Vet du at han er en player da? Anonymous poster hash: 7844b...2ed Nei men de fleste menn er jo lurendreiere. Anonymous poster hash: 4faa6...43f
Havbris Skrevet 14. juli 2014 #16 Skrevet 14. juli 2014 Men hvorfor skal hun bruke tiden på deg TS! Hvor troverdig er du selv med en slik holdning til menn? 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #17 Skrevet 14. juli 2014 Hater dere kvinner/menn som tror at ALLE er utro. Har dere virkelig ikke noe intelligensder oppe? Anonymous poster hash: 6481e...1cd 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #18 Skrevet 14. juli 2014 Skal dere begge være single for evig tid da? Du bryr deg jo ikke om henne, du bryr deg om deg selv hvis du ikke unner henne å være lykkelig. Jeg bryr meg om henne jo! Så ikke uttal deg om ting du har 0 greie på. Sist gang hun ble dumpet var hun helt fra seg, jeg ble fortvilet selv for hun ville ikke spise eller noe. Tenk om det skjer igjen? Det må da være bedre å holde seg unna menn og slippe det der. Venninnen min gikk også til psykolog pga kjærlighetssorg. Det var faktisk sånn vi ble venner! Anonymous poster hash: 4faa6...43f
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #19 Skrevet 14. juli 2014 Hater dere kvinner/menn som tror at ALLE er utro. Har dere virkelig ikke noe intelligensder oppe? Anonymous poster hash: 6481e...1cd Risken er at menn KAN være utro. Hva er vitsen med å ta den risikoen? Anonymous poster hash: 4faa6...43f
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #20 Skrevet 14. juli 2014 Nei men de fleste menn er jo lurendreiere. Anonymous poster hash: 4faa6...43f Kanskje de fleste du har vært borti, men er vel fullt mulig at venninna di ikke er som deg og bare blir tiltrukket av rasshøl. Anonymous poster hash: 7844b...2ed 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå