AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 heisann har holdt på med en jente en liten stund nå, og begynner å få litt følelser for henne. jeg prøvde å si det til henne men fikk bare et " oj " tilbake. tror hun sliter litt med dårlig selvbilde og det med forhold generelt. vet hun har litt problemer med dette, men er litt vanskelig og komme innpå henne pga at det virker som hun holder litt tilbake. men jeg vet at hun liker meg godt. er det vært å fortsette, bør jeg gi henne mere tid å kanskje roe ned siden vi ikke har kjent hverandre så lenge enda? greia er at jeg ikke klarer å slutte tenke på henne og at hun er heeelt umulig å lese... å det blir ikke enklere av at vi bor en noen timer unna hverandre akkurat nå ( noe som mest sannsynlig årner seg til høsten ) takker for svar. Anonymous poster hash: 5c529...f4d
asdfasdff Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Jeg glemte si at jeg ofte gir henne masse komplimanger men får aldri noe tilbake, og at det er alltid jeg som tar initiativet til både meldinger og møter, men det er hun som fåreslår overnatting og den slaks. blir jeg kanskje for desperat? TS Endret 14. juli 2014 av asdfasdff
Scania580 Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Jeg glemte si at jeg ofte gir henne masse komplimanger men får aldri noe tilbake, og at det er alltid jeg som tar initiativet til både meldinger og møter, men det er hun som fåreslår overnatting og den slaks. blir jeg kanskje for desperat? TS Gi det litt tid og ikke "press" deg innpå. Finn gjerne på noe på egen hånd uten henne og la henne få en sjangs til å være alene og eventuellt savne deg. Lykke til
Aqila Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Gi henne litt tid. Hun er kanskje "redd" for å bli såret/ forelsket så deretter få kjærlinghetssorg? Vis at du vil ha henne ved å ikke gå/ altså gi opp. La hun bruke den tiden henne trenger, slik at hun kan stole på deg. ?!
Gjest Livmora Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Har hun trekt seg unna etter du fortalte henne det? Som de andre sier her, gi henne tid:-)
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 okei takk! skal prøve å gi henne tid. men merker bare at det er slitsomt å tenke så mye på en person og ikke vite hva man kan forvente tilbake... ts Anonymous poster hash: 5c529...f4d
Gjest thesledge Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Gi henne litt tid! Jeg er akkurat slik selv. Veldig sjenert, dårlig selvbilde, sliter med å stole på folk osv. Har en fantastisk kjæreste som ikke ga meg opp fordi han hadde bestemt seg for at han ville ha meg. Hun er vel kanskje bare usikker!
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #8 Skrevet 14. juli 2014 Gi henne litt tid! Jeg er akkurat slik selv. Veldig sjenert, dårlig selvbilde, sliter med å stole på folk osv. Har en fantastisk kjæreste som ikke ga meg opp fordi han hadde bestemt seg for at han ville ha meg. Hun er vel kanskje bare usikker! Gjorde eller sa han noe spesielt for å få deg interessert, eller kom det etterhvert fordi han ga deg tid? Hvor lang tid tok det?Anonymous poster hash: 48e60...ccb
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #9 Skrevet 14. juli 2014 Gi henne litt tid! Jeg er akkurat slik selv. Veldig sjenert, dårlig selvbilde, sliter med å stole på folk osv. Har en fantastisk kjæreste som ikke ga meg opp fordi han hadde bestemt seg for at han ville ha meg. Hun er vel kanskje bare usikker! Skal prøve så hardt jeg kan, men er av den person at når jeg vil ha noe så blir jeg veldig utålmodig å vil ha bekreftelse osv. med en gang.. er håpløs sånn sett tror jeg.. ts Anonymous poster hash: 5c529...f4d
Gjest thesledge Skrevet 14. juli 2014 #10 Skrevet 14. juli 2014 Gjorde eller sa han noe spesielt for å få deg interessert, eller kom det etterhvert fordi han ga deg tid? Hvor lang tid tok det?Anonymous poster hash: 48e60...ccb Vi begynte som venner, og ble etter hvert veldig gode venner. Han var morsom og fikk meg til å le, han var litt hard to get, så det ble litt mer interessant enn en som bare gir alt av seg selv uten at man prøver. Han ga meg komplimenter her og der, og jeg følte ikke noe press fordi jeg hele veien egentlig bare følte at vi var venner. Vi møttes heller ikke så mye på grunn av avstand, så det ble mest snakking over nettet. Vi ble kjent med hverandre, og begge to var vel egentlig litt hard to get, men ikke for mye. Han var heller ikke så veldig frempå, så jeg gikk hele tiden og visste ikke om han var interessert tilbake eller ikke. Men det var mer sånn at begge var interessert i hverandre, og det så alle andre enn oss - venner osv. Vi snakket vel kanskje i 2 måneder før jeg ble litt småinteressert, og etter hvert ble jeg ganske interessert uten at jeg tenkte noe særlig over det. Først da vi møttes igjen lenge etterpå, innså jeg hvor godt jeg likte han da jeg kom hjem igjen, og etter det ble jeg bare mer og mer interessert. Da begynte flørtingen, og så ble vi vel sammen 3-4 mnd senere
Gjest thesledge Skrevet 14. juli 2014 #11 Skrevet 14. juli 2014 Skal prøve så hardt jeg kan, men er av den person at når jeg vil ha noe så blir jeg veldig utålmodig å vil ha bekreftelse osv. med en gang.. er håpløs sånn sett tror jeg.. ts Anonymous poster hash: 5c529...f4d Så bra at du skal prøve! Tror kanskje du var litt for frempå siden dere ikke har kjent hverandre så lenge. Kanskje du skal prøve å bli litt mer kjent med henne, og så blir hun muligens interessert tilbake om hun liker den du er når dere blir kjent Om du vil ha henne, så er hun verdt litt venting! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #12 Skrevet 14. juli 2014 Vi begynte som venner, og ble etter hvert veldig gode venner. Han var morsom og fikk meg til å le, han var litt hard to get, så det ble litt mer interessant enn en som bare gir alt av seg selv uten at man prøver. Han ga meg komplimenter her og der, og jeg følte ikke noe press fordi jeg hele veien egentlig bare følte at vi var venner. Vi møttes heller ikke så mye på grunn av avstand, så det ble mest snakking over nettet. Vi ble kjent med hverandre, og begge to var vel egentlig litt hard to get, men ikke for mye. Han var heller ikke så veldig frempå, så jeg gikk hele tiden og visste ikke om han var interessert tilbake eller ikke. Men det var mer sånn at begge var interessert i hverandre, og det så alle andre enn oss - venner osv. Vi snakket vel kanskje i 2 måneder før jeg ble litt småinteressert, og etter hvert ble jeg ganske interessert uten at jeg tenkte noe særlig over det. Først da vi møttes igjen lenge etterpå, innså jeg hvor godt jeg likte han da jeg kom hjem igjen, og etter det ble jeg bare mer og mer interessert. Da begynte flørtingen, og så ble vi vel sammen 3-4 mnd senere Takk for svar! Har en jeg virkelig synes det er verdt å vente på, så jeg får ha tålmodighet litt til Anonymous poster hash: 48e60...ccb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå