Gå til innhold

Drite på overnattingsbesøk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres sikkert kjempe banalt ut for noen, og ut som jeg ikke er noe voksen, men jeg er jo det, bare veldig usikker da! Jeg er 22år, og nå skal jeg møte en fyr, og dra på overnatting hos han. Jeg gruer meg og gleder meg. Men det er spesielt en ting, jeg bekymrer meg for. Siden det er overnatting, så er jeg redd for at jeg skal måtte drite når jeg er der. Har bare mye angst knyttet mot dette. Er redd for at det skal lukte vondt, og at han skal syns det er rart at jeg driter første gang jeg er på besøk, eller at han bare syns mystikken er vekke, eller what-not. Hva gjør jeg med dette? Om dere fikk besøk av ei jente på overnattingsbesøk og hun dreit første gangen, og det stinka, eller luktet vondt, hva ville dere tenkt?

Jeg vet jo med meg selv at om rollene var reversert så hadde jeg ikke tenkt noe spesielt om det, folk driter jo, that's life.

Håper jeg får seriøse svar, vet dette kanskje kan virke som trolling for noen, at det er en så bagatell at det ikke er noe å tenke på, en gang, men jeg gjør altså det. Så no hate! :(

Jeg føler meg allerede flau her jeg sitter ... men ja, kan nesten ikke avlyse det heller, for jeg har jo lyst å dra på overnattingsbesøk hos han!

Anonymous poster hash: 820b0...65b
Videoannonse
Annonse
Gjest KateW
Skrevet

Ta med deg en spray i veska, og tenn noen fyrstikker mens du holder på. Det gjør jeg og da får jeg mindre panikk.

Uansett om folk sier, alle lukter når de går på do, så hjelper ikke det meg, jeg skal nemlig IKKE lukte... :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også alltid med en liten spray som lukter godt, en liten flaske med noe body mist, det tar den verste knekken. Alle lukter jo forskjellig, så jeg vet ikke om det "holder" for deg, men det funker for meg! Ellers, ja, ha med litt fyrstikker, det er kjent for å nøytralisere.

Og for all del - ikke hold deg! Da ender du opp med vondt i magen og må konsentrere deg om å holde lufta inne. Det er kjipt. :(

Anonymous poster hash: d0529...e92
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta med deg en spray i veska, og tenn noen fyrstikker mens du holder på. Det gjør jeg og da får jeg mindre panikk.

Uansett om folk sier, alle lukter når de går på do, så hjelper ikke det meg, jeg skal nemlig IKKE lukte... :ler:

Okei, for jeg tenkte på å ta med en spray, men så tenkte jeg, hva om han lukter at jeg har brukt spray, og så blir han sånn, herregud at hun gadd å ta med spray! Det med fyrstykker har jeg aldri hørt før faktisk, hjelper det? Men har du altså gjort dette før? Har noen reagert noen gang? Så du har gjort nr2 på besøk hos en type? (Sorry, jeg hadde mange spørsmål, dette gnager en del på meg)

Gjest iGirl
Skrevet

Jeg hadde stusset mer over at jeg plutselig kjente lukten av svovel sive ut av badet når jeg vet jeg ikke har fystikker der inne... Kan jo være at han har vindu på badet TS?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også alltid med en liten spray som lukter godt, en liten flaske med noe body mist, det tar den verste knekken. Alle lukter jo forskjellig, så jeg vet ikke om det "holder" for deg, men det funker for meg! Ellers, ja, ha med litt fyrstikker, det er kjent for å nøytralisere.

Og for all del - ikke hold deg! Da ender du opp med vondt i magen og må konsentrere deg om å holde lufta inne. Det er kjipt. :(

Takk for tips. Har noen noensinne kommentert på at du hadde med spray? Eller er det helt harmløst å gjøre det?

Jeg hadde stusset mer over at jeg plutselig kjente lukten av svovel sive ut av badet når jeg vet jeg ikke har fystikker der inne... Kan jo være at han har vindu på badet TS?

Ja, håper han har vindu da kan jeg bare åpne det. Men om en fyr var på besøk hos dei og dreit og det stinka, hadde det gått bra da? Null stress liksom. Tror du gutter flest ville synes det var greit?

Gjest Livmora
Skrevet

Ta på deg parfyme på badet, han vil aldri synes det er "teit" at du har tatt med deg parfyme:-)

Skrevet

Ta det samtidig som du dusjer hvis det er mulig. :)

• Liker 1
Skrevet

Bæsj lukter ikke godt, men det er noe ekstra kvalmende med kombinasjonen av bæsj og parfyme. Da foretrekker jeg ren, uforfalsket bæsj, altså. Fyrstikktrikset kan du bare glemme. Det fungerte til en viss grad før i tiden, da fyrstikker inneholdt svovel. Med de nye fyrstikkene vil du derimot kun bedøve egen luktesans midlertidig og lure deg selv til å tro at det ikke lukter, mens nestemann som bruker doen kjenner bæsjelukta - muligens med et hint av fyrstikk.

Det beste er å gå på do som om det skulle vært den naturligste ting i verden - for det er det jo - men om du ikke klarer å kvinne deg opp sånn med det første, så kan du enten kombinere toalettbesøk med dusjing (det pleier å ta greit knekken på lukt), eller investere i en flaske med Poo-Pourri:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips. Har noen noensinne kommentert på at du hadde med spray? Eller er det helt harmløst å gjøre det?

Ja, håper han har vindu da kan jeg bare åpne det. Men om en fyr var på besøk hos dei og dreit og det stinka, hadde det gått bra da? Null stress liksom. Tror du gutter flest ville synes det var greit?

Nja, den har for eksempel blitt med på fest og venninner har digget det, og lånt selv, hihi. På herrebesøk har jeg ikke fått noen kommentarer på det. De må gjerne le og syns det er flåsete for min del :)

Gjest iGirl
Skrevet

Jeg ville ikke tenkt noe over det, er jo ikke som om at det STINKER drit i hele kåken fordi noen har vært på do. Det har jeg aldri opplevd ..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bæsj lukter ikke godt, men det er noe ekstra kvalmende med kombinasjonen av bæsj og parfyme. Da foretrekker jeg ren, uforfalsket bæsj, altså. Fyrstikktrikset kan du bare glemme. Det fungerte til en viss grad før i tiden, da fyrstikker inneholdt svovel. Med de nye fyrstikkene vil du derimot kun bedøve egen luktesans midlertidig og lure deg selv til å tro at det ikke lukter, mens nestemann som bruker doen kjenner bæsjelukta - muligens med et hint av fyrstikk.

Det beste er å gå på do som om det skulle vært den naturligste ting i verden - for det er det jo - men om du ikke klarer å kvinne deg opp sånn med det første, så kan du enten kombinere toalettbesøk med dusjing (det pleier å ta greit knekken på lukt), eller investere i en flaske med Poo-Pourri:

Hahahah! Morsom reklame! Finnes poo-pourri i norske butikker?

Jeg vet det er den naturligste ting i verden, og jeg synes det er idiotisk å tenke så mye på en sånn ting, men er bare redd/nervøs for det likevel...

Hjemme har jeg en sånn spray som du sprayer etterpå, det er jo ikke parfyme, og da blir det vel ikke den kvalmende blandingen som du snakket om, eller?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nja, den har for eksempel blitt med på fest og venninner har digget det, og lånt selv, hihi. På herrebesøk har jeg ikke fått noen kommentarer på det. De må gjerne le og syns det er flåsete for min del :)

Ja, det er jo tross alt bedre at de ler og syns det er flåsete enn at det lukter vondt!

Gjest iGirl
Skrevet

Bæsjer du på fest ? :klo:

Skrevet (endret)

Hahahah! Morsom reklame! Finnes poo-pourri i norske butikker?

Jeg vet det er den naturligste ting i verden, og jeg synes det er idiotisk å tenke så mye på en sånn ting, men er bare redd/nervøs for det likevel...

Hjemme har jeg en sånn spray som du sprayer etterpå, det er jo ikke parfyme, og da blir det vel ikke den kvalmende blandingen som du snakket om, eller?

Tja... Når du sprayer etterpå så har jo lukten allerede spredd seg. Ingen av luktfjernersprayene jeg har vært borti har fjernet lukten, bare dempet den med mer eller mindre hell.

Du kan kjøpe den her til blodpris hvis du vil: http://www.coolstuff.no/Poo-Pourri

Edit: Glemte å få med linken

Endret av Antlers
Skrevet

Bæsjer du på fest ? :klo:

Ja, hva skal man gjøre hvis man må? Holde seg gjør jo alt bare verre :(

AnonymBruker
Skrevet

Tja... Når du sprayer etterpå så har jo lukten allerede spredd seg. Ingen av luktfjernersprayene jeg har vært borti har fjernet lukten, bare dempet den med mer eller mindre hell.

Du kan kjøpe den her til blodpris hvis du vil: http://www.coolstuff.no/Poo-Pourri

Edit: Glemte å få med linken

Takk! Er den store størrelsen liten nok til å få plass i ei lita skulderveske? (Den kommer kanskje ikke frem til da jeg skal overnatte, men da har jeg den i alle fall til en annen gang, og kanskje slipper å være nærvøs for noe så teit lenger.

Skrevet

Forresten.. Mener du sånn vanlig luftfriskerspray? Den inneholder i så fall mye parfyme, og lukter grusomt kombinert med bæsj. I tillegg til at man kan få pustebesvær av å gå inn i et rom etter den er brukt.

AnonymBruker
Skrevet

Dra opp med en gang du har vært på nr. 2, det bruker å hjelpe. Problemet er da at du må dra opp igjen etter å ha tørket deg, og det kan kanskje virke verre...

Anonymous poster hash: b15a9...8a0
  • Liker 1
Gjest iGirl
Skrevet

Ja, hva skal man gjøre hvis man må? Holde seg gjør jo alt bare verre :(

Jeg har aldri gjort nr 2 på fest eller på byen. Trodde ikke det var vanlig..... :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...