AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Har noen naboer som feirer bursdag og hører dem alt for godt(de feirer ute i hagen). Greit å be dem roe seg ned som egentlig blir det samme som å be dem feire et annet sted for det vil klart ødelegge festen for dem om de skal holde seg på mitt støynivå. Synes det å holde på klokka 3 på natta på en hverdag uten å ha gidd advarsel er en uting. Kjenner ikke naboene(noen utlendinger som leier boligen nå i sommer) Anonymous poster hash: e2a75...70b
Guybrush Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 En fest klokka 3 midt i et nabolag? Natt til mandag? Det er for drøyt
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Ring politiet Anonymous poster hash: fc553...38f
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Takk, skal si ifra nå. Regner med at de forstår selv at det begynner å bli litt for sent til å spille høy musikk og rope og skrike om alt muligrart. TS Anonymous poster hash: e2a75...70b
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Har noen naboer som feirer bursdag og hører dem alt for godt(de feirer ute i hagen). Greit å be dem roe seg ned som egentlig blir det samme som å be dem feire et annet sted for det vil klart ødelegge festen for dem om de skal holde seg på mitt støynivå. Synes det å holde på klokka 3 på natta på en hverdag uten å ha gidd advarsel er en uting. Kjenner ikke naboene(noen utlendinger som leier boligen nå i sommer)Anonymous poster hash: e2a75...70b Desverre er det mange utlendinger som ikke er så flinke til å ta hensyn. Som regel har de bare fester om det er noe helt spesielt, som forlovelse ol. Har selv naboef fra Albania, og de spiller musikk og roper til langt på natt, mens barna på 4-5 år er ute å sparker fotball til både to og tre på natta.. Folk fra midtøsten/vest-asia er også sånn. Men deg er lov å si fra til de når det blir bråkete. Her i Norge feirer vi tross alt på dagtid. Anonymous poster hash: 89f3e...34b
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Desverre er det mange utlendinger som ikke er så flinke til å ta hensyn. Som regel har de bare fester om det er noe helt spesielt, som forlovelse ol. Har selv naboef fra Albania, og de spiller musikk og roper til langt på natt, mens barna på 4-5 år er ute å sparker fotball til både to og tre på natta.. Folk fra midtøsten/vest-asia er også sånn. Men deg er lov å si fra til de når det blir bråkete. Her i Norge feirer vi tross alt på dagtid. Anonymous poster hash: 89f3e...34b Så rart. De i mitt nabolag som driver med festing og bråk til langt på natt har vært nordmenn og svensker. Og jeg bor i den bydelen i Bergen med flest nye landsmenn.Anonymous poster hash: 34c2f...24b 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå