AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Hvilke strømper burde jeg kjøpe som ikke ruller seg ned? Har ganske store lår hvis det er til hjelp.. Mener slike strømper med blonder øverst Anonymous poster hash: c42af...1fa
Sphynx Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Kjøp noen som er store nok i størrelsen. Kjøp også strømper som trenger hofteholder, da ruller de ikke så lett ned...
Gjest Lille-pus Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Er det det vi i Norge kaller stayups (UK: hold ups) du ser etter? Og om du sier noe om hvilke størrelse du ser etter så blir alt mye enklere. Her er det noen og her er det også et rimelig bra utvalg. Jeg har ikke sortert ut de store størrelsene, så alt er i en eneste blanding Endret 14. juli 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Jeg lurer på det samme som Lille-pus: Er det strømper av den typen som holder seg oppe av seg selv, eller mener du ordentlige strømper, av typen man bruker strømpebelte eller hofteholder til? Anonymous poster hash: 3ba21...389
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå