AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Jeg traff en gutt på Tinder for ca. 1 mnd. siden. Vi begynte og snakke sammen en del, mye på grunn av at han kommer fra omtrent samme plass jeg bor (10 min. unna) og han tidligere gikk på den skolen jeg går på nå. Etter hvert la han/jeg(?) til hverandre på snapchat, og etter en ukes snakking ville han møtes. På grunn av at jeg hadde ganske mye å gjøre og var litt skeptisk avslo jeg, og spurte om vi heller kunne møtes senere. Vi møttes først for første gang på lørdag, på grunn av at begge har vært borte på ferie. Han bor 1 time unna, og tok toget hjem til sine foreldre for å være der hele helga. Vi møttes i sentrum, og satt oss på en benk, og gjorde ingenting annet enn å snakke. Etter 1 times prating måtte han dra, fordi han skulle møte noen kompiser, den avtalen hadde han fortalt meg i forkant av "daten". Vi ga hverandre en klem (han tok initiativet), og han sa han ville møtes igjen. Jeg har ikke så mye erfaring med gutter fra tidligere, jeg er 18, han 22, og derfor litt usikker på litt forskjellig her. Dette er andre dag etter daten, og jeg har ikke fått noen melding ennå, men unntak av et bilde uten tekst på snapchat. Utifra det jeg har beskrevet ovenfor her, virker han interessert? Hvor lang tid tror dere det tar før han eventuelt sender meg en melding. Vi er venner på facebook, og har hverandre nummer. Til info; jeg er en litt utålmodig type, og vet at 2 dager egentlig ikke er lang tid.. Anonymous poster hash: ed214...596 Anonymous poster hash: ed214...596
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Det høres AKKURAT ut som daten jeg har vært på. Jeg mener, bokstavelig talt. Vi satt også på en benk, han var også på besøk hos foreldrene, og vi la hverandre til på snap. (nesten så jeg må spørre - begynner navnet på S?) Vi dro på en neste date, fordi stemningen var fin. Så ikke bekymre deg Anonymous poster hash: b3c63...7cc
Gjest ingridab Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Det høres AKKURAT ut som daten jeg har vært på. Jeg mener, bokstavelig talt. Vi satt også på en benk, han var også på besøk hos foreldrene, og vi la hverandre til på snap. (nesten så jeg må spørre - begynner navnet på S?) Vi dro på en neste date, fordi stemningen var fin. Så ikke bekymre deg Anonymous poster hash: b3c63...7cc Haha, oisann... hva skal jeg si, nesten litt creepy dette... Ja, navnet begynner på S :-)
Gjest Knuse Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Hvorfor skal man alltid vente på at mannen skal ta kontakt? Send en melding hvor du skriver takk for sist eller noe. Ikke verre enn det
Upadiela Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Haha, oisann... hva skal jeg si, nesten litt creepy dette... Ja, navnet begynner på S :-) Jøss... Jaja, det er nok uansett ikke samme fyr, for jeg traff han forrige uke, da var han ikke på ferie, ihvertfall. Hvis du vil finne ut av det, kan jeg sende deg en personlig melding. Ops ikke lenger anonym. Jaja. Endret 14. juli 2014 av Upadiela
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Vi kan egentlig ikke vite hva han tenker. Det er ingenting som stikker seg ut ene veien eller andre. En dag er ikke mye. Er han interessert, tar han kontakt. Anonymous poster hash: 22683...f06
Gjest ingridab Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Hvorfor skal man alltid vente på at mannen skal ta kontakt? Send en melding hvor du skriver takk for sist eller noe. Ikke verre enn det Er for så vidt enig i det du sier, men jeg har ikke lyst til å virke for pågående heller! Litt vanskelig balansegang det der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå