Blue butterfly Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Hei Vi legger i disse dager ny drenering på huset vårt. I denne prosessen så er hagen vår blitt helt ødelagt. Så vi skal lage ny. Er ute etter tipps fra folk og fe Jeg skal ha en hage som er utrolig lett stelt. Vill ikke ha masse blomster og slikt plantet i hagen. Vill ha urner og store potter i stedet. Vi er en barnefamilie med små barn. Vi skal ha en avdelign i hagen som blir lekeareal for barna. Her skal vi sette opp huske med sklie. Det kommer andre leker der også. Resten av hagen vil jeg at skal se stilig ut med litt forskjellige underlag. Tenker kanske en gangst med stein. En ekstra sitteplattings i stein. Har lyst at hagen skal være stilig og fin selvom det ikke er masse blomsterbedd i den. Noen som har noen tipps å komme med??
Gjest Lypcha Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Denne må jeg følge med på. Vi skal også fikse hele hagen. Vi skal ha en del med huske/sklie/ klatrestativ + lekestue. Også en større platting til sofagruppe. Kan jeg spørre hvor stor hage du har TS? I forhold til hvor stor plass dere har til de ulike tingene?
Blue butterfly Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2014 Denne må jeg følge med på. Vi skal også fikse hele hagen. Vi skal ha en del med huske/sklie/ klatrestativ + lekestue. Også en større platting til sofagruppe. Kan jeg spørre hvor stor hage du har TS? I forhold til hvor stor plass dere har til de ulike tingene? Hei Hagen er ikke så stor. Ca 500 m2. Jeg håper det kommer inn tips vi kan bruker her. Lykke til med hagen din
Gjest Lypcha Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Hei Hagen er ikke så stor. Ca 500 m2. Jeg håper det kommer inn tips vi kan bruker her. Lykke til med hagen din Ja, det er alltid greit med litt tips. Takk, lykke til dere og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå