Gå til innhold

Kroppen stivner, hjernen jobber

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opplevde noe i sta som jeg opplevde hele tiden når jeg var yngre. Det er ganske ekkelt og jeg blir litt redd av det.

Hadde helt glemt av at det skjedde mye med meg før, helt til nå når det skjedde igen.

Jeg gikk og la meg med samboeren, Han sovnet men jeg følte meg ikke så trøtt, bare sliten. Så jeg tok opp tlf for å spille på den. Spillte en liten stund, så skjedde det.

Kroppen min nermest stivner, ikke helt men slik at kroppen min ikke gjør det hodet sier den skal gjøre. Hjernen min jobber plutselig veldig fort, jeg hører masse susing som om det er mennesker som prater Laaaangt borte, jeg tenker, shit dette var ekkelt, og vil legge vekk mobilen. men fingrene mine bare trykker videre på spillet og det er vanskelig å slutte å trykke. Akkurat som om jeg går inn i en slags transe eller hva det heter.

Jeg ligger der å tenker nå må du slutte å trykke, men jeg klarer ikke. Øynene mine bare stirrer på mobilen og fingrene går mens hjernen min jobber hardt og tenker på at dette er ekkelt og at jeg må komme ut av denne tilstanden.

Det føles ut som om jeg tenker uendelig fort, at hjernen jobber i en stor fart. Resten av kroppen bare ligger flatt ut og jeg klarer ikke bevege noe. Jeg føler at ansiktet mitt ser helt stivt ut, med stirrende øyne. Klarer ikke få til en eneste bevegelse i ansiktet. Hvis jeg tenker at jeg skal prøve å smile går det bare ikke.

Jeg ble reddere og reddere og til slutt klarte jeg å få ut noen ord selvom kroppen fortsatt lå der og trykket på mobilen. Jeg sa navnet til samboeren min flere ganger slik at han våknet og så begynte jeg sakte å komme til meg selv igjen.

Det er vanskelig å forklare. Det høres jo ikke bra ut og det er veldig ekkelt. Tilstanden varer ikke lenge når jeg kjemper for å komme ut av den. Men hvis jeg ikke hadde jobbet hardt for å komme ut av den hadde jeg nok blitt liggende slik en stund.

Når jeg var yngre var jeg sikker på at kroppen min ble tatt over av en demon eller noe :P føles nesten slik. men nå regner jeg med at det har en naturlig forklaring ;)

Noen som vet hva dette kan være? Eller har opplevd noe lignende selv? :)

Anonymous poster hash: ab679...3d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som søvnparalyse

Anonymous poster hash: 34582...fbe
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som søvnparalyse

Anonymous poster hash: 34582...fbe

Jeg satt å tenkte på det jeg også, det finnes de som får søvn paralyse og som får hallusinasjoner og alt mulig, men når man blir paralysert så kan man jo ikke røre seg? I alle fall sånn jeg har forstått det.

Anonymous poster hash: 27981...a40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...