AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Hva tenker dere om en mann på 31 som ikke har hatt kjæreste de siste 10 årene, jobber i utelivsbransjen og er kjent for å pule rundt? Er det noe dere ville satset på?Anonymous poster hash: be161...088
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Hva tenker dere om en mann på 31 som ikke har hatt kjæreste de siste 10 årene, jobber i utelivsbransjen og er kjent for å pule rundt? Er det noe dere ville satset på?Anonymous poster hash: be161...088 Hvis du mener hva jeg tenker angående om jeg ville satset på han, så er svaret "Nei takk". Anonymous poster hash: b435d...dbe
Gjest Faerunpedia Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Spørs hvorfor han ikke har hatt kjæreste, og om han er klar for et seriøst forhold. Bryr meg lite om hvor mye folk ligger rundt, men tenker man blir litt vanskelig å være sammen med når man har vært singel så lenge.
Gjest KateW Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Hva jeg tenker om ham? Kan du utdype HI litt mer?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Spørs hvorfor han ikke har hatt kjæreste, og om han er klar for et seriøst forhold. Bryr meg lite om hvor mye folk ligger rundt, men tenker man blir litt vanskelig å være sammen med når man har vært singel så lenge. Har vel vært singel fordi han har vært mer opptatt av å pule rundt enn å være i forholdAnonymous poster hash: be161...088
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Ikike noe å tenke på ikke noe satse på heller Anonymous poster hash: 78849...61a
Gjest avocadoen Skrevet 14. juli 2014 #8 Skrevet 14. juli 2014 Ut i fra den informasjonen så svarer jeg nok nei gitt. Jeg har en tendens til å gå etter menn som er litt lik meg selv, og det er nok ikke denne mannen som blir beskrevet i HI.
Gjest avocadoen Skrevet 14. juli 2014 #10 Skrevet 14. juli 2014 Har det så mye å si hvordan han var før? Om man er kjent for å pule rundt så er det i alle fall ikke en mann jeg ønsker å stole så mye på. Personlighet kan man ikke forandre. De fleste som er kjent for å pule rundt er nok også kjent for å ha forhold som varer i noen uker. Dessuten har jeg ikke særlig lyst på herpes, HIV og jeg vil minske sjansene for HPV da jeg har immunsvikt og derfor veldig mye større sjanse for å få livmorhalskreft enn andre. Derfor er det for min del greit med en mann som ikke har hatt så mange partnere. Om det er en stund siden sist er det også en sannsynlighet for at HPV-viruset er beseiret av kroppen til en person med et normalt immunforsvar Dessuten ville jeg nok ønsket en person som hadde et annet yrke enn personen i HI om jeg skal se på alder. Jeg er jo fortsatt så ung at jeg ikke er kommet helt i 30-årene enda og det da kanskje er greit med mannfolk som jobber i utelivsbransjen ved siden av studier osv. Det jeg nå prøver å komme frem til er at TS har kommet med ganske lite info og man må derfor svare på den infoen man får. Det blir derfor ganske overfladisk og nesten litt dumt å svare på, men TS lurer jo på om man ville blitt sammen med en "sånn person" og da svarer man det man ønsker ut i fra personlige preferanser. 1
Aurora_Versailles Skrevet 15. juli 2014 #11 Skrevet 15. juli 2014 Nei. Ikke med mindre vi hadde hatt historie før alle disse kvinnene.
Thorn Skrevet 15. juli 2014 #12 Skrevet 15. juli 2014 ikke har hatt kjæreste de siste 10 årene Null problem. jobber i utelivsbransjen Null problem. er kjent for å pule rundt Nei takk. Med størst sannsynlighet er dette en dealbreaker for meg.
Inwe Skrevet 16. juli 2014 #13 Skrevet 16. juli 2014 Hadde det vært det eneste jeg visste om han, så nei takk. Sånn ellers kan folk være ferdige med det livet, eller så puler de rett og slett ikke rundt selvom de har det ryktet. Ellers er det noe annet jeg faller for og da er alt annet likegyldig. Dømmer stort sett ingen for tidligere liv, men de må være villig til å legge det bak seg (altså, snakker om pulinga ikke jobben) om de vil ha meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå