Scania580 Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Redigert, ønskes slettet. Life went on. Endret 12. mai 2015 av Scania580 6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Sååååå heldig hun er!!! Håper av hele mitt hjerte at dere finner hverandre igjen!! Lykke til du!! Anonymous poster hash: d46ac...375 6
Scania580 Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2014 Sååååå heldig hun er!!! Håper av hele mitt hjerte at dere finner hverandre igjen!! Lykke til du!! Anonymous poster hash: d46ac...375 Jeg sier tusen takk for ditt svar og ønske, men det vil nok aldri skje. Hun har et nytt liv og det har jeg ingen rett til å forstyrre. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Jeg vet at du er glad i meg og, men siden du er kommet så mye lengre enn meg så vil jeg la deg være. Har du alt du ønsker nå så fortjener du å ha det uten at jeg skal bryte inn å komplisere noe for deg. HAHA, ja, det ser vi jo. Hva er poenget her? Anonymous poster hash: 9a28f...5e4 3
Scania580 Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2014 HAHA, ja, det ser vi jo. har no Hva er poenget her? Anonymous poster hash: 9a28f...5e4 Hvis du elsker noen så lar du de gå... Mulig jeg har noen år flere på baken enn deg men for meg var det ikke så vanskelig å tyde. Uansett, takk for at du ler av innlegget mitt. 1
Aryamili Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Dette var trist å lese (men veldig søtt) Lykke til, TS 2
Scania580 Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #8 Skrevet 14. juli 2014 Dette var trist å lese (men veldig søtt) Lykke til, TS Takk
Gjest supernova_87 Skrevet 14. juli 2014 #9 Skrevet 14. juli 2014 Åå! Så leit at du forstod hva du hadde for sent. Det hadde jo vært det fineste om dere faktisk kom sammen igjen, og hennes følelser var de samme for deg også. Jeg håper du finner noen som kan gjøre deg like lykkelig som "Anna"! Kjærligheten din høres stor ut, siden du vet at om du elsker noen så lar du de gå selv om du selv skulle ønske du kunne ha dem for deg selv. Lykke til.
Scania580 Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #10 Skrevet 14. juli 2014 Åå! Så leit at du forstod hva du hadde for sent. Det hadde jo vært det fineste om dere faktisk kom sammen igjen, og hennes følelser var de samme for deg også. Jeg håper du finner noen som kan gjøre deg like lykkelig som "Anna"! Kjærligheten din høres stor ut, siden du vet at om du elsker noen så lar du de gå selv om du selv skulle ønske du kunne ha dem for deg selv. Lykke til. Takk for det. Ja, håper jo det at hun er lykkelig og har alt hun ønsker seg her i livet selv om jeg gjerne skulle sett at hun kom tilbake til meg Kunne skrevet til henne på tlf eller face men jeg lar det ligge. Kan jo hende hun leser dette og det vil ikke være så direkte. Så kan hun velge om hun ønsker å skrive noe tilbake eller la være
Gjest supernova_87 Skrevet 14. juli 2014 #11 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Takk for det. Ja, håper jo det at hun er lykkelig og har alt hun ønsker seg her i livet selv om jeg gjerne skulle sett at hun kom tilbake til meg Kunne skrevet til henne på tlf eller face men jeg lar det ligge. Kan jo hende hun leser dette og det vil ikke være så direkte. Så kan hun velge om hun ønsker å skrive noe tilbake eller la være Ja, jeg skjønner hva du mener. Men tror du hun er lykkelig der hun er nå? Eller at hun egentlig hadde vært mer lykkelig med deg? Hadde vært veldig fint om hun så dette, og savnet deg også! Endret 14. juli 2014 av Raindrops
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #12 Skrevet 14. juli 2014 Gi opp håpet, innse at hun ikke er et alternativ og sørg skikkelig. Anonymous poster hash: 23c83...00f 2
Scania580 Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #13 Skrevet 14. juli 2014 Ja, jeg skjønner hva du mener. Men tror du hun er lykkelig der hun er nå? Eller at hun egentlig hadde vært mer lykkelig med deg? Hadde vært veldig fint om hun så dette, og savnet deg også! Slik jeg har forstått det av felles bekjendte så har hun det bra heldigvis. Om hun hadde hatt det bedre med meg er det kun en måte å finne ut av på Samme humor, kunne skrattle av hverandre i timesvis. Men som livet ofte gjør mot unge (og alle andre) mennesker så byr det på utfordringer og mennesker tar ofte feil. Vi gjorde en del feil begge to, men ikke noe verre en at en skulle kunne legge det bak seg og vokse sterkere. Jeg visste at jeg elsket henne, men at det aldri ville gå over DET visste jeg ikke. 2
Scania580 Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #14 Skrevet 14. juli 2014 Gi opp håpet, innse at hun ikke er et alternativ og sørg skikkelig. Anonymous poster hash: 23c83...00f Har igrunn gjort det i snart 3 år. Det er nok eneste som virker, er klar over det. Hadde jo vært greit om det virket snart
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #15 Skrevet 14. juli 2014 Du vet jo aldri om du ikke prøver. Du har heller ikke noe å tape på å prøve deg. Slik du fremstår for meg i denne tråden er du meget lidenskapelig og sikkert et gullfunn for en hvilken som helst jente. Men 3 år er en meget lang tid da, er jo ikke sikkert det er samme person du har i tankene lenger. Folk forandrer seg til stadighet, jeg har merket dette selv og det er derfor lett å klamre fast ved fordums minner av situasjoner og følelser man har opplevd sammen, men som allikevel har forduftet inn i evigheten, aldri siden til å bli gjenkjent av personen som du delte dette med. Slik er desverre lidenskapens pris. Jeg føler med deg, virkelig, men det virker som du er litt vel naiv og optimistisk. hun derre anna må ha vært virkelig spesiell altså. Anonymous poster hash: c5a5a...8ec 3
Scania580 Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #16 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Du vet jo aldri om du ikke prøver. Du har heller ikke noe å tape på å prøve deg. Slik du fremstår for meg i denne tråden er du meget lidenskapelig og sikkert et gullfunn for en hvilken som helst jente. Men 3 år er en meget lang tid da, er jo ikke sikkert det er samme person du har i tankene lenger. Folk forandrer seg til stadighet, jeg har merket dette selv og det er derfor lett å klamre fast ved fordums minner av situasjoner og følelser man har opplevd sammen, men som allikevel har forduftet inn i evigheten, aldri siden til å bli gjenkjent av personen som du delte dette med. Slik er desverre lidenskapens pris. Jeg føler med deg, virkelig, men det virker som du er litt vel naiv og optimistisk. hun derre anna må ha vært virkelig spesiell altså. Anonymous poster hash: c5a5a...8ec Takk for ditt svar. Det du sier er jeg klar over og har tenkt mye over selv. Klart en forandrer seg, alle gjør det. Forhåpentligvis til det positive men desverre så er det jo ikke alltid det som er realiteten. Så utrolig lidenskapelig er jeg igrunnen ikke, men ekte kjærlighet tror jeg ikke kan oppleves særlig mange ganger før en er det motsatte av naiv og ender opp kynisk. En skal være litt naiv når en er forelsket Haha. EDIT: Prøvde en måneds tid etter bruddet, siden har jeg latt henne være. Ja, hun er spesiell. Beste i hele verden Endret 14. juli 2014 av Scania580 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #17 Skrevet 14. juli 2014 Anna, hvor er du hen? Er det bare jeg som ønsker at Anna skal gi en lyd fra seg? 😊 Lykke til, ts!❤️Anonymous poster hash: 30fb9...6ed 6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #18 Skrevet 14. juli 2014 For meg virker dette bare creepy, men så er ikke jeg en håpløs romantiker av natur heller. Jeg har vært i samme situasjon selv, der forholdet egentlig bare skulle ha en pause for å klarne tankene, men som aldri ble noe mer og jeg kom over det og jobbet meg videre. Om han skulle begynt på denne måten nå, flere år senere, ville jeg blitt både oppgitt og lei meg på hans vegne fordi han fortsatt har dette opphenget i en person som har jobbet seg over bruddet og kommet seg videre. Det river bare opp i gamle sår, både hos deg og hos henne. Om du virkelig ikke vil "bryte inn i livet hennes", hvorfor skriver du her da, med et håp og ønske om at hun skal lese det og kjenne deg igjen? Anonymous poster hash: 2f18d...161 3
Gjest Snuppi Skrevet 14. juli 2014 #19 Skrevet 14. juli 2014 (endret) For meg virker dette bare creepy, men så er ikke jeg en håpløs romantiker av natur heller. Jeg har vært i samme situasjon selv, der forholdet egentlig bare skulle ha en pause for å klarne tankene, men som aldri ble noe mer og jeg kom over det og jobbet meg videre. Om han skulle begynt på denne måten nå, flere år senere, ville jeg blitt både oppgitt og lei meg på hans vegne fordi han fortsatt har dette opphenget i en person som har jobbet seg over bruddet og kommet seg videre. Det river bare opp i gamle sår, både hos deg og hos henne.Om du virkelig ikke vil "bryte inn i livet hennes", hvorfor skriver du her da, med et håp og ønske om at hun skal lese det og kjenne deg igjen? Anonymous poster hash: 2f18d...161 Han sitter med et håp om at hun ikke har glemt ham. Håpet om å bli sammen med denne dama lever ennå. Det er ikke noe galt i det synes jeg. Endret 14. juli 2014 av Snuppi
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #20 Skrevet 14. juli 2014 Men han starter hele innlegget med å skrive at han håper hun leser dette, håper hun kjenner igjen nicket hans og husker minnene de hadde. Og så skriver han at han ikke vil forstyrre og bryte inn i livet hennes. Hva tror du et slikt innlegg gjør i livet hennes om hun leser dette? Jeg vil tro det gjør et ganske kraftig opprøsk i livet hennes å lese det en fyr skriver om henne og hans ulykkelige kjærlighet til henne, som har gått videre. Om han virkelig vil la henne vite det ville det vært bedre, og mindre flaut og krampeaktig å sende henne en melding privat om at han savner henne og så la henne ta avgjørelsen om hun vil svare han eller ikke, i stedet for å henge ut bådde henne og han selv, leke Romeo og proklamere sin kjærlighet i all offentlighet. Det har gått tre år. Tre. År. Hadde hun også savnet han like mye og ment det var verd å satse igjen vil jeg tippe hun hadde gjort det allerede. Et slikt "overbevisnings-stunt" på internett i et offentlig forum er bare veldig, veldig kleint. Anonymous poster hash: 2f18d...161 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå