Gå til innhold

Trenger tips til gave - innflytningsfest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har akkurat flyttet inn i "nytt" hus sammen med en kompis, og kjenner jeg han rett, er det en innflytningsfest rett rundt hjørnet. Men hva skal jeg kjøpe?!

Det er et oppussingsprosjekt, så jeg føler at enkelte ting bare vil stå i veien og lage mer arbeid. Dessuten vet jeg jo ikke hvordan det vil se ut når de er ferdige heller, med tanke på stil og sånne ting, men jeg går ut i fra at det vil være ganske moderne. Stål, hvitt, svart og glass vil jeg tro. Det er to gutter i begynnelsen av tyveårene.

Og et siste spørsmål; hvor mye er det vanlig å gi? Jeg studerer på fulltid og har bare en liten jobb ved siden av, så det sier seg selv at jeg ikke har så mye penger. Samtidig føler jeg jo også at jeg bør gi en del, siden jeg tross alt er kjæresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til å begynne med kan du hjelpe han med å flytte inn. Er en gave de fleste setter pris på. Men vist du absolutt vil gi en gave ville jeg ha ventet litt med å se hvordan det blir i huset og kjøpe noe de sårt har behov for og ikke har:)

Skrevet

Glemte å svare på det siste spm. Er ingen bestemt sum du trenger å bruke på innflytningsgaven. Har sett alt fra telys fra IKEA til Arne Jacobsen stoler. Gi noe som de trenger og passer inn i huset. Om det så koster 20kr eller 20000kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...