Gå til innhold

Bytte kjole til festen!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva dere hadde som second wedding dress? Altså som dere brukte under festen :)

Tanten min brukte brudekjolen hele dagen og kvelden, men det blir jo bare slitsomt.. :)

Anonymous poster hash: 08a77...695

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ha en kjole som er litt enklere, og som dermed går fint hele kvelden. Aldri i livet om jeg hadde gidda å kjøpe en ekstra kjole til festen. Det har jeg heller aldri opplevd at bruden har gjort i de ørten bryllupene jeg har vært i.

Anonymous poster hash: 2a58d...fca

Skrevet

Dersom det er slitsomt å bruke brudekjole hele kvelden, så har du feil brudekjole, tenker jeg...

Jeg husker at jeg ikke ønsket å ta av min da dagen var over heller... :-P

• Liker 2
Gjest Ciegus
Skrevet

Ettersom jeg gifter meg i noe tilsvarende bunad, skal jeg ha en knelang, hvit brudekjole på kvelden, ettersom jeg er redd for den andre drakten og ikke vil bruke den når folk blir mer berusa... ;)

Hadde jeg giftet meg i kjole hadde jeg nok valgt en kjole jeg kunne brukt hele dagen og natta, som den kjolen jeg har kjøpt. Ser ikke poenget med to hvite kjoler, men har man råd, har man lov. ;)

Skrevet (endret)

Jeg gifter meg kun engang å ønsker ihverfall derfor ikke å skifte ;) Jeg har tilgjengjeld en kjole som er like flott uten underskjørt så har planer om å kvitte meg med det hvis det blir mye i løpet av kvelden :)
Men det er selvfølgelig smak og behag :)

Endret av mille1989
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...