AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Jeg er lei av hvordan jeg ser ut kroppsmessig, derfor skal jeg nå gjøre noe med det. Jeg har så lyst på mat hele tiden, men nå blir det andre boller. Igår spiste jeg normalt, men merket at under kampen mellom tyskland og argentina hadde jeg lyst på masse mat og godis, spiste heldigvis ikke noe da, merker jeg er sur og grinete! Skikkelig dritt humør og alt og alle irriterer meg. Nå er jeg dødssulten men kan ikke spise før frokost. Til frokost skal jeg lage meg eggerøre på 3 egg, har mer lyst på hamburger med masse dressing med en liter iskald cola til! Jeg veier 84 kilo og er 160 cm. Vil ned hvertfall til 66-64 kg. Kommer kanskje til å oppdatere her om noen vil følge med. Herregud så sur jeg er, er nesten komisk hvor avhengig jeg er av drittmat og godteri.. :( :( Anonymous poster hash: e0807...202 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Jeg er lei av hvordan jeg ser ut kroppsmessig, derfor skal jeg nå gjøre noe med det. Jeg har så lyst på mat hele tiden, men nå blir det andre boller. Igår spiste jeg normalt, men merket at under kampen mellom tyskland og argentina hadde jeg lyst på masse mat og godis, spiste heldigvis ikke noe da, merker jeg er sur og grinete! Skikkelig dritt humør og alt og alle irriterer meg. Nå er jeg dødssulten men kan ikke spise før frokost. Til frokost skal jeg lage meg eggerøre på 3 egg, har mer lyst på hamburger med masse dressing med en liter iskald cola til! Jeg veier 84 kilo og er 160 cm. Vil ned hvertfall til 66-64 kg. Kommer kanskje til å oppdatere her om noen vil følge med. Herregud så sur jeg er, er nesten komisk hvor avhengig jeg er av drittmat og godteri.. :( :( Anonymous poster hash: e0807...202 Hei Bli med på denne tråden da vel, for støtte, oppmuntring og motivasjon Vi greier det sammen. Det har hjulpet meg. Lykke til http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=848392 Anonymous poster hash: d8b02...ff0 2
amadine Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Jeg er lei av hvordan jeg ser ut kroppsmessig, derfor skal jeg nå gjøre noe med det. Jeg har så lyst på mat hele tiden, men nå blir det andre boller. Igår spiste jeg normalt, men merket at under kampen mellom tyskland og argentina hadde jeg lyst på masse mat og godis, spiste heldigvis ikke noe da, merker jeg er sur og grinete! Skikkelig dritt humør og alt og alle irriterer meg. Nå er jeg dødssulten men kan ikke spise før frokost. Til frokost skal jeg lage meg eggerøre på 3 egg, har mer lyst på hamburger med masse dressing med en liter iskald cola til! Jeg veier 84 kilo og er 160 cm. Vil ned hvertfall til 66-64 kg. Kommer kanskje til å oppdatere her om noen vil følge med. Herregud så sur jeg er, er nesten komisk hvor avhengig jeg er av drittmat og godteri.. :( :( Anonymous poster hash: e0807...202 Masse lykke til :D 1
Siljemo Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Hei! Jeg blir gjerne med deg på denne!! Så kan vi oppdatere hverandre her. Jeg er ei jente på 21 år, veier 63,7 kg, måler 160 cm og vil ned til 52 kg. Slår gjerne følge med deg og deler vekt, trening og mat!! 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Hei! Jeg blir gjerne med deg på denne!! Så kan vi oppdatere hverandre her. Jeg er ei jente på 21 år, veier 63,7 kg, måler 160 cm og vil ned til 52 kg. Slår gjerne følge med deg og deler vekt, trening og mat!! Ok. Fint Jeg sprakk selvfølgelig inatt.. spiste 6 knekkebrød med brunost/gulost og smør. Faen! Er kjempe oppblåst nå, ikke minst sur men får stå på. Tenker jeg oppdaterer på vekten neste mandag. Er du med? TS. Anonymous poster hash: e0807...202 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #8 Skrevet 14. juli 2014 Prøv å ikke ha så anstrengt forhold til mat, heller spis flere små måltider. Altså ikke 6 knekkebrød om natten. Anonymous poster hash: 68806...f25
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #9 Skrevet 14. juli 2014 Prøv å ikke ha så anstrengt forhold til mat, heller spis flere små måltider. Altså ikke 6 knekkebrød om natten. Anonymous poster hash: 68806...f25 Jeg spiser aldri om natten, men det hender det skjer, det er tvangsspising. Jeg har problemer når det gjelder kropp og mat. Anonymous poster hash: e0807...202
KaDust Skrevet 14. juli 2014 #10 Skrevet 14. juli 2014 Du får prøve å finne ut av hvor disse problemene har rot og så jobbe med dem. Eventuelt gjøre mat utilgjengelig når du føler for å tvangsspise/er fare for at du tvangsspiser. Finn løsninger som passer deg!
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #11 Skrevet 14. juli 2014 Jeg skal nok klare det. Ikveld er det null mat etter 20.00 har jeg bestemt meg for. Sliter med søvnen og tror det er mange problemer som kommer derfra, at jeg ikke får sove. Blir sovepille ikveld. Anonymous poster hash: e0807...202
Siljemo Skrevet 14. juli 2014 #12 Skrevet 14. juli 2014 Supert! Det går bra!! Jeg lærte noe en gang som har vært kjempe nyttig for meg senere: Selvom du sprak ved det måltidet (i natt, etter middag, til frokost osv) så spiller det ingen rolle! Du fortsetter å spise sunt neste måltid. Altså, sprekker du en gang i løpet av dagen, trenger du ikke å fortsette med det, selvom man føler seg fetere! Okei da blir jeg med å veier meg til mandag I dag veide jeg 63,5 og hadde en fettprosent på 29,3. Jeg har en badevekt som måler dette, det anbefaler jeg deg! For når vekten stopper opp å gå ned er det sinnsykt deilig å se at fettprosenten går ned. Det holder virkelig motivasjonen oppe! I dag har jeg spist: Cottage cheese med eple syltetøy på til frokost 100g. 2 brødskiver med chilli tunfisk tom lunsj og det samme klokken 14. Nå er det middag med kylling, fullkornsris og wok Dette er kjempe spennende og dette klarer vi!! Jeg har gått opp og ned i vekt de siste 2-3 årene, alt fra 68-56 kg, men klarer ikke å holde meg, sprekker hver gang. Men som sagt dette klarer vi! :D Ok. Fint Jeg sprakk selvfølgelig inatt.. spiste 6 knekkebrød med brunost/gulost og smør. Faen! Er kjempe oppblåst nå, ikke minst sur men får stå på. Tenker jeg oppdaterer på vekten neste mandag. Er du med? TS.Anonymous poster hash: e0807...202
Siljemo Skrevet 14. juli 2014 #13 Skrevet 14. juli 2014 Oi, klare å poste litt feil der. Men, 6 knekkerbrød er mye bedre en en sjokolade plate og potetgull, synes du var flink!!
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #14 Skrevet 14. juli 2014 Oi, klare å poste litt feil der. Men, 6 knekkerbrød er mye bedre en en sjokolade plate og potetgull, synes du var flink!! Takk. Nå er det en prøvelse å ligge unna.... kjenner meg trøtt og sliten, skal legge meg tidlig. Kjøpt meg litt vannmelon, tenker bare på å bli tynn nå. Anonymous poster hash: e0807...202
Siljemo Skrevet 14. juli 2014 #15 Skrevet 14. juli 2014 Ja det beste er søvn. Hehe kjøpte en kurv med jordbær, søt og godt
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #16 Skrevet 14. juli 2014 Flott at du fokuserer på en sunnere livsstil, men fyf*** hvor lei jeg er av disse slanketrådene og målet om "drømmekroppen", "bikinikroppen", "sommerkroppen". Jesus. Spis cottage cheese til du ser stjerner. Anonymous poster hash: 38d5c...861
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #17 Skrevet 14. juli 2014 Ja det beste er søvn. Hehe kjøpte en kurv med jordbær, søt og godt Har spist is................ faenfaen. Anonymous poster hash: e0807...202
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #18 Skrevet 14. juli 2014 Flott at du fokuserer på en sunnere livsstil, men fyf*** hvor lei jeg er av disse slanketrådene og målet om "drømmekroppen", "bikinikroppen", "sommerkroppen". Jesus. Spis cottage cheese til du ser stjerner. Anonymous poster hash: 38d5c...861 nei. Anonymous poster hash: e0807...202
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #19 Skrevet 14. juli 2014 man kan ikke bygge kropp nei, man bygge hus, ja Anonymous poster hash: 01625...39a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #20 Skrevet 14. juli 2014 man kan ikke bygge kropp nei, man bygge hus, ja Anonymous poster hash: 01625...39a Hørt om å bygge muskler? man kan bygge og forme kroppen, nerd. Anonymous poster hash: e0807...202
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå