Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren min har vært sammen i 2,5år, og vi har en liten datter sammen. Vi har kjøpt oss hus og har det veldig fint sammen. Men, han har en kollega som jeg ikke klarer å forholde meg til. Hun sender samboeren min meldinger hele tiden, skal finne på ting med han ofte og er veldig "på" han. Han sier han ser på henne som en kompis, og at de jobber sammen så derfor er det naturlig at de er venner. Og det har vært helt greit for meg helt til nå. De skal på jobbkonferanse en helg og for å spare penger har de valgt å bo på samme hotelrom. Jeg ble irritert, men samboeren min feide de vekk og jeg vil ikke virke som den hysteriske kjæresten som ikke stoler på han. For det gjør jeg og jeg elsker han så mye, derfor gjør det ekstra vondt når han ikke tenker på hva jeg syns om det. Jeg har kanskje blitt lit ekstra påpasselig etter at vi fikk barn, men tror det bare er naturlig. Jeg er redd for å miste familien min. Jeg vet ikke om jeg vil lage en sak ut av det, men jeg er absolutt ikke komfortabel med det. Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: da972...406

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok ikke sjansen for utroskap er større om de deler hotellrom enn om de har hvert sitt, men jeg ville aldri ha godtatt at min ektefelle delte rom på hotell med en singel dame. Hvis han ikke ser hvor idiotisk dette høres ut, så mangler han en skrue.

• Liker 17
Skrevet

Jeg hadde laget en sak ut av det som du kaller det, selv om det blir ubehagelig. for det du beskriver er over hodet ikke greit.

• Liker 7
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg og samboeren min har vært sammen i 2,5år, og vi har en liten datter sammen. Vi har kjøpt oss hus og har det veldig fint sammen. Men, han har en kollega som jeg ikke klarer å forholde meg til. Hun sender samboeren min meldinger hele tiden, skal finne på ting med han ofte og er veldig "på" han. Han sier han ser på henne som en kompis, og at de jobber sammen så derfor er det naturlig at de er venner. Og det har vært helt greit for meg helt til nå. De skal på jobbkonferanse en helg og for å spare penger har de valgt å bo på samme hotelrom. Jeg ble irritert, men samboeren min feide de vekk og jeg vil ikke virke som den hysteriske kjæresten som ikke stoler på han. For det gjør jeg og jeg elsker han så mye, derfor gjør det ekstra vondt når han ikke tenker på hva jeg syns om det. Jeg har kanskje blitt lit ekstra påpasselig etter at vi fikk barn, men tror det bare er naturlig. Jeg er redd for å miste familien min. Jeg vet ikke om jeg vil lage en sak ut av det, men jeg er absolutt ikke komfortabel med det. Hva ville dere gjort?

Jeg synes dette høres mistenkelig ut jeg, da. I de tilfellene jeg har vært med på slike konferanser, har oppdragsgiver betalt hotellopphold. Ved flere anledninger har jeg (vi) fått dobbeltrom alene.

• Liker 6
Skrevet

Jobbkonferanse er det vel jobben som betaler for? Mao. vil de ikke spare noe på det, da jobben refunderer alle utgifter i forbindelse med reising og overnatting relatert til jobb. Jobben vil kanskje spare noe på det, men de personlig vil vel ikke det? Med mindre det er slik at de må betale slik selv, vel og merke.

Ihvertfall fungerer det slik i min jobb, at jobben refunderer alle utgifter til slikt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hadde ikke godtatt det.

Endret av Kristinarognw
AnonymBruker
Skrevet

Det er frivllig konferanse, så om de vil reise må de betale selv.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er frivllig konferanse, så om de vil reise må de betale selv.

Ok. Men da ville det vært naturlig at din samboer delte rom med en mannlig kollega, synes jeg. Er det bare han og denne damen som skal reise?

• Liker 4
Gjest thesledge
Skrevet

Hadde absolutt ikke godtatt det.

Skrevet

Høres helt på jordet ut!

Sånt gjør man ikke når man er i forhold.

Bare det at han hadde foreslått noe sånt hadde ødelagt veldig mye av tilliten min.

"Bare kompiser" kan han stikke der sola ikke skinner!

Jeg har også til gode å se en arbeidsplass der dette hadde blitt sett på som naturlig.

Hvis han har tenkt å fortsette forholdet med deg, så får han skippe konferansen og jobbe hardt med å bygge opp tilliten din. Det inkluderer å parkere denne kollegaen i alle settingen der det ikke trenger å være relasjon Av hensyn til jobben.

Og vis han gjerne denne tråden.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også stoler masse på min kjæreste, og at det er viktig å sørge for å ha et godt forhold til kollegaer. Men... Det hørtes ut som han ikke tar hensyn til deg og dine følelser. Det kan godt hende at dette er helt uskyldig, men det er ikke greit for det. Hvis det ikke er greit for deg, så burde han respektere det...

Anonymous poster hash: 0d5d6...39e

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke greit!

Spør ham om han ville likt det dersom du hadde bodd på et hotellrom med en annen mann. Svaret vil garantert bli NEI! Syns det er skikkelig respektløst av ham å i det hele tatt vurdere det når han har samboer og barn. Folk rundt vil definitivt begynne å sladre (fordi for folk flest er dette ganske unormalt), og da vil du bli den naive kjæresten som sitter hjemme. Ydmykende.

• Liker 2
Skrevet

Helt uaktuelt å dele rom med en kollega av motsatt kjønn! Hva i huleste får han til å tro at det er normalt??

• Liker 2
Skrevet

Ikke godta det, og lag en stor sak ut av det. Dette er IKKE greit.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For å snu litt på dette, hvordan hadde mannen stilt seg om det var du som hadde en tilsvarende kontakt med en mannlig kollega? For så å reise bort og dele rom?

Kan denne måten å vinkle tingene få mannen til å tenke?

Anonymous poster hash: cf6aa...ca7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Men da ville det vært naturlig at din samboer delte rom med en mannlig kollega, synes jeg. Er det bare han og denne damen som skal reise?

Det er bare de to som skal reise, men jeg synes de kunne bestilt to enerom istedet. Jeg vil heller han skal betale mer og sove alene.

Skrevet

Det hadde vært totalt uaktuelt for meg at samboer skulle dele rom med en annen mann på jobbkonferanse. Det hadde blitt en veldig stor sak.

Dette bør din mann også forstå.

AnonymBruker
Skrevet

De kommer selvsagt til å ha sex om de overnatter på samme hotellrom, dette må du selvsagt stoppe!

Anonymous poster hash: d6898...d86

Skrevet

De kommer ikke til å bruke mer enn ett rom uansett, så why bother?

Spør om du kan være med da? Så kan du være turist i området mens han er på konferanse? Sier han nei til det, så vet du hva ståa er.

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke greit! Kan du ikke spørre om å bli med da, så får du deg en miniferie og samtidig så finner du ut om han har planer om noe muffens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...