Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke helt forelska enda, men er veldig betatt av en gutt/mann som er 28 år. Vi har vært sammen et par ganger, og han er bare så snill. Han er ikke en gutt jeg ville snudd meg etter på gata, for han har ikke det utseende jeg vanligvis ser etter. Men når han prater så forandrer alt seg. Han har den beste personligheten - han er snill, veldig morsom, selvironisk og passer på at alle har det bra.

Men jeg føler at han ser på meg som en slags lillesøster. Sov hos han etter nach og det eneste han gjorde var å kile meg på ryggen, låra, mage osv. Hadde han vært interessert hadde han vel gjort mer enn det?

Var litt klengete på han en dag jeg var full, og var redd for at det skulle ødelegge alt. Men han har fylleringt meg et par ganger hvor han ville at vi skulle møtes osv. Men vet ikke om han er ute etter vennskap eller bare om han kødder med meg.

Tips? Det hadde jo aldri skjedd at han hadde fått følelser for meg siden jeg bare er 18 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er nå så og si i et forhold med en som er 28, og jeg er selv 18. Vi begynte som bare venner, når jeg sov hos han holdt vi på på samme måte som dere. Vi kilte litt på hverandre, litt små kosing. Men jo mer vi var med hverandre jo mer utviklet det seg, og plutselig så sa han til meg at han ville noe mer.. Vi e kjempe forelsket i hverandre :)

AnonymBruker
Skrevet

Ville vært veeldig forsiktig med å falle for en sånn fyr. Han tenner sikkert på deg seksuelt siden jenter på din alder ofte ser veldig bra ut. Men sjangsen for at han vare vil knulle deg siden du er trang, ung og leken er nok desverre ganske stor. Vær forsiktig så du ikke blir såret. Jeg er selv 31 og kunne aldri vært med ei jente som var så ung, siden vi er på helt forskjellige plan i livet. Jeg er mere i etableringsfasen, mens du enda er i "ungdomsårene" og skal nyte å leve livet litt. Syns jenter på din alder kan være veldig fine å se på og kjempegrei. Men for meg kunne jeg ikke vært med noen som er såpass mye mindre Kan du ikke finne en på din egen alder?:) Vil bare at du ikke skal bli såret..

Anonymous poster hash: 58b3e...75c

• Liker 1
Skrevet

Hei. Jeg er nå så og si i et forhold med en som er 28, og jeg er selv 18. Vi begynte som bare venner, når jeg sov hos han holdt vi på på samme måte som dere. Vi kilte litt på hverandre, litt små kosing. Men jo mer vi var med hverandre jo mer utviklet det seg, og plutselig så sa han til meg at han ville noe mer.. Vi e kjempe forelsket i hverandre :)

Så hyggelig at det gikk bra for dere!

Skrevet

Ville vært veeldig forsiktig med å falle for en sånn fyr. Han tenner sikkert på deg seksuelt siden jenter på din alder ofte ser veldig bra ut. Men sjangsen for at han vare vil knulle deg siden du er trang, ung og leken er nok desverre ganske stor. Vær forsiktig så du ikke blir såret. Jeg er selv 31 og kunne aldri vært med ei jente som var så ung, siden vi er på helt forskjellige plan i livet. Jeg er mere i etableringsfasen, mens du enda er i "ungdomsårene" og skal nyte å leve livet litt. Syns jenter på din alder kan være veldig fine å se på og kjempegrei. Men for meg kunne jeg ikke vært med noen som er såpass mye mindre Kan du ikke finne en på din egen alder? :) Vil bare at du ikke skal bli såret..

Kan alltids finne gutter på min alder, men de er så kjedelige og uinteressante. Hehe.

AnonymBruker
Skrevet

Kan alltids finne gutter på min alder, men de er så kjedelige og uinteressante. Hehe.

