Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Vet dere om noen merker som selger veldig lys foundation? Jeg sliter med å finne en som er lys nok for huden min og som ikke gjør ansiktet mitt gult.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

urban decay naked skin finnes i veldig lyse farger, og tror illamasqua skin base finnes i ganske lys også, og i tillegg har de en som er helt hvit som man kan blande i for å gjøre fargene lysere.

Anonymous poster hash: 0d6f2...c62
AnonymBruker
Skrevet

Laura Mercier har en "porcelain"-variant av sine bb-kremer som er veldig bra.

Anonymous poster hash: cf94e...95f
Skrevet

Jeg har også problemer med å finne noe som er lyst nok. Her går det mest i Bobbi Brown, men de er kjent for å være ganske gule i undertonen. GOSH BB-cream er også veldig lys og nøytral i fargen. Jeg er også glad i foundationene fra Rimmel. Nøyansen 010 passer meg bra, men jeg husker ikke om de selger denne i Norge eller ikke. Noen av foundationene fra L'Oréal kommer også i veldig lyse nyanser, så det kan du jo også teste. Lykke til, for dette kan virkelig være vanskelig!

Skrevet

Glo minerals sine foundations har mange lyse farger, alt fra rosatonede til mer gultonede :) Jeg er glad i deres flytende foundation.

Skrevet

Glo minerals sine foundations har mange lyse farger, alt fra rosatonede til mer gultonede :) Jeg er glad i deres flytende foundation.

Glo minerals flytende satin foundation i fargen natural fair er veldig lys.

Skrevet

Takk alle sammen :)

Skrevet

Jeg har veldig lys hud, bruker Gosh CC cream. Den finnes i "porcelain" som er eneste fargetone jeg kan bruke.

Skrevet

Mac.

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) Vet dere om noen merker som selger veldig lys foundation? Jeg sliter med å finne en som er lys nok for huden min og som ikke gjør ansiktet mitt gult.

Hvordan er det mulig å være hvit i ansiktet på sommeren?

Anonymous poster hash: e78dc...6ce

Skrevet

For et tåpelig spørsmål. Det er ikke alle som får farge like lett, eller nødvendigvis VIL bli brun.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker, on 18 Jul 2014 - 00:58, said:

Jeg er veldig blek, og blir aldri brunere enn at alle andre syns jeg har fått litt mer 'normal' farge. Pleier å si at jeg ikke blir brun, bare beige... Sånn er det uansett hvor mye jeg soler meg.

Anonymous poster hash: 0d6f2...c62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:murvegg:

Anonymous poster hash: 9b69b...c9b

Skrevet (endret)

Jeg er veldig blek selv, og har verken gul eller rosa hud (som de fleste foundations virker å være), men jeg har begynt å bruke foundation fra et merke som heter Kiko ( http://no.kikocosmetics.eu ) og de syns jeg passer perfekt! Også er de veldig billige. Det dumme er kanskje at det ikke selges her, så du får ikke prøvd før du evt har fått det i posten. Men det er hvertfall mitt tips :)

Endret av bippo
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For et tåpelig spørsmål. Det er ikke alle som får farge like lett, eller nødvendigvis VIL bli brun.

Syns det er ganske tåpelig ¨smøre seg med faktor 100 på sommeren også fordi man er redd for en fregne. De fleste får litt farge hvis de gidde å sitte i sola og slutte å bruke skyhøy faktor. Ser merkelig ut når folk er kritthvite på sommeren.

• Liker 1
Skrevet

Syns det er ganske tåpelig ¨smøre seg med faktor 100 på sommeren også fordi man er redd for en fregne. De fleste får litt farge hvis de gidde å sitte i sola og slutte å bruke skyhøy faktor. Ser merkelig ut når folk er kritthvite på sommeren.

Hvorfor skal jeg gidde å sitte i sola hvis jeg har null interesse av det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det som ser merkelig ut er overdrevet brune mennesker, som ligger og steiker i sola. Gjerne med pigmentflekker og læraktig hud.

Anonymous poster hash: 7bf25...819

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Elf har også ganske lyse.

Anonymous poster hash: 2f01c...710

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...