Apocalypse Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Hei Vet dere om noen merker som selger veldig lys foundation? Jeg sliter med å finne en som er lys nok for huden min og som ikke gjør ansiktet mitt gult.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 urban decay naked skin finnes i veldig lyse farger, og tror illamasqua skin base finnes i ganske lys også, og i tillegg har de en som er helt hvit som man kan blande i for å gjøre fargene lysere. Anonymous poster hash: 0d6f2...c62
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Laura Mercier har en "porcelain"-variant av sine bb-kremer som er veldig bra. Anonymous poster hash: cf94e...95f
Persephone Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Jeg har også problemer med å finne noe som er lyst nok. Her går det mest i Bobbi Brown, men de er kjent for å være ganske gule i undertonen. GOSH BB-cream er også veldig lys og nøytral i fargen. Jeg er også glad i foundationene fra Rimmel. Nøyansen 010 passer meg bra, men jeg husker ikke om de selger denne i Norge eller ikke. Noen av foundationene fra L'Oréal kommer også i veldig lyse nyanser, så det kan du jo også teste. Lykke til, for dette kan virkelig være vanskelig!
gohege Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Glo minerals sine foundations har mange lyse farger, alt fra rosatonede til mer gultonede Jeg er glad i deres flytende foundation.
amadine Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Glo minerals sine foundations har mange lyse farger, alt fra rosatonede til mer gultonede Jeg er glad i deres flytende foundation. Glo minerals flytende satin foundation i fargen natural fair er veldig lys.
LempikasPromise Skrevet 15. juli 2014 #8 Skrevet 15. juli 2014 Jeg har veldig lys hud, bruker Gosh CC cream. Den finnes i "porcelain" som er eneste fargetone jeg kan bruke.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #10 Skrevet 17. juli 2014 Hei Vet dere om noen merker som selger veldig lys foundation? Jeg sliter med å finne en som er lys nok for huden min og som ikke gjør ansiktet mitt gult. Hvordan er det mulig å være hvit i ansiktet på sommeren? Anonymous poster hash: e78dc...6ce
Vinduskarmen Skrevet 17. juli 2014 #11 Skrevet 17. juli 2014 Hvordan er det mulig å være hvit i ansiktet på sommeren? Anonymous poster hash: e78dc...6ce For et tåpelig spørsmål. Det er ikke alle som får farge like lett, eller nødvendigvis VIL bli brun. 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #12 Skrevet 17. juli 2014 AnonymBruker, on 18 Jul 2014 - 00:58, said: Hvordan er det mulig å være hvit i ansiktet på sommeren? Anonymous poster hash: e78dc...6ce Jeg er veldig blek, og blir aldri brunere enn at alle andre syns jeg har fått litt mer 'normal' farge. Pleier å si at jeg ikke blir brun, bare beige... Sånn er det uansett hvor mye jeg soler meg. Anonymous poster hash: 0d6f2...c62 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #13 Skrevet 18. juli 2014 Hvordan er det mulig å være hvit i ansiktet på sommeren? Anonymous poster hash: e78dc...6ce Anonymous poster hash: 9b69b...c9b
bippo Skrevet 18. juli 2014 #14 Skrevet 18. juli 2014 (endret) Jeg er veldig blek selv, og har verken gul eller rosa hud (som de fleste foundations virker å være), men jeg har begynt å bruke foundation fra et merke som heter Kiko ( http://no.kikocosmetics.eu ) og de syns jeg passer perfekt! Også er de veldig billige. Det dumme er kanskje at det ikke selges her, så du får ikke prøvd før du evt har fått det i posten. Men det er hvertfall mitt tips Endret 18. juli 2014 av bippo 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #15 Skrevet 18. juli 2014 For et tåpelig spørsmål. Det er ikke alle som får farge like lett, eller nødvendigvis VIL bli brun. Syns det er ganske tåpelig ¨smøre seg med faktor 100 på sommeren også fordi man er redd for en fregne. De fleste får litt farge hvis de gidde å sitte i sola og slutte å bruke skyhøy faktor. Ser merkelig ut når folk er kritthvite på sommeren. Anonymous poster hash: e78dc...6ce 1
amadine Skrevet 18. juli 2014 #16 Skrevet 18. juli 2014 Syns det er ganske tåpelig ¨smøre seg med faktor 100 på sommeren også fordi man er redd for en fregne. De fleste får litt farge hvis de gidde å sitte i sola og slutte å bruke skyhøy faktor. Ser merkelig ut når folk er kritthvite på sommeren. Anonymous poster hash: e78dc...6ce Hvorfor skal jeg gidde å sitte i sola hvis jeg har null interesse av det? 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #17 Skrevet 18. juli 2014 Syns det er ganske tåpelig ¨smøre seg med faktor 100 på sommeren også fordi man er redd for en fregne. De fleste får litt farge hvis de gidde å sitte i sola og slutte å bruke skyhøy faktor. Ser merkelig ut når folk er kritthvite på sommeren. Anonymous poster hash: e78dc...6ce Det som ser merkelig ut er overdrevet brune mennesker, som ligger og steiker i sola. Gjerne med pigmentflekker og læraktig hud. Anonymous poster hash: 7bf25...819 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #18 Skrevet 18. juli 2014 Elf har også ganske lyse.Anonymous poster hash: 2f01c...710
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå