AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 I begynnelsen når jeg ble sammen med kjæresten min så var det mye åpenlys flørting mellom han og en dame på facebook. Dette avtok da vi ble sammen, men det var en del kommentarer osv allikevel. Jeg lurte fælt på hva dette var for noe og spurte kjæresten, han sa at de to hadde vært en del sammen, flørtet masse, sovet nakne sammen, men aldri hatt sex. Det hadde liksom ikke blitt noe mer. Men mange trodde at det var noe mellom de så det var ikke så rart at jeg spurte sa han. Jeg synes det var litt ubehagelig å treffe denne damen på fest, de har samme hobby så vi har truffet på henne noen ganger, hun virket utrolig flørtete og jeg likte ikke tanken på all den flørtingen mellom de to og at de hadde sovet nakne sammen. Men laget aldri noe trøbbel ut av det, han fikk selvsagt lov til å prate med henne hvis vi traff hun. Så kommer jeg over en samtale han hadde med en kompis rett før vi ble sammen. Han skriver at han har SÅ lyst på denne damen, det er bare hun han vil ha, hun er så pen, sexy, flott, smart osv. men hun gir dessverre ikke ordentlig etter skriver han. Han er kjempeforelsket og er lei seg for at hun er så avvisende. DA ble jeg sjalu da. Det hadde altså ikke bare vært et vennskap som han hadde sagt, men han hadde vært oppriktig interessert i henne rett før han traff meg. Og tok meg fordi han ikke fikk henne. Etter at jeg leste dette ble vi invitert på et arrangement, vi ble tilbudt å kjøre i samme bil som denne damen. Jeg hadde ikke lyst og sa til kjæresten at jeg synes det var ubehagelig pga hun. Men han hadde veldig lyst til å dra så jeg ga etter. Men sa klart i fra at jeg IKKE ville se noe "flørte greier" mellom de to. Ut på kvelden så ser jeg at de to står og prater. Greit nok. Men plutselig kommer den der "du er den finast eg veit" sangen og damen drar med seg kjæresten min til andre enden av lokalet. Det er ingen på dansegulvet utenom de to. De står og danser tett til denne sangen mens de prater. Fy f hvor sint og lei meg jeg ble. Han visste at jeg synes det var ubehagelig å sitte i samme bil som henne og jeg sa klart i fra at jeg ikke ville se noe mellom de to, men at det var ok at de pratet litt sammen. Jeg synes det var så respektløst. Dette er en stund siden, men jeg klarer ikke å glemme det fordi kjæresten ser ikke at dette var feil, og jeg er redd for å treffe på denne damen på arrangement fordi det blir for ubehagelig. Hva synes dere? hvordan hadde dere reagert? Må legge til at han er fryktelig sjalu selv. Ubegrunnet.. Anonymous poster hash: 91e4c...485
sunflower Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Jeg er helt nå... for en fyr! Dette er ikke bra og ingen jente fortjener å være i et forhold med en "mann" som dette 4
Boost Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Det har ikke slått deg at kanskje han er sjalu på grunn av at han gjør noe galt? På en selv kjenner man andre. Det er helt utrolig, men folk som er utro selv anklager ofte partneren. Dessverre, ut i fra hva du forteller, tror jeg hans usikkerhet kommer fra han selv. Det han gjør er IKKE greit og han vet det godt selv. Jeg skal ikke fortelle deg at du bør dumpe han, men et ultimatum har den guttungen godt av. Hvis han ikke klarer å gi slipp på henne som "venn" (man er ikke bestiss med folk man i nyere tid har vært hodestups forelsket i) så bør du gå. For din egen del. Masse lykke til! Det der må være en forferdelig situasjon
Lollipops Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Huff Det er ganske tydelig at det fortsatt er litt kjærlighet i luften mellom kjæresten din og hun jenta. Det bør du absolutt ikke finne deg i. Du bør ta det opp med han en gang for alle, og kreve et ærlig svar. Om han innrømmer at han fortsatt har følelser for henne, så hadde jeg nok pakket sammen tingene mine og dratt om jeg var deg. En kjæreste skal elske deg, og kun deg!
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Hva betyr det at hun "ikke ga ordentlig etter" og var avvisende? Tok hun ikke hintene hans eller hva? Har de møtt hverandre gjennom felles hobby? Anonymous poster hash: 1e849...e97
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Isj, jeg hadde ikke godtatt å være "nr 2". Hvis hun plutselig får det for seg å prøve seg på han engang, virker han ikke akkurat vanskelig å be...... Anonymous poster hash: 1feea...965
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #8 Skrevet 14. juli 2014 Hva betyr det at hun "ikke ga ordentlig etter" og var avvisende? Tok hun ikke hintene hans eller hva? Har de møtt hverandre gjennom felles hobby? Anonymous poster hash: 1e849...e97 De har møttes gjennom en felles hobby ja, og festet mye sammen. Hun er visst ikke interessert i han som noe annet enn en venn. Men hun flørter rundt med mange ettersom jeg forstår og synes tydeligvis det var helt greit å sove naken sammen med han selvom hun ikke vil ha han som kjæreste. Hun er glad i kroppskontakt som kjæresten min sier.. Hun har visst sagt at hun savner han og vil beholde han som venn. Kult for hun å ha en artig venn som han som viser interesse og forteller henne hvor pen hun er. Så klart hun vil at de skal ha det til en viss grad som de hadde det. Men det er ikke greit for meg. Han vill noe mer med hun enn vennskap og da synes jeg ikke at det er naturlig at de har kontakt. Anonymous poster hash: 91e4c...485
Crobern Skrevet 14. juli 2014 #9 Skrevet 14. juli 2014 Vet du hva? Jeg tror faktisk at denne jenta nå er sjalu på deg. Før da han kun var på jakt etter henne så var det ikke så interessant. Nå som du har han, så vil hun ha bekreftelse på at hun fremdeles har draget. Han gir henne denne bekreftelsen ved å oppføre seg slik han gjør. Og den bekreftelsen burde ikke han gi da han er i forhold med noen andre.Deg. Du aksepterer tydeligvis ikke dette. Det hadde ikke jeg gjort heller. Om han ikke ser at dette er feil, og du fremdeles vil være sammen med han, så prøv å snu situasjonen.Spør han om hvordan han hadde reagert om det var motsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå