AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Hei En vanskelig situasjon dette. Mann med unger og gift lenge. Ekteskapet har ikke vært veldig bra de siste årene (ganske mange da). Jeg hadde egentlig innfunnet meg med dette, ingen kjærlighet eller intimitet men det praktiske funker bra da. Jeg var innstilt på å leve dette livet ca 10 år til (da er minstemann voksen). Vi har vel egentlig vokst fra hverandre etter min mening, og da mener jeg motsatt retning. Begge har prøvd de siste årene å finne ut av dette men vi forstår vel hverandre ikke lenger. Litt rart da det er kun ungene jeg opplever som holder oss sammen, økonomisk klarer vi godt å fortsette hvert for oss. Men, som sagt det praktiske fungerer - vi er gode kompiser. Helvete for min del inntraff for noen måneder siden. Traff en yngre jente, vi er vel forbi gode venner. Jobber sammen så jeg treffer henne hver dag samt en del reiser. Skal jeg være ærlig er jeg vel forelsket i henne, hun viser samme interesse tilbake.Vi har ikke gjort noe seksuelt ennå men for min del er det vanskelig nå. Hun gjør det mye vanskeligere å bevare familien, er kjipt å vite at alternative til ett dårlig fungerende ekteskap er noe som kan være så fint... Jeg er 8 er eldre enn hun andre, jeg har barn og forpliktelse. Hun har ikke barn og jeg vet også at dette vil bli en fryktelig vanskelig reise for hennes del, som mest sannsynlig ikke vil funke. Det driter jeg egentlig i. Gir også faen i gresset på andre siden.... er ikke det som er greie. Situasjonen er bare kjip, jeg elsker henne. Tenker egentlig ikke så langt frem nå. What to do ? Anonymous poster hash: 7e5b4...ac1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 What to do? Du forteller dette til din kone såklart. Anonymous poster hash: dc4cf...703 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 ts her litt full nå men takk for dårlig råd Anonymous poster hash: 7e5b4...ac1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 ts her litt full nå men takk for dårlig råd Anonymous poster hash: 7e5b4...ac1 Hvorfor var det et dårlig råd? Dere kan snakke ut om situasjonen du er i, å prøve å fikse det? Beklager at jeg prøvde å hjelpe deg. Anonymous poster hash: dc4cf...703 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Hvorfor var det et dårlig råd? Dere kan snakke ut om situasjonen du er i, å prøve å fikse det? Beklager at jeg prøvde å hjelpe deg. Anonymous poster hash: dc4cf...703 hei ts her Tror ikke det er veldig verdifullt å bringe inn en annen dame i problemene våre. Kona vil nok ikke reagere veldig konstruktivt på dette ift våre problemer. En slik samtale vil heller etter min mening skape usikkerhet hos henne. mvh ts Anonymous poster hash: 7e5b4...ac1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Selvfølgelig vil det skape usikkerhet, du sier du har følelser for ei jente som føler noe tilbake, og du føler det er kun ungene som holder dere sammen. Ta deg sammen mann, vær ærlig mot kona di. Gå heller fra henne enn å være med ei yngre jenter som du synes det er vanskelig å la være å gjøre noe seksuelt med. Anonymous poster hash: dae36...e0f 2
Scania580 Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Ærlighet er det eneste som redder kjærligheten i et forhold. Du er en gift mann. Lyger du til din kone så lyger du til deg selv. Vær ærlig. Ta et valg, stå for det. 3
Kvinne87Rogaland Skrevet 14. juli 2014 #8 Skrevet 14. juli 2014 Du bør ta en samtale med denne yngre kvinnen og finne ut hvor seriøs hun er. Det er ikke vits i å bryte opp en familie hvis hun ikke er interessert i noe langvarig med bonusunger på kjøpet. Det kan godt være at hun er forelsket i deg, men hadde kanskje likevel backet ut dersom du plutselig forlot kona og familien for henne. Dersom hun er seriøs og VIRKELIG ønsker å satse på dere, kan du ta samtalen med din kone og si at du har fått følelser for en annen. Hvis deres ekteskap er såpass følelsesløst kommer det vel ikke som det største sjokket. Man lever bare en gang, og det er trist å leve 10 år uten kjærlighet... Selv må du ta vurderingen om det hele er verdt det, eller om du vil satse på familien og jobbe med forholdet til din kone. Dette er en stor avgjørelse som vil påvirke mange mennesker, og det er synd hvis du til slutt innser at det kun var for spenningen og angrer på hele greia! Det er bare du som kan ta dette valget... Lykke til! 1
la Flaca Skrevet 14. juli 2014 #9 Skrevet 14. juli 2014 Er det du som har startet de andre trådene om samme tema?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå