Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en fyr som slet ned avhengighet. Dette ble for mye og for vanskelig for forholdet. Etter mange år med mye frem og tilbake greide jeg til slutt å dra fra han. Jeg har nå møtt en ny person ( som jeg jo er glad i og bryr meg om) som jeg ble samboer med nå i sommer. Problemet er at jeg fremdeles elsker eksen min like mye som jeg alltid har gjort. Ettersom det er ca to år siden jeg og eksen slo opp og disse følelsene er like sterke, så er jeg redd de aldri vil forsvinne? Jeg føler meg selvfølgelig veldig råtten ovenfor min nye kjæreste også...

Hva gjør man når man elsker noen man ikke kan være med?

Anonymous poster hash: d3519...504

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med det samme. Jeg trodde jeg kunne redde han, og han var faktisk en utrolig snill kjæreste. Men narkotikaen, alkoholen, løgnene gjorde at det ikke kunne vare. Han hater meg nok for at jeg gikk, men tror jeg kunne havnet skikkelig på kjøret selv om jeg fortsatte. Det er vondt å bli kontaktet av han, vondt å møte på han, vondt å se at han sliter. Og jeg er redd jeg skal se dødsannonsen hans i avisen. Men jeg vet jeg gjorde det rette. Jeg prøvde så godt å hjelpe han men sånne folk kan bare redde seg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...