Jo skjønner at erfarne gutter/ menn kan være veldig spennende. Har ofte blitt sjekket opp av jenter på den alderen siden jeg trener mye å holder meg bra. Men er litt redd for at andre skal se på meg som en person som utnytter yngre jenter. I tillegg er vi jo på forskjellige stadier i livet. Men veldig koselig å snakke og småløper litt med yngre jenter. Dere er jo veldig blide å sprudlende osv. Men tror det beste er å finne nån som ikke er så altfor stor aldersforskjell kanskje?:) Fordi på sikt kan det være litt vanskelig siden han jobber masse, mens du enda går skole. Og vennene hannes ofte har andre hobbyer osv. Jeg reiser også mye i jobben, så hadde nok ikke fungert for min del uansett. Er borte 1/4- del av året fordi jeg jobber i Nordsjøen.:)

AnonymBruker
Skrevet

Ville vært veeldig forsiktig med å falle for en sånn fyr. Han tenner sikkert på deg seksuelt siden jenter på din alder ofte ser veldig bra ut. Men sjangsen for at han vare vil knulle deg siden du er trang, ung og leken er nok desverre ganske stor. Vær forsiktig så du ikke blir såret. Jeg er selv 31 og kunne aldri vært med ei jente som var så ung, siden vi er på helt forskjellige plan i livet. Jeg er mere i etableringsfasen, mens du enda er i "ungdomsårene" og skal nyte å leve livet litt. Syns jenter på din alder kan være veldig fine å se på og kjempegrei. Men for meg kunne jeg ikke vært med noen som er såpass mye mindre Kan du ikke finne en på din egen alder? :) Vil bare at du ikke skal bli såret..

Fyren er bare 28, kvinnene på hans alder ser da utrolig bra ut de også.

Anonymous poster hash: 699f8...53c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fyren er bare 28, kvinnene på hans alder ser da utrolig bra ut de også.

Anonymous poster hash: 699f8...53c

Jo såklart finnes det de som er fin i den alderen også. Men å si at 28 år er lite i forhold til 18 år stemmer ikke. Det er stor forskjell. Når man er 28 år så er man mye tryggere på seg selv, og har funnet ut hva man vil gjøre i livet osv.. Når man er 18 år, går man enda på videregående.:)

AnonymBruker
Skrevet

jeg er 18, holdt litt på med en som var 28 for ikke så lenge siden. han liker deg nok, men vil ikke gå for fort frem og ødelegge det. kan hende han ikke er så frempå når det kommer til sex, du beskriver dette faktisk sånn som det var med meg og han jeg holdt på med, og han var ikke så ivrig, selvom han hadde lyst :)

Anonymous poster hash: 26d79...8c3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg er 18, holdt litt på med en som var 28 for ikke så lenge siden. han liker deg nok, men vil ikke gå for fort frem og ødelegge det. kan hende han ikke er så frempå når det kommer til sex, du beskriver dette faktisk sånn som det var med meg og han jeg holdt på med, og han var ikke så ivrig, selvom han hadde lyst :)

Anonymous poster hash: 26d79...8c3

Ja det kan jo såklart gå helt fint. Men jeg vet hvordan mange gutter er, og de kan fristes veldig av de ha sex med deg, og så etterpå dumpe deg, sånn at du blir såret. Hva hadde du sagt om han knullet deg noen ganger, og så kuttet kontakten helt? Hadde du blitt såret hvis du skjønte at han bare utnyttet deg for å kunne ha sex med ei ung fin jente? Hvis du kunne det, så ville jeg ikke gjort det. Det er mitt råd..:)

Man hva er det dere ser i så mye eldre gutter? Penger og at de har leilighet/ hus og kan spandere masse penger eller? Bare lurer hvorfor ikke jenter syns gutter som er like gammel eller noen år eldre er mye bedre?:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er et par år eldre enn han, og hadde ikke vært negativ til en på 18-20. Men hun måtte jo ha vært ei spesiell jente da, jeg hadde ikke blitt sammen med noen FORDI hun var 18, på et vis. Men klaffer det med ei som er såpass mye yngre, så gjør det det.

Anonymous poster hash: bbde0...75b
Skrevet

Jeg er også 18 og har kjæreste på 28:)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Når jeg var 16 så var jeg sammen med en på 27, altså over 10 års forskjell. Jeg var sammen med han i 3 år. Jeg var jomfru, hadde aldri hatt kjæreste, var heller ikke opptatt av det. Plutselig kom han inn i livet mitt, han hadde ikke utseende, osv. men han var snill, han gjorde abslolutt alt for meg, kjempe søt og hyggelig. Støtt meg uansett hva. Men så gjorde jeg det slutt, og sa fikk jeg høre at jeg aldri kom til å møte en som han, altså behandler meg slik osv. igjen... og det er faktisk sant :(

men du bør passe litt på som flere skriver her, du er ung, pen, osv. Kanskje han vil noe annet?

Og nå fyller jeg 21 i år og typen min fyller 29 i år :) Synes det er helt greit, han er veldig barnslig selv så.. :P

Endret av Aqila
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tjue og samboeren min er 28. Har vært sammen fra jeg var atten. Det har gått bra for oss hele veien, aldersforskjellen har jeg ikke merket stort på utenom at jeg drar i tjueårslag og han til kompisene som fyller 30....

Anonymous poster hash: 6c705...d4c

Skrevet

Ja det kan jo såklart gå helt fint. Men jeg vet hvordan mange gutter er, og de kan fristes veldig av de ha sex med deg, og så etterpå dumpe deg, sånn at du blir såret. Hva hadde du sagt om han knullet deg noen ganger, og så kuttet kontakten helt? Hadde du blitt såret hvis du skjønte at han bare utnyttet deg for å kunne ha sex med ei ung fin jente? Hvis du kunne det, så ville jeg ikke gjort det. Det er mitt råd.. :)

Man hva er det dere ser i så mye eldre gutter? Penger og at de har leilighet/ hus og kan spandere masse penger eller? Bare lurer hvorfor ikke jenter syns gutter som er like gammel eller noen år eldre er mye bedre? :)

Bryr meg ikke om penger og leilighet. Penger vil jeg tjene selv :-) Har aldri hatt en så stor interesse for SÅ mye eldre gutter før. Det er bare et eller annet med han her. Han tenker på alle, viser omsorg, er morsom, får meg til å hele og er veldig lik meg. Men han er vel ikke den eneste :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags tips er det egentlig du er ute etter i HI? Spør du om en 28-åring kan bli forelsket i en 18-åring, sånn generelt? Om han har følelser for deg eller ikke kan jo ingen gi deg svar på. Om han hadde vært yngre enn 28 og oppført seg som du beskriver, ville det fortsatt vært umulig å vite hva han var ute etter.

Anonymous poster hash: 7e985...5b6
Gjest SoccerPlayer
Skrevet (endret)

Han er sikkert ute etter sex siden han er så mye eldre enn deg. Så hold øynene åpne. Men hvem vet? Kanskje det kan være kjærlighet?

Endret av SoccerPlayer
Skrevet

Hva slags tips er det egentlig du er ute etter i HI? Spør du om en 28-åring kan bli forelsket i en 18-åring, sånn generelt? Om han har følelser for deg eller ikke kan jo ingen gi deg svar på. Om han hadde vært yngre enn 28 og oppført seg som du beskriver, ville det fortsatt vært umulig å vite hva han var ute etter.

Anonymous poster hash: 7e985...5b6

Det jeg er ute etter er om en 28-åring sånn generelt kan bli forelska i en 18-åring

Skrevet

Han er sikkert ute etter sex siden han er så mye eldre enn deg. Så hold øynene åpne. Men hvem vet? Kanskje det kan være kjærlighet?

Det jeg tror også. Derfor syns jeg det er rart at han ikke prøvde seg da vi delte seng.

AnonymBruker
Skrevet

Er selv gutt på 28 og kan vel si at jeg har vært småforelsket i en på 18, så mulig er det.

Anonymous poster hash: 20005...0dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...