Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #1 Skrevet 24. juni 2004 http://www.kalo-hair-removal.com/?AID=5669...505&PID=1224894 Har DU prøvd dette? Noen med erfaring? Hilsen en som er drittlei hårete bein!
Alterna Skrevet 24. juni 2004 #2 Skrevet 24. juni 2004 Nei, men det skader vel ikke å prøve? Men at det skal gi permanent resultat har jeg ingen tro på. Da må du nok ta med laser...
Gjest Zobel28 Skrevet 25. juni 2004 #3 Skrevet 25. juni 2004 Jeg har testet dette. For at det i det hele tatt skal gi noe som helst resultat så må du følge bruksanvisningen. Dvs at du etter voksing og når huden er varm må smøre kremen på. Vente noen minutter og smøre på et par ganger til. Et døgn etter så smører du på igjen et par tre ganger. Så venter du til neste gang du vokser. Og gjør det hele igjen... Jeg har gjort hele denne prosedyren ca 15 ganger og nei det er ikke permanent, men hårene er tynnere og litt mindre, men om det er verdt all smøringen vet jeg jammen ikke, noen er kanskje litt mere tålmodig end hva jeg er, men som sagt hvis du ikke gjør det etter bruksanvisningen skjer der ihvertfall ingenting. Men kanskje andre har bedre resultater, det er vel litt avhengig fra person til person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå