Gå til innhold

Komme meg over han..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 18 og denne gutten har vært den første jeg har "holdt på" med på ordentlig. Vi hadde en greie i et par måneder, og vi var vel på en måte ganske nære å gå inn i et forhold. Men jeg følte meg litt fanget, var ikke sikker på om jeg var forelska i han og følte bare at noe var galt. Så jeg det til han, og vi avsluttet det hele men bestemte oss for at vi likevel skulle være venner. Det er vi, chatter litt smått nå og da, og møtes på fester. Men jeg kommer meg aldri over han, tenker hele tiden på hvordan ting kunne vært. Har også dårlig samvittighet ovenfor han, ettersom han har vært en del lei seg og slitt litt nå i etterkant. Jeg tenker så mye på han, har alltid lyst til å sende han en "fellessnap" slik at vi kan snakke litt..

Hvordan kan jeg komme meg over han? Vil ikke la være å snakke med han, er umulig å trekke oss helt unna hverandre uansett. Men det stikker alltid når jeg ser at han går videre, og jeg har så lyst til å gjøre det selv. Var jo jeg som ville avslutte det hele i utganspunktet.

Anonymous poster hash: 5ec5d...78b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tsr lengre tid å komme overen person lenge du blir eksponert for han. ( chat og møtes på fester)

Å være venn med noen man har dølelser for er sjelden noen god ide

AnonymBruker
Skrevet

Du bør prøve å fokusere på de usikre følelsene dine (forelskelsen som manglet) istedet for å tenke på de fine øyeblikkene, og stole på at det var den rette avgjørelsen. Anonymous poster hash: b3d7b...b0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...