Gå til innhold

Tapte et veddemål mot flørten min, tips

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Satset noe løst om kampen i går, og jeg tapte… så nå spør han hva han har tilgode. /hva jeg skylder han :P har dere noen morsomme tips å komme med? Et kyss, en klem eller noe sånt? Noe morsomt :)

Anonymous poster hash: e36c5...8ae
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blowjob?

Anonymous poster hash: c262c...33a

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke sånne ting!!!!

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Tysk fotballdrakt

Edit: Eller hjemmelagde muffins

Endret av Herr Heftig
Skrevet

Spør han hva du hadde vunnet om du vant :fnise:

• Liker 2
Gjest KateW
Skrevet

Hmmmm.....for å gjøre det litt ekstra spennende kan du kanksje skrive opp forskjellige ting på lapper, også kan han trekke? En med kyss, en med klem, en med både kyss og klem...

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Satset noe løst om kampen i går, og jeg tapte… så nå spør han hva han har tilgode. /hva jeg skylder han :P har dere noen morsomme tips å komme med? Et kyss, en klem eller noe sånt? Noe morsomt :)

Det må vel være noe sånt?

Regner med at det med veddemål bare er en del av flørtingen for i vanlige veddemål avtaler man jo hva man vedder om før man vedder. At gevinsten skulle være noe annet enn kjæreoppførsel ville vært rart.

Anonymous poster hash: cdccb...cfb

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Si at det er super hemmelig :P For å bygge spenningen opp litt, og så kan du gi han en teskje :fnise:

Hva med massasje? Det er alltid kjekt :)

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet

La han få se på fitta di!

Anonymous poster hash: f448a...72b

• Liker 5
Skrevet

La han få se på fitta di!Anonymous poster hash: f448a...72b

Hahah

• Liker 1
Skrevet

La ham få kle seg opp som dame. Eller at du hjelper til med det. Det hadde i alle fall jeg likt! :)

Skrevet

Hva med at han skal få barbere deg på en valgfri plass? Småfin invitasjon til litt sengekos, i verste fall kan du ende opp med en superglatt overleppe hvis flørten ikke er så god på å ta hint.

AnonymBruker
Skrevet

Hahah for noen forslag… jeg bare sa "hva vil du da?" men har ikke fått svar på 2 dager nå… :P men så er han bortreist også, men vet hn sjekker mobilen i ny og ned. Hmmm… kan noen tolke dette?

AnonymBruker
Skrevet

Hahah for noen forslag jeg bare sa "hva vil du da?" men har ikke fått svar på 2 dager nå :P men så er han bortreist også, men vet hn sjekker mobilen i ny og ned. Hmmm kan noen tolke dette?

Ja, han vil ha sex og at du sjal foreslå det.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, han vil ha sex og at du sjal foreslå det.

Seriøst?

AnonymBruker
Skrevet

Så han ser bare på meg som sex? :/

AnonymBruker
Skrevet

Mange av brukerene her inne tenker bare på det.

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men hvorfor ikke ta en bedre middag sammen med fint lett antrekk og avslutte dele hele med en klem og et kyss?

Anonymous poster hash: 3c7eb...497

AnonymBruker
Skrevet

Det er umulig for oss å vite da vi har fått minimalt med informasjon, men jeg antar siden dere har et eller annet på gang at han har lyst til å ha sex med deg. Menn pleier stort sett å være seksuelt interessert i kvinner de flørter med. Det betyr selvfølgelig ikke at det trenger å være noe seksuelt over veddemålet. Støtter forslaget over om en bedre middag.

Anonymous poster hash: cdf68...ca5

Skrevet

Haha, jeg og flørten min vedda om det samme! Jeg holdt også med Argentina! Så nå må jeg lage hjemmelaga middag neste gang vi sees :)

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst?

Ja! Seriøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...