Gjest princess123 Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Hei! Jeg håper ikke jeg er den eneste som har utroolig dårlig fantasi når det kommer til middag om dagen? Uansett hva typen foreslår så frister det ikke, og jeg klarer ikke å komme på noe selv.. Derfor tenkte jeg at jeg kunne starte en tråd hvor vi kan dele middagstips, gjerne med oppskrifter!! Kjæresten min og jeg bor i en liten studioleilighet uten terasse, så grillmat er desverre utelukket. Det pleier å gå i blomkålsuppe, spagetti og dolmio, ovnsbakte rotgrønnsaker, tikka masala, og taco/pizza/burger og pomfri i helgene.. Nå er jeg helt tom. Kommer ikke på en eneste fristende matrett :-) hahaha
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Reker med tilbehør? kokt ris og ferdig grillet kylling fra butikken? potetsalat, tomat, agurk, mais, m.m. og stekt eller ovnsdampet sommerkottelett, laks eller andre fisk kjøttyper? potetmos, gratinerte poteter. Stekt sopp, løk, eple og noen svisker sammen med enten karbonader, pølser eller koteletter. Å du er så heldig som kan spise nøyaktig hva du vil. Nyt tilværelsen din og maten. Super bare på Nutridrink pga sykdom.Anonymous poster hash: 4c15f...16f
super-s Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Jeg er fan av mat som går veldig fort å lage. Laksefilet eller kyllingfilet med brokkolipuré er favoritten for tiden. For å lage brokkolipuré koker du brokkolien i 4-5 min, og moser den med en stavmikser sammen med en liten dæsj melk og en liten dæsj smør, og salt og pepper. Laksen/kyllingen steker du som du foretrekker det. Noe annet som er godt, er laksewrap. Smør tortillalefse med philadelphia og fyll den med laksefilet (stekt selvfølgelig) i biter og valgfrie grønnsaker. Det går sikkert an å lage det med kylling også!
lille..trille Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Når jeg ikke vet hva jeg skal lage så hiver jeg enten en svinefilet eller en kyllingfilet i ovnen. Krydre med godt krydder, legg det på et flak med aluminiumsfolie og så lager det seg selv. Til tilbehør har jeg enten ris, poteter eller en slags mos. Utrolig godt, og utrolig enkelt!
Sk57 Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Spekemat og potetsalat + grønn salat Blomkålgrateng med bacon Ovnsbakt laks og grønnsaker Kyllingsalat Hj,laget karbonade med stekt løk,blomkål og brokkoli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå