AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Jeg skal lage brownie muffins til et besøk, men aldri laget det før. Kan jeg lage noen nå og ha dem liggende i fryseren? Bare for å prøve meg frem. Rett og slett kan brownie muffins fryses? Anonymous poster hash: e30e7...176
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Det kan de fint. Blir de like god om jeg lager dem dagen før? Eventuelt er det best å ha dem i rom temp eller kjøleskapet? Takk for svar. som du sikker forstår nettopp flyttet for meg selv:) Anonymous poster hash: e30e7...176
Gjest Emera Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Kaker som er litt seige inni, sånn som brownies jo er, kan faktisk bli bedre av en tur i fryseren. La dem tine på kjøkkenbenken før servering, så blir de så gode, så. Gratulerer med å flytte for deg selv! Jeg har en her i huset som snart følger ditt eksempel og må nok fortsette å gi råd om ditt og datt fremover.
Pingting Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Jeg synes som regel at brownies er hundre ganger BEDRE etter å ha stått i kjøleskap over natta. Da får den den ordentlig kompakte og seige konsistensen.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Takk for svar :) Hvor lenge holder de seg ca da om jeg ikke fryser dem? Anonymous poster hash: e30e7...176
Pingting Skrevet 15. juli 2014 #7 Skrevet 15. juli 2014 Kommer litt an på oppskriften. De jeg lager har mye fett, sukker og egg og lite fuktighet, så de tørker liksom ikke ut. Jeg har nok hatt dem i kjøleskap i en drøy uke, og de har vært nesten like gode, kanskje litt harde i kanten. Men som regel varer de ikke så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå