Gå til innhold

Folk filmer og tar bilder av en mann som vil ta sitt eget liv?

Anbefalte innlegg

Gjest Ninni90
Skrevet (endret)

Lurer på hva som feiler mennesker når de ler, spøker og roper "kom igjenn hopp da" til en mann som vil ta sitt eget liv. Deler bilder og videoer på sosiale medier og skriver "morsomme" kommentarer. Går det an å bli mer følelseløse? Typisk folk som har problem med seg selv og må le av andre for å føle seg bedre, eller folk som ALDRI har opplevd å slite psykisk, men som bare sutrer av den minste ting. Bli flau av sånne folk. Flau av at de bor i samme land som meg, eller samme planet. Håper de lærer en gang!

http://www.nettavisen.no/na24/propaganda/kom-igjen---hopp-da/8465290.html

Det verste er at de tar med seg ungene sine for å se på en mann som sliter. DE skulle aldri hatt unger!!

Hva mener dere?

Endret av Ninni90
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh, jeg ble så sint når jeg leste dette! Det er helt forkastelig oppførsel. Voksne mennesker! Blir nesten litt skremt av det.

• Liker 6
Skrevet

Folk er ekle.

• Liker 4
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Ingenting sjokkerende med dette. Det er slik mennesker er

AnonymBruker
Skrevet

Enkelte burde fått 5 kilos manualer festet til begge beina før de ble lempet i fjorden.

Anonymous poster hash: c9b32...c7d
  • Liker 1
Skrevet

Åååh, jeg ble så sint når jeg leste dette! Det er helt forkastelig oppførsel. Voksne mennesker! Blir nesten litt skremt av det.

Veldig enig .. jeg blir helt sjokkert av slikt jeg :(

Skrevet

Ingenting sjokkerende med dette. Det er slik mennesker er

Trist at du opplever det slik :( For det er virkelig ikke slik alle mennesker er.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker det var en som sto på toppen av en bygning sentralt i Oslo for noen få år siden. Jeg kom gående forbi, og som en del andre ble jeg stående og kikke litt. Rundt meg var det mange som ropte "Hopp da!" og "Haha, håper han dør". Vi var jo enkelte som ba dem holde kjeft og skjerpe seg, men det er mange som ikke lytter til fornuft. Tenåringene var klart verst (jeg var tenåring selv den gangen, så det handler ikke om "ungdommen i dag"), især grupper med unge innvandrergutter. Det var forbanna ekkelt. Men folk er idioter, og vet man jo, så det er ingenting som helst overraskende i det. Selv om det naturligvis er helt uakseptabelt er det umulig å bli overrasket over at en del holder på sånn.

Det endte heldigvis godt, sånn forresten.

Anonymous poster hash: 8e31e...972
  • Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

Noen skulle tatt bilde av menneskeflokken i stedet.

Gjest Møremor
Skrevet

Så enig! Ta bilde av dem, og skriv i avisa om for en patetsk gjeng DE menneskene er!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg las at en forelder hadde stoppet opp med sin ca 8 år gamle datter, og gitt henne kamera så hun kunne bruke det til å zoome inn for å se nærmere. Det reagerte jeg veldig på. Om vedkommende hadde hoppet, er det virkelig noe å gi datteren sinoorkesterplass til å se?? Det er å være skikkelig dårlig forelder i mine øyne.

Anonymous poster hash: 40102...127

• Liker 3
Skrevet

Fy faen.. Har ikke ord. Visste ikke at det var mulig å være så slem og ufyselig. Håper mannen får god hjelp, og at han kommer seg på bena igjen.

• Liker 2
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Trist at du opplever det slik :( For det er virkelig ikke slik alle mennesker er.

Desverre er det nok det. Men jeg vet at mange har vanskelig for å akspetere det.

• Liker 1
Skrevet

Det er blitt gjort det og, med tanke på bilde over de som satt på et utsiktspunkt og så utover Gaza og klappet da bombene falt.

• Liker 1
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Enkelt personer trenger ikke være det, men gjengmentalitet tar fort kontrollen.

Skrevet

Jeg kjenner at jeg ikke har noen ord som kan beskrive hva jeg mener om folk som bruker andres ulykke til egen underholdning... Og å tvinge ungene sine til å bli slik også! Hva hadde skjedd med de dersom mannen hadde hoppet?!

Skrevet

Helt... sykt. Jeg har faktisk ikke ord. Skjønner ikke underholdningen.

Skrevet

Når jeg leste dette så kom jeg på en episode jeg var vitne til for en tid tilbake. Ett barn var savnet ved sjøen, og hele stranden tok del i å lete etter barnet. Jeg så INGEN som hadde kameraet oppe. Alle deltok i letingen. Det kjenner jeg at jeg er glad for.

Hun damen som ble nevnti artikkelen, som prøvde å folk til å fjerne seg, skal ha stor takk for forsøket. Håper flere tenker seg om etter å ha lest artikkelen.

• Liker 2
Gjest Idollet
Skrevet

Noen har ingen medfølelse, forståelse eller noen form for godhet igjen. Nei, mennesker er ikke slik, som en skriver ovenfor. Men noen mennesker, har absolutt ingen tanker i hodet sitt.

Skrevet

Folk som roper "hopp da!" - forbannna drittsekker uten empati. Det skulle blitt lagt ut bilder av DEM i sosiale medier.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...