AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Ser folk som dater en hel drøss med menn og har mange korte "forhold" Selv er jeg 27 og har bare hatt to kjærester, også bare to personer jeg har datet. Samme går forresten med venner, hver gang jeg begynte på ny skole/studier/jobb, traff jeg noen første dagen og hang sammen som erteris helt til vi flyttet til hver vår by eller noe. Vet det er mange som meg, lurer på om vi kanskje er mindre kresne enn andre. Altså ikke som i at jeg tar til takke med noe dårlig, men at vi bare lett blir svært glade i folk. Anonymous poster hash: eacd8...f7a
Ferny Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Jeg tror noen har lettere for å "slå seg til ro" enn andre, mens en del mennesker har en personlighet der de stadig søker spenning og nye ting - også når det kommer til kjærligheten. Jeg tror ikke de blir mindre glade i partneren, men at de lett blir fristet til å søke ny forelskelsesrus og spenning andre steder. Så jeg tror ikke det har med at du er mindre kresen å gjøre - men at du bare har en type personlighet som liker stabilitet og trygghet kanskje?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Jeg er ti år eldre enn deg (37). Har kun hatt En kjæreste og har datet to. Har lenge lurt på det samme som deg. Om det kun ligger i at jeg er for kresen. Men tror det mest ligger i at jeg er en såkalt konsekvensetenker, pluss at jeg rett og slett ikke ønsker kortvarige forhold som ikke varer. Føler at jeg kan "vite" når man passer med den eller den. Og hvis ting ikke varer livet ut, så kan det på mange måter være.Som deg blir jeg lett glad i folk. Og føler ofte at jeg må være forsiktig med å treffe for mange folk. For ellers kan det bli litt mye. For jeg er lett å komme over ens med. To andre faktorer er at jeg har har barn. Orker ikke å ha massevis av "onkler" til barnet mitt, før han eventuelt flytter ut. Og jeg synes også at det er bortkastet tid å hele tiden ha fokus på å skaffe seg noen. Så det har nær sagt blitt en vane. Eller retterer sagt uvane å unngå å sette meg i datingsituasjoner. Anonymous poster hash: b0fe3...5cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå