AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Del Skrevet 14. juli 2014 Hei! For nesten en uke siden kom jeg hjem fra syden, og den siste dagen der etter jeg hadde barbert meg hadde jeg fått noen nupper under armene. Dagen etter ble de større, de svei og klødde litt. Etter hvert når jeg kom hjem igjen, har det ikke blitt bedre, og under den ene armen fikk jeg en stor kviselignende greie, og det er også noen få prikker hvor hårveksten ikke er. Jeg sprakk den store og det kom ut gugge. Jeg satte et plaster oppå med zink salve siden jeg pleier å gjøre det med store kviser, men da fikk jeg på nytt et annet slags type utslett der hvor plasteret hadde sittet (ikke smart). Er dette noe jeg burde dra til legen med? Det svir under armene, men klør ikke så mye lenger. Noen som vet hva dette kan være, og hva jeg skal gjøre med det? Takk på forhånd:) Anonymous poster hash: def5f...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Del Skrevet 14. juli 2014 Ingen som vet..? :frown: Anonymous poster hash: def5f...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 14. juli 2014 #3 Del Skrevet 14. juli 2014 Jeg gjetter enten allergi eller godt gammeldags varmeutslett. Kanskje du burde høre med legen? Om ikke annet så for å få råd om hvilken krem du kan bruke for å lindre. Mulig du også kan gå innom apoteket og høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #4 Del Skrevet 14. juli 2014 Jeg gjetter enten allergi eller godt gammeldags varmeutslett. Kanskje du burde høre med legen? Om ikke annet så for å få råd om hvilken krem du kan bruke for å lindre. Mulig du også kan gå innom apoteket og høre. Ja okei tusentakk! Har virkelig fått et skikkelig vondt utslett av det plasteret jeg tok på, føles ut som at hele armhulen min skal svi bort snart, og det andre utslettet har begynt å gå vekk... Ahhh, så dum man skal være iblant! Får vel dra og spørre på apoteket imorgen :frown: Anonymous poster hash: def5f...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbeam Skrevet 14. juli 2014 #5 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Dra til legen jeg hadde det samme og fikk antibiotika piller og antibiotika salve til å smøre på. Gikk vekk med en gang Endret 14. juli 2014 av Sunbeam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #6 Del Skrevet 14. juli 2014 Første jeg tenker er stafylokokker. http://no.wikipedia.org/wiki/Stafylokokker http://mrsamd.com/images/2013/photos/000_0270edited.jpeg Anonymous poster hash: c902e...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #7 Del Skrevet 14. juli 2014 Det betyr forresten lege umiddelbart, selv ville jeg ha stukket innom legevakten og fått det sjekket ut. Tar veldig lite tid for dem å sjekke. Anonymous poster hash: c902e...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #8 Del Skrevet 15. juli 2014 Det betyr forresten lege umiddelbart, selv ville jeg ha stukket innom legevakten og fått det sjekket ut. Tar veldig lite tid for dem å sjekke. Anonymous poster hash: c902e...4ff Hmm, okei. Mitt tillfelle er ikke SÅ ille som det der, og det har blitt veldig mye bedre idag. Er det fortsatt nødvendig med lege? Anonymous poster hash: def5f...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå