Gå til innhold

Jeg har blitt gjenkjent på kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt "gjenkjent" på kg.

Dvs, ikke av noen som kjenner meg. Men av en eller to som jobber sammen med min eks. Forsåvidt greit. Nå er det visst blitt "gøy" å lese hva jeg skriver for disse.

Det jeg skriver her inne er ingen hemmelighet. Og det er ikke meg dere kjenner. Eksen min vet at jeg er her inne og han vet nicket mitt, så om han vil følge med på meg vet han hvor å lete.

Så derfor, kollegaer av min eks: Av hensyn og høflighet til min eks ber jeg dere ikke stå og snakke om dette så han hører det. Mine tanker rundt samvær og forsinket flytting, vet han allerede om, det jeg skriver her inne er ikke tanker jeg har uten å fortelle han - om den saken. Uansett kan ikke være videre gøy for han å måtte høre på folk snakke om hva jeg mener og tenker, dere som ikke engang kjenner meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

:bukke:

Bra du sier i fra... Ingen har noe med å fortelle han hva du skriver her inne, selv om han vet det fra før.. Det er jo din buisness og ikke deres..

Skrevet

Jeg syns og det er bra at du sier ifra. syns det er lavmål å gå rundt og "sladre" om hva du skriver her inne :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg selv har også fått en følelse om at jeg vet hvem to av dere inne er.

Lurte lenge på det. Så ble det en disk. på jobb og der falt brikkene på plass.

Kansje en ide og bytte nick da?

Man føler seg vel litt begrenset om hva man kan skrive om når en vet hvem folk er?

Gjest tusjen
Skrevet

Jeg har aldri tenkt på at jeg kan bli gjenkjent.. Selv om jeg står for mine meninger så har jeg ikke lyst til å bli gjenkjent :( .... Synes det er deilig og ha ett sted hvor jeg kan si det jeg vil fritt uten konsekvenser og lange diskusjoner... Jeg vil være anonym :-? .. Hvilken glede kan de kollegaene ha av å lese dine innlegg... synes det er utrolig dårlig gjort..

tusjen

Skrevet
Jeg selv har også fått en følelse om at jeg vet hvem to av dere inne er.

Lurte lenge på det. Så ble det en disk. på jobb og der falt brikkene på plass.

Kansje en ide og bytte nick da?

Man føler seg vel litt begrenset om hva man kan skrive om når en vet hvem folk er?

Jeg synes da det er rimelig at man "sier" fra via en PM el. at jeg har "skjønt hvem du er".. -

Skrevet

Jeg er helt enig med LilleBille, - man bør si fra om man gjenkjenner noen.

Så vidt jeg vet er det ingen som kjenner meg her inne, det ville i så fall være en smule pinlig. Men det er jo risikoen jeg løper...

Gjest gjest1
Skrevet

Usjameg, kjenner til den der. Hvorfor sal folk på død og liv bry seg?

Skrevet

Kg er jo et offentlig sted så man bør egentlig ikke bli overrasket over dette. Men jeg tipper at det neppe kan være noe behagelig.

Skrevet

Må visst tenke over hva jeg skriver her inne. Vet jo aldri hvem som leser. :o

Skrevet

Jeg vil ikke bli overasket eller bekymret om noen hadde kjent meg igjen her inne. Allikevel syntes jeg det er direkte ufint om man gjenkjenner noen uten å si fra til vedkommende.

Syntes det er flott at du sier fra Joplaya!

Gjest Anonymous
Skrevet

Har aldri skrevet noe særlig hemmelig her inne - holder de aller hemmeligste tankene for meg selv :wink: tryggest det. Tror nok folk vet hvem jeg er uansett....

Skrevet
Allikevel syntes jeg det er direkte ufint om man gjenkjenner noen uten å si fra til vedkommende.

Av ren nysgjerrighet, hvorfor er det ufint? Det kan jo faktisk være mange grunner til at man velger å holde tett om det, det betyr jo ikke nødvendigvis at man har onde hensikter, gjør det? :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg vet at jeg har blitt gjenkjent, men har ikke konfrontert han... Spiller ingen stor rolle for meg.

Skrevet

Av ren nysgjerrighet, hvorfor er det ufint? Det kan jo faktisk være mange grunner til at man velger å holde tett om det, det betyr jo ikke nødvendigvis at man har onde hensikter, gjør det? :wink:

Om noen vet hvem jeg er og driter i det og ikke leser meldingene mine - tja...

Om noen aktivt leser meldingene mine fordi de vet hvem jeg er? :fy:

Jeg syntes det er ufint, uhøflig, kall det hva du vil.

Jeg liker det lille snevet av anonymitet jeg har. Kansje har jeg lyst til å skrive noe som jeg ikke ønsker at noen i min omgangsgrets ikke skal lese?

Jeg kan ikke se noen gode grunner til at man skal holde "hemmelig" at man gjenkjenner noen.

Personlig ville jeg sagt fra umiddelbart til vedkommende om jeg skulle ha gjenkjent noen ut at respekt for vedkommendes privatliv. Selv om jeg ikke aktivt skulle følge med på hva vedkommende skriver, kan jeg allikevel "risikere" å lese ting vedkommende ikke ønsker at jeg skal få vite.

Men det kan jo bare være meg.

Gjest gjest 7
Skrevet

Gjett hvorfor jeg aldri logger meg inn som bruker her lengre.................

Gjest gjest1
Skrevet
Gjett hvorfor jeg aldri logger meg inn som bruker her lengre.................

Kjipg å føle seg overvåket. Men du kan jo bare skifte nick?

Det er lurt å være klar over at folk kan gjenkjenne en hvis man skriver personlige/spesifikke ting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